رهبری تیم توسعه کسب و کار را نقد کنید – آنها حلال است ؟

[ad_1]

وجود دارد بسیاری از وزوز در اینترنت در مورد اینکه آیا یا نه رهبری تیم توسعه (با مسئولیت محدود) کسب و کار کلاهبرداری است. منظور این رقم را, اجازه دهید برای اولین بار به دست آوردن برخی از بینش به آنچه که دقیقا با مسئولیت محدود است.

با مسئولیت محدود در اصل به عنوان زمستان بازاریابی پس از بنیانگذار آن لری زمستان. لری مستقل و صاحب کسب و کار (IBO) در Amway جهانی فرصتی است که در اصل بخشی از بریت گسترده جهانی (ویدیو) تیم. اسپانسر شده از طرف تاج پل میلر لری به موفقیت های بزرگ دست یافته درون اموی داشتن به سطح دو الماس در ماه اوت سال 2007. لری و رهبران شکل گرفته با مسئولیت محدود به عنوان یک راه برای ارائه آموزش و پشتیبانی برای IBO را در تیم های خود را. اموی ارائه می دهد آموزش های خاص برای محصولات خاص در درون اموی Amway کسب و کار خط ایبس اما سازمان هایی مانند LTD ارائه بیشتر در عمق دانش, پیام های انگیزشی و آموزشی.

LTD ساخته شده است تا از 12 الماس کسب و کار است که در واقع بخشی از لری اموی Amway کسب و کار تیم و همچنین 11 اضافی الماس کسب و کار است که وابسته اموی اما نه بخشی از لری اموی Amway کسب و کار. PDP را اجباری نیست و یک تیم کسب و کار مورد نیاز است به سهامداران کسب و کار خود را با هر PDP از جمله این که از بالاسری خود.

این LTD تیم فراهم می کند آموزش به IBO را در این سازمان از طرق مختلف: کتاب, سی دی, دی وی دی, هفتگی و ماهنامه آموزشی و سمینارها و رویدادهای خاص. به طور خاص با مسئولیت محدود, تیم قرار می دهد تمرکز بر آموزش با کیفیت دعوت (چی) سیستم بازاریابی برای ایجاد کسب و کار خود استفاده شده است که برای مصاحبه با چشم انداز بالقوه و همچنین ترویج حضور در هفتگی خود آموزش و پرورش همایش ها و سمینارها در سراسر کشور است.

پاسخ به این پرسش که “آیا با مسئولیت محدود کسب و کار کلاهبرداری” است توجهی ندارد. این تیم کسب و کار با مسئولیت محدود فراهم می کند یک آموزشی فقرات که منجر به موفقیت اثبات شده برای LTD/Amway کسب و کار جهانی. آنها ارائه مواد آموزشی و اخبار در یک قیمت معقول و اطلاعات ارائه شده به طور معمول با کیفیت خوب.

که در آن با مسئولیت محدود است یک کمبود در تصویب و آموزش استراتژی های بازاریابی دیگر از چی به آن وابسته و اعضای. اعضای دلسرد از یادگیری تکنیک ها و استراتژی برای ایجاد یک شبکه موفق بازاریابی کسب و کار دیگر از کسانی که در حال تدریس توسط بالاسری خود. در این زمان آنها مستقر کرده اند یک حضور وب اما تلاش های خود را به درایو ترافیک به سایت خود را از طریق استراتژی های بازاریابی آنلاین محدود بوده است.

به طور معمول یک LTD upline می آموزد زیرمجموعه خود را به ساخت یک لیست از نام همه آنها می دانند که از طریق برخی از نوع هل دهنده حافظه نام و شماره تلفن همراه خود را به دوستان خود در Facebook و غیره… این لیست است که در آن اولیه خود چی چشم انداز آمده است. هنگامی که آنها رفته اند از طریق این لیست IBO است و سپس تشویق به صحبت کردن با هر کس ملاقات آنها به عنوان یک پتانسیل چی نامزد-barista در من این mailman سرایدار در محل کار هر کسی که می شود در عرض سه فوت مالک کسب و کار. تمام 23 از LTD الماس را به دست آورد که سطح با استفاده از این روش. این یک رویکرد است که بخش بزرگتر جمعیت مبارزه خواهد به اجرا در درجه اول با توجه به نوع شخصیت متفاوت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *