راهنمایی برای بازاریابی محتوا و سئو

[ad_1]

برای تمام دیجیتال شرکت های بازاریابی و رهبران آن را تبدیل به یک چالش برای کار بر روی مهم رشته مانند جستجوگرها و بازاریابی محتوا است. برای روند رانندگی ترافیک شدیدا بحرانی و نیاز به حفظ تلاش برای به موفقیت منجر شود. ترکیب کاملی از محتوای برنامه ریزی و ارتقاء آن است که کلید پیروزی یک کمپین بازاریابی. در حالی که بحث SEO v/s بازاریابی محتوا با شدت گرفتن در آن باید تصریح کرد که در اینجا آن را یک اسطوره است که هر دو این رشته می تواند در برابر یکدیگر بازمی گردد که هر دو می توانند و باید با هم کار کنند برای هر کمپین بازاریابی خود را برای رسیدن به اوج.

با جستجوگرها و بازاریابی محتوا کار با هم برای ایجاد موفقیت برای یک طراحی خوب برنامه بازاریابی, آن است که واقعا جای تعجب نیست که یکی به سادگی می تواند به تکمیل آن وجود ندارد. بازاریابی محتوا است متوسط برای جستجوگرها برای تحقق مطالبات خود و در نتیجه تکمیل هر یک از دیگر در هر مرحله از این پروژه است. هیچ برنامه بازاریابی کامل و بدون صالح استفاده از جستجوگرها و هیچ مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها می تواند اجرا شود بدون بازاریابی محتوا است.

مطمئن-کوتاه فرمول جهت دستیابی به آرزو موفقیت می تواند حاصل بافی یک برنامه جستجوگرها خود را به استراتژی بازاریابی محتوا است که می تواند انجام شود:

• دانستن اینکه چه آینده نگر خود را نیازهای مشتری و ارائه آن به آنها

• دادن چشم انداز خود دلیل و پاداش برای اقدام فوری مانند ارائه یک قیمت خاص

• ارتباط خود را با خریدار/چشم انداز حتی پس از او gravitates از سایت شما با استفاده از لیست retargeting

راه برای دریافت در روند سئو و بازاریابی محتوا

• ایجاد محتوای با کیفیت اصلی

نیاز به دریافت خود را به تنظیم مطالب جذاب است که کمک می کند تا شما را به درایو ترافیک. با این کار اگر شما با کار اصلی و مطالب جذاب را به شما مجموعه جدا از رقبای عنوان آن را می دهد موتورهای جستجو چیزی برای شاخص است که می تواند یافت نمی شود در جای دیگر. همچنین کمک می کند تا مطالب خود را بازاریابی اهداف اصلی و محتوای با کیفیت است که به مراتب بیشتر احتمال دارد برای جذب مخاطبان شما را هدف قرار.

• محتوای همیشه سبز و بهینه سازی ارتباط

در اینجا “همیشه سبز” به معنی نوع از محتوا است که می تواند درایو مخاطبان خود را به یک وبلاگ و موثر است که به اندازه کافی برای نگه داشتن مخاطبان خود را. آن را بیشتر مفید مقاله که شامل مشاوره با ارزش و بینش را جذب انواع لینک ها و تعامل معیارهای آن است که گوگل به دنبال آن است و بیشتر احتمال دارد به انجام به خوبی در رتبه بندی جستجو بیش از یک دوره طولانی تر از زمان.

• پژوهش و کلمه کلیدی

پژوهش و کلمه کلیدی ضروری است برای بازاریابی محتوا و سئو به خوبی با هم کار و تولید بهتر ترافیک و نتایج. اول از همه کیفیت در محتوای شما تولید, اما شما همچنین باید اطمینان حاصل شود که محتوای شما صرف زمان ایجاد رسیدن به قرار گرفتن در معرض آن را سزاوار است. برای رسیدن به این مطالب شما باید برای مطابقت با واژه های جستجو است که مردم در حال استفاده و پاسخ این جستجو نمایش داده شد به طور موثر.

• نظارت بر تحقیقات کلمات کلیدی

هنگامی که شما یک لیست از اصطلاحات و عبارات به هدف خود را با محتوا تلاش های مهم برای نظارت و اندازه گیری تلاش های خود را. محتوای شما تولید هدف قرار دادن علامت ؟ آن است که با داشتن یک اثر در موقعیت های جستجو? انتظار نداریم که یک شبه از نتایج آن می توانید زمان را قبل از شما هر گونه تغییرات در جستجو و آن را ممکن است بسیار رقابتی برای کلمات کلیدی خاص.

هیچ تضمینی وجود ندارد از موفقیت اما به خوبی اعمال استراتژی با استفاده از مطالب متمرکز پرداخت خواهد شد به صورت بلند مدت. این مهم است که برای اضافه کردن در حالی که محتوا می تواند نقش کلیدی در دستیابی به اهداف جستجوگرها; نباید آن را برده به آن اهداف است.

• پیوند ساختمان

بهترین رانده نتایج را در فرم از محتوا کار دارد برای مزایای گرفتن لینک از منبع دیگر. بهترین محتوای همیشه سبز است که قادر به جذب لینک کلیک کنید. فقط مطمئن شوید که این توزیع به طور موثر به طوری که آن را می توانید با توجه به عنوان بزرگ و یا با نفوذ مخاطب به عنوان امکان پذیر است. وجود دارد بدون علم به این; فقط ایجاد محتوا است که مردم می خواهند به لینک و ببینید که چگونه آن کار می کند.

• ارتباط داخلی نیاز در صفحه بهینه سازی

این یک راه آشکار برای استفاده از مطالب و محتوا برای کمک به با SEO اهداف و همچنین بهبود تجربه کاربر. ارتباط داخلی می تواند کمک به خزیدن گوگل سایت خود را به طور موثر تر کمک صفحات به رتبه خوبی برای برخی واژه های جستجو و همچنین کاربران نسبت به محتوا است که مربوط به مقاله آنها در حال خواندن.

این به اندازه کافی ساده برای قرار دادن به عمل و باید بخشی از تفکر در هنگام نوشتن و ویرایش محتوا.

با این استراتژی شما می توانید بهبود حضور خود را آنلاین و رتبه بالاتر در موتورهای جستجو سایت. سپس شما می توانید ضرب و شتم هر رقابت خود را افزایش مخاطبان و در نتیجه بهبود سود آور با مشتری در کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *