دیجیتال تحول اسطوره ها و روند در سال 2018

[ad_1]

شما شده اند به شنیدن در مورد چهارم انقلاب صنعتی. آن را احتمالا داغترین موضوع برای کسب و کار رهبران فکری سیاستگذاران و دانشمندان و البته تکنوکرات.

کلاوس شواب بنیانگذار و مدیر اجرایی رئیس مجمع جهانی اقتصاد که این عبارت می نویسد: – “اولین انقلاب صنعتی با استفاده از آب و بخار قدرت به مکانیزه و تولید. دوم استفاده از برق برای ایجاد تولید انبوه. سوم استفاده از الکترونیک و فناوری اطلاعات به طور خودکار تولید. در حال حاضر یک چهارم انقلاب صنعتی در حال ساخت در سوم دیجیتال انقلاب است که رخ می دهد از اواسط قرن گذشته است. آن است که توسط یک تلفیقی از فن آوری است که آلوده کردن خطوط بین فیزیکی و دیجیتال و بیولوژیکی حوزه است.”

او باعث می شود خیلی مهم است که نقطه مربوط – “نه فن آوری و نه اختلال است که همراه با آن است اگزوژن نیروی بیش از آن انسان هیچ کنترل. همه ما مسئول هدایت تکامل آن در تصمیم گیری های ما را به صورت روزانه به عنوان شهروندان و مصرف کنندگان و سرمایه گذاران است.”

در حالی که انتقال دیجیتال به عنوان یک اصطلاح است که هنوز هم اشتباه گرفته, امروز, انتقال دیجیتال به عنوان یک کسب و کار ضروری است که به طور گسترده ای به توافق رسیدند. چه پس از آن است که یک انتقال دیجیتال در عمل ؟ آن است که این پروژه ؟ و یا مقدمه ای از چند ابزار سرد در شرکت ؟ و یا علاوه بر این از یک تحرک محور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابتکار عمل را به تعامل با مشتریان بهتر است ؟

به عنوان یک سازمان اگر شما به دنبال به کشتی سوار در انتقال دیجیتال سفر و یا تلاش برای دور ماندن از آن هنوز هم وجود دارد چند اسطوره در اطراف انتقال دیجیتال است که شما نیاز به هدایت و روشنی از. اگر شما می خواهید به رهبری سازمان خود را از طریق انتقال دیجیتال اولین گام این است که درک واقعیت های انتقال دیجیتال – به جای دور شدن توسط اعتیاد به مواد مخدره.

در این مقاله ما با استفاده از گزیده ای از چند معتبر, صنعت, گزارش/مقالات سفید برای برطرف کردن چند اسطوره ها است.

گزارش/مقالات سفید است که ما از نقل قول عبارتند از:

  • مجمع جهانی اقتصاد را (WEF) کاغذ سفید در انتقال دیجیتال از صنایع: دیجیتال شرکت طراحی و توسعه در همکاری با شرکت Accenture

  • Forrester گزارش دیجیتال کسب و کار ضروری است همکاری با مارتین گیل و نایجل فنویک

  • دیجیتال مد زودگذر است; روند که کسب و کار من نیاز به فکر می کنم در مورد

  • دیجیتال فرایند تحول

دیجیتال تبدیل کرده بازار زمینه را برای هر کسب و کار و سرعت تغییر شتاب گرفته است.

WEF کاغذ سفید می گوید – وجود رسمیت شناختن گسترده میان رهبران در بسیاری از صنایع است که نقش فناوری دیجیتال به سرعت در حال تغییر از یک راننده از حاشیه بهره وری به یک enabler اساسی نوآوری و اختلال. دیجیتالی علت مقیاس بزرگ و تحولات گسترده در سراسر چندین جنبه از کسب و کار ارائه فرصت های بی نظیر برای ایجاد ارزش و ضبط شده است. رهبران کسب و کار در سراسر همه بخش ها در حال دست و پنجه نرم کردن با پیامدهای استراتژیک از این تحولات برای سازمان های صنعت اکوسیستم و جامعه است.

انتقال دیجیتال به معنی تجربه مشتری استثنایی طراحی شده توسط فن آوری های جدید

دیجیتال نهفته است نه فقط کانال ها و مشتریان است. آن است که اخلال در سازمانها را از درون در حال تغییر راه آنها انجام کسب و کار. دیجیتال به ارمغان می آورد فرصت های جدید برای سازمان هایی که می توانید در آغوش فن آوری به اندازه کافی سریع. این سرعت زمان به بازار, کاهش هزینه های, و آنلاک جریان درآمد جدید.

Forrester گزارش می گوید – کسب و کار دیجیتالی نیست فقط در مورد تجربه مشتری; این هم یک راه برای رانندگی عملیاتی چابکی. دیجیتال عملیات می تواند به افزایش سرعت بازار و کارمندان را پربارتر ترویج لاغر فرآیندها و افزایش دارایی استفاده.

به من اجازه ساخت یک برنامه. من انتقال دیجیتال انجام شده است.

انتقال دیجیتال است که در مورد معرفی چند ابزار که بشود به تغییر جنبه خاصی از کسب و کار خود و توان آن را به همکاری کارمند یا مشتری معاملات.

Forrester گزارش می گوید –

  • دیجیتال اساسا تغییر رابطه خود را با مشتریان خود را. شما نمی توانید به این آدرس تغییر دهید و با یک پیچ در استراتژی های دیجیتال است که می افزاید: یک برنامه در اینجا یا یک سایت وجود دارد. به رقابتی باقی می ماند شما باید re-مهندس چگونه کسب و کار خود و ایجاد ارزش برای مشتریان خود در عصر دیجیتال است.

  • دوباره تصور کسب و کار خود و نه به عنوان مجموعه ای از محصولات و خدمات اما در عوض به عنوان بخشی از ارزش های شخصی اکوسیستم است که مشتریان خود را جمع آوری با توجه به نیازهای خود و خواسته ها است. یادگیری به افزایش ارزش با گسترش شرکت خود را در نقش شخصی مشتریان خود ارزش اکوسیستم.

انتقال دیجیتال تنها می تواند رخ دهد از طریق فن آوری های مخرب

هر انتقال دیجیتال ورزش نیاز نیست نگاهی به نمونه هایی از بارگذاری و Airbnb از نظر استفاده از فن آوری های نوظهور. فن آوری پشته که شما می توانید استفاده شما بستگی دارد زمینه کسب و کار و فن آوری اهرم است که فقط یک قسمت از دیجیتال تغییر و تحول است. گاهی اوقات شما ممکن است رسیدن به, قابل توجهی افزایش بهره وری چابکی و مشتری مداری از طریق استفاده از سعی کردم-و-آزمایش عملیاتی فناوری اطلاعات (شبکه و پایگاه داده ها) و استراتژیک فناوری (برنامه ریزی منابع سازمانی یا مدیریت ارتباط با مشتری) و یا تحرک.

WEF کاغذ سفید می گوید – واقعا دیجیتال سازمانی است برای بیش از فقط با استفاده از فن آوری های جدید برای خاطر آن. بلکه آنچه که واقعا متمایز می دهد و دیجیتال سازمانی آن مزیت رقابتی است که فرهنگ آن استراتژی و راه عامل. دیجیتال شرکت به طور مداوم در تلاش برای فعال کردن و لاغر عامل مدل های بیمه چالاک فرآیندهای کسب و کار متصل سیستم عامل تجزیه و تحلیل و توانایی همکاری که موجب افزایش بهره وری شرکت. دیجیتال شرکت بی وقفه جستجوهای از شناسایی و توسعه دیجیتال جدید مدل های کسب و کار همیشه تضمین میکند که مشتریان و کارکنان در مرکز هر آنچه در آن می کند.

انتقال دیجیتال: من نیاز به انجام این سال, بنابراین من نمی افتادن

دیجیتال تغییر و تحول نمی شود و نیاز نمی تواند با حداکثر سرعت دویدن. این یک سفر طولانی با چند لمس نقاط و نقاط عطف; وابستگی و هم افزایی تلاش.

Forrester گزارش می گوید – شما نیاز به تبدیل کسب و کار شما با استفاده از دیجیتال تفکر در سراسر همه چیز را شما انجام دهید – چگونه شما برنده خدمت و حفظ مشتریان; چگونه شما عمل خود را به فرآیندهای داخلی; و چگونه شما منبع خدمات کسب و کار.

برای مثال پاسخ شما به سوالات زیر به تنهایی به شما کمک خواهد کرد کرافت یک نقشه راه است که طول می کشد دیجیتال تحول فراتر از قلمرو آن است.

دیجیتال تحول موفقیت کسب و کار

  • آیا شما شناسایی مناطق که در آن کسب و کار خود و اتوماسیون بیشتر مربوط?

  • خود را موجود نیروی کار به طور مداوم بهبود بهره وری و کیفیت ؟

  • که گام های برداشته شده برای متقاعد کردن سرمایه گذاران خود را در مورد چشم انداز دیجیتال و ارزش بلند مدت-ایجاد خود را به دیجیتال تغییر و تحول سفر?

  • چقدر از درآمد خود را در حال آمدن است از منابع جدید کسب و کار دیجیتال?

  • آیا شرکت شما اهرم تجزیه و تحلیل در اطراف مشتری, داده, داده های عملیاتی و انطباق?

  • آیا شما سواد دیجیتالی رهبری تیم ؟

  • آیا تاسیس برنامه های آموزشی برای غلبه بر مهارت های دیجیتال شکاف و reskill کارکنان موجود شما?

  • چگونه شما را توانمند سازی کارکنان از طریق کانال های دیجیتال برای فعال کردن سریع تر تصمیم گیری و تشویق بیشتر چابکی در سازمان شما ؟

اینها فقط چند اسطوره ما تلاش کرده اند به آدرس. ما از شما دعوت برای به اشتراک گذاشتن خود را در این عنوان به خوبی به عنوان دیگر اسطوره ها است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *