دیجیتال چیست بازاریابی است ؟

[ad_1]

هنگامی که ما با استفاده از کلمه “بازاریابی دیجیتال” ما در واقع با اشاره به تلاش های بازاریابی آنلاین از یک نام تجاری.

اگر شما درخواست آنچه که در بازاریابی دیجیتال (DM) در اینجا پاسخ خود را است:

این عمل در کسب و کار است که از طریق آن تبلیغات پیام های تحویل داده شده از طریق کانال های آنلاین مانند وب سایت, نرم افزار موبایل, موتورهای جستجو, رسانه های اجتماعی و ایمیل. این کمک می کند تا یک برند ایجاد علاقه در محصولات خود را در میان مصرف کنندگان خود را.

هر چند DM شروع به دست آوردن محبوبیت در سال 2000. در چند سال گذشته این انقلابی بازاریابی ارتباطات است.

در یک حس واقعی:

آن است که با نام تجاری پیام (تبلیغات) تحویل از طریق کانال های الکترونیکی مانند تلویزیون و رادیو و اینترنت و غیره. الکترونیکی کانال های تولید ذخیره و انتقال داده ها در این سری از عدد 0 یا 1.

بنابراین

این می تواند اتفاق می افتد, هر دو آنلاین و آفلاین.

اگر موارد بالا درست است و سپس

آن را به حال وجود داشته پس از گولیلمو مارکونی ارسال اولین سیگنال های بی سیم در سال 1896.

نیست که دیوانه!

اما این تعریف ساده از DM نمی گوید به اندازه کافی در مورد عملکرد بازاریابی دیجیتال در جهان امروز است.

این به معنی بی فایده است به عنوان فن آوری است که فقط توانمند از بازاریابی دیجیتال است. بنابراین اجازه دهید ما را در درک آنچه که دقیقا بازاریابی دیجیتال است ؟

آنچه که در بازاریابی دیجیتال در امروز زمینه ای ؟

امروز در زمینه:

این یک مجموعه ای از بازاریابی تعاملی ترویج فعالیت های که انجام می شود آنلاین. این فعالیت ها کمک به یک فرد یا سازمان در رسیدن به مخاطبان آن و رسیدن به آن کسب و کار و اهداف مالی.

بنابراین هنگامی که ما می گویند بازاریابی دیجیتال ما اساسا با اشاره به آنلاین بازاریابی دیجیتال است.

شکل دیگری از DM آفلاین بازاریابی دیجیتال است که اتفاق می افتد بر روی دستگاه های الکترونیکی دیگر مانند رادیو یا تلویزیون.

من می دانم که شما در اینجا به عنوان خوانده شده در مورد رادیو و یا تلویزیون پس از من خواهد یدکی شما (هر چند من سرمایه گذاری میلیون ها دلار در بازاریابی آفلاین در طول زندگی حرفه ای من).

رفتن به جلو در این مقاله وقتی که من می گویند “DM” من در واقع با اشاره به “آنلاین بازاریابی دیجیتال” به عنوان چیزی است که شما قصد دارید به عنوان خوانده شده در اینجا ،

  1. این یک مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی و نه فقط یک فعالیت است.

  2. این تعاملی است و نه فقط یک راه است. آن را قادر می سازد ارتباط دو طرفه است و بسیار جذاب تر نسبت به دیگر روش های بازاریابی. تعامل چیزی است که آن را متمایز از تبلیغات در تلویزیون که آن هم الکترونیکی, اما نه تعاملی.

  3. این اتفاق می افتد آنلاین. آنچه در آن اساسا بدان معنی است که فعالیت های انجام شده در اینترنت و یا شبکه های مخابراتی. اگر آن اتفاق می افتد آن را توانمند می تواند هر دو مجازی یا آفلاین جهان است. یک مثال از دیابت در مجازی یا آنلاین دنیای بازاریابی پست الکترونیک و یا رسانه های اجتماعی بازاریابی یا بازاریابی موتور جستجو است. در محاوره حس هنگامی که ما می گویند بازاریابی دیجیتال به ما مراجعه کنید یا مجازی بازاریابی آنلاین تنها. یک مثال از این در جهان نیست که استفاده از قرص به نمایش گذاشتن محصول ارائه شده در فروشگاه های خرده فروشی.

  4. این کمک می کند تا یک فرد یا سازمان است. این مفید است که نه تنها برای شرکت های بزرگ اما همچنین برای افراد و همچنین بر خلاف تلویزیون یا روزنامه تبلیغات است. یکی می توانید با استفاده از تبلیغات دیجیتال در بودجه به عنوان به خوبی.

  5. این کمک می کند تا رسیدن به و تعامل با مخاطبان است. آن متمرکز شده است و می توانید با استفاده از چند روش برای هدف قرار دادن مخاطبان خود برسد.

  6. این کمک می کند تا رسیدن به کسب و کار و اهداف مالی. آن است که قابل اندازه گیری & ROI هدایت می شود. این کمک می کند تا رسیدن به کسب و کار و اهداف مالی.

من امیدوارم که این کمک می کند. اجازه دهید من می دانم اگر شما نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *