سازمان ملل جلو و دور از سازمان ملل متحد تصمیم جداگانه محیطی اصلاحات تکامل

[ad_1]

محیط زیست اصلاحات در تغییر آب و هوا مورد بحث قرار گرفته اند برای چندین دهه توسط سازمان ملل متحد و کشورهای جداگانه دولت, گروه های زیست محیطی و افراد است. نیاز به تغییر مشهود است اما گرفتن یک پاسخ ملی بسیار کمتر بین المللی پاسخ دشوار است برای دیدن از طریق.

سازمان ملل متحد کنوانسیون چارچوب تغییر آب و هوا ایجاد شده بود تقریبا 20 سال پیش. این چارچوب با هدف ایجاد ثبات جوی غلظت گازهای گلخانه ای در زیر یک سطح خطرناک است. آنچه در این سطح خطرناک است, با این حال, شده است یک موضوع بحث است. سال گذشته کپنهاگ کنفرانس آب و هوا سعی کردم به نوبه خود به سازمان ملل متحد چارچوب به یک واقعیت اما موفق به انجام این کار. ساده اشکال در این محیط زیست اصلاحات بود اهداف غیر واقعی این مجموعه و بدون سابقه و یا راه گذاشتن بدون یک کشور ورشکسته و یا از دست دادن قدرت است.

کپنهاگ مذاکرات (سازمان ملل متحد حمایت) اقدام به بند پایین 200 سازمان ملل خود را متعهد به شدت تغییر سبز اصلاحات. این سازمان ملل متحد تصمیم گیری نشده است اجرا شود به علت سوراخ هایی در برنامه و غیر فوری خطر تغییر آب و هوا.

ذیل مختلف زیست محیطی اصلاحات استراتژی های مختلف محیط زیست متخصصان فرض و همچنین به عنوان برنامه ریزی شده توسط سازمان ملل متحد.

توافق جهانی استراتژی از سازمان ملل متحد در کنفرانس کپنهاگ

    * فرض بر دولت های ملی می تواند مجموعه ای معنی دار از فراتر از آستانه نقطه ای که تغییر آب و هوا می تواند خطرناک شده و سپس ایجاد یک طرح است که اطمینان هرگز شدن به آن نقطه. با این حال متخصصان محیط زیست نمی تواند پیدا کردن هر گونه آستانه.
    * اگر یک آستانه در پیدا شد این به معنای قطع تمام گازهای گلخانه ای ناشی از سوخت های فسیلی است که هیچ کشوری تا به حال شده است قادر به انجام و هنوز اقامت سودآور است.
    * از آنجا که وجود دارد هیچ تنظیم استراتژی در مورد چگونه برای دیدار با الزامات از این استراتژی بسیاری از کشورها شده اند و تمایلی به عضویت در سازمان ملل تلاش و ایجاد محیطی اصلاحات خود را.

انرژی پاک انقلاب استراتژی جداگانه توسط دولت های ملی

    * فردی در کشور را از اقدامات خود در کاهش impactful تغییر آب و هوا.
    * جوانب مثبت برای این استدلال این مرکز در قدرت است که دولت های ملی را در کجا صرف می رود در کشورهای خود را دارند. افزایش صرف و حمایت از تحقیقات و سبز اصلاحات و همچنین قرار دادن کلاه در گلخانه پذیرش این حس را در هر کشور و (در این نظریه) شما نتایج را ببینید.
    * مفروضات از این استراتژی این است که فرض کنیم که اقدامات فردی ملل نهایت انرژی سبز کمتر گران تر از امروز سوخت های فسیلی به سرعت به اندازه کافی به اثر مثبت و محدود کردن تغییرات آب و هوا. این نشان دهنده چه اقتصاددانان تماس با یک اقدام جمعی مشکل به معنی “راه حل های موفق نیاز به بسیاری از احزاب مختلف برای پاسخ هماهنگ به شیوه ای” است که بسیار بعید است که رخ می دهد.

ترکیب ملی تلاش های سازمان ملل و دیده بان

    * دولت های ملی (رانده شده توسط عوامل محیطی و همچنین اقتصادی) را به دنبال خود راه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و گازهای گلخانه ای.
    * جهانی مذاکرات را تماشا جداگانه به سازمان ملل و نگه داشتن برخی از کشورهای عقب مانده بیش از حد پشت را با حمایت از نتایج اولیه و ایجاد شرایطی که در آن کشور هستند که اجرای زیست محیطی اصلاحات را رنج می برند از لحاظ اقتصادی.

دور بعدی مذاکرات آب و هوا در حال رفتن به در مکزیک در ماه دسامبر. امیدوارم با فوق برنامه در ذهن این نشست را کمک به ایجاد گزارش بین المللی استاندارد برای نظارت بر گازهای گلخانه ای و همچنین سایر استانداردهای بین المللی برای کنترل آب و هوا.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *