ساخت یک وب سایت از مفهوم به اتمام

[ad_1]

وب سایت جدید به عنوان یک کل باید در این پروژه شامل فکر کردن به آن بسیار حائز اهمیت است. وب سایت ایجاد شده است که باید یکپارچه در بهینه سازی, قابلیت استفاده, تجربه, قابلیت طراحی و محتوا. یک فرایند کارآمد باید به دنبال. همان استراتژی و فرایند باید به دنبال برای تمام پروژه های وب. این کمک خواهد کرد که نگه داشتن شما را سریع تر و سازمان یافته و همچنین جلوگیری از سردرگمی در هنگام وب سایت جدید در حال راه اندازی شد.

ارتباطات

عدم ارتباط است که قطعا یک مشکل بسیار بزرگ وقتی که می آید به پروژه های وب. وب بسیار سریع در حال حرکت عنصر و گاهی چرخش سریع است که انتظار می رود توسط مشتریان. بسیاری از زمان, مشتریان بپرسید برای این پروژه در یک صورت فوری. اگر چه این غیر منطقی است شما آن را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. بیشتر کار انجام شده است به سرعت بیشتر شانس برای اشتباهات. اگر چه شما یک وب سایت حرفه ای و خوب ارتباط برقرار شانس وجود دارد از اطلاعات مهم است که از دست رفته. اولین ملاقات با یک مشتری جدید باید پر از سوال و یک مفصل. سوالات مهم شامل است که مخاطبان چیزی است که به ترویج و یا فروخته شده توسط مشتری چه اهداف و چه به طور کلی هدف و غیره. اگر این مشکلات حل نمی شود در شروع خطر وجود دارد نیاز به ایجاد تغییرات چندین بار در این سایت به طور کامل ساخته شده است.

تحقیقات

هنگامی که کسب و کار مشتری است که درک کامل آن است که زمان برای تحقیق در این صنعت است. پیدا کردن آنچه که می تواند ایجاد شده برای مشتریان به طوری که آنها ایستاده جلوتر از رقابت. تحقیقات بسیار از جنبه های حیاتی از یک پروژه وب. کمک باید ارائه به مشتریان با بهینه سازی موتور جستجو را به عنوان به خوبی. شما don't نیاز به یک سئو نابغه و یا حرفه ای برای این کار است. وجود دارد بسیاری از منابع در وب که در آن همه چیز می تواند آموخته در مورد بهینه سازی وب سایت. گوگل وبمستر بخش است که به سادگی بزرگ است. از اینجا چندین ابزار است که افزایش توانایی جستجو و ترافیک به سایت قابل دسترسی است. اگر مشتری است که با داشتن یک سایت رتبه بندی باید در بر داشت. Woorank و سایت گریدر هستند گزینه خوبی برای گرفتن یک نمره در اجرای فعلی SEO.

متا داده های پژوهش

به عنوان متعددی وجود دارد که به روز رسانی در دنیای سئو عنوان صفحه و توضیحات و کلمات کلیدی هستند که نه چندان قدرتمند به عنوان آنها استفاده می شود به قبل از. با این حال بسیاری از تفاوت هنوز هم می تواند ساخته شده است. زمان باید برای پیدا کردن آنچه که بازدید کنندگان در حال تایپ کردن در. AdWords گوگل کلمات کلیدی ابزار یک ابزار خوب است که کمک خواهد کرد برای پیدا کردن آنچه که در حال تایپ توسط مردم است. آن نیز کمک خواهد کرد که در پیدا کردن کلمات کلیدی رقابتی.

جستجوگرها دیگر عناصر است که می تواند در نظر گرفته شود عبارتند از:

1. سایت گوگل تایید

2. 301 Redirect

3. تصویر تگ Alt

4. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

5. XML نقشه سایت

6. معماری و wireframes

پس از برقراری ارتباط با مشتریان و پژوهش شکل گیری پایه از سایت باید شروع شود. معماری از سایت باید گذاشته ، این صفحات که در دسترس خواهد بود در وب سایت باید شناخته شده است. محتوای خواهد شد که قرار دارد توسط وب سایت نیز باید تصمیم گرفت. وب سایت باید به یک باور و نگاه بزرگ. مقدار زیادی از ابزار می تواند به صورت آنلاین به شما کمک کند. Wireframes ایجاد می شود به صورت دستی در نرم افزار Adobe Illustrator به عنوان بیشتر کنترل می تواند اعمال شود. یک استراتژی خوب باید تشکیل شده برای صفحه اصلی و همچنین صفحات داخلی. عناصر در صفحات باید تاسیس شود قبل از حرکت به فرایند طراحی. این کمک خواهد کرد که صرفه جویی در زمان و ماندن سازمان یافته است.

طراحی

این مرحله که در آن شما را مجبور به استفاده از همه چیز است که strategized و تحقیق. این طرح باید ایجاد شود مطابق با wireframes. بسته به بحث و گفتگو با مشتریان در شروع ممکن است دو یا سه طرح برای صفحه اصلی. هنگامی که طراحی شده است انتخاب شده توسط مشتری و تغییرات ساخته شده از صفحات داخلی طراحی می شود. اگر وب سایت بسیار ساده است تنها یک الگو نیاز دارد ایجاد می شود. اگر وب سایت کمی پیچیده و چند قالب استفاده می شود. طراحی های متعدد داخلی صفحات ممکن است مصرف مقدار زیادی از زمان.

قابلیت

پس از تصویب طرح و معماری آن زمان برای ساخت این قابلیت است. این یادداشت ها باید بسیار روشن و درک کامل از آنچه مشتری به نظر می رسد برای توسعه باید. دانستن حقایق مانند آنچه کاربران و مدیر قادر به انجام است که از اهمیت زیادی قبل از این سایت ساخته شده است. این را به 100 درصد مثبت در مورد موفقیت وب سایت.

تست

پس از عملکرد بخش است بیش از آن است که زمان برای تست وب سایت. باید آن را تست شده در تمام مرورگرهای اصلی مانند Chrome, Firefox, Opera, Internet Explorer و Safari. وجود دارد بسیاری از منابع آنلاین در دسترس برای تست وب سایت.

راه اندازی

قبل از اینکه این سایت راه اندازی شده است, یک چک لیست باید ساخته شود. این لیست ممکن است شامل عواملی مانند:

1. طراحی و توسعه

2. علاوه بر این از جستجوگرها اطلاعات

3. علاوه بر این از تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

4. اتمام تست

پس از هر مشتری متفاوت است وجود خواهد داشت تغییر در استراتژی به عنوان به خوبی. اینها گام های اساسی است که باید گنجانده شود در حالی که طراحی هر نوع وب سایت.

[ad_2]

Source by Nikhil Malhotra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *