درس هایی از جزر و مد نام تجاری مدیر – موقعیت تجاری استراتژی کاربرگ

[ad_1]

ما شده اند به اشتراک گذاری برخی از یادگیری از پراکتر و گمبل بر من 23 سال ساختمان برندها و کسب و کار با آنها. جدید ترین مقالات را در متمرکز مارک های نام تجاری و محصول موقعیت. این مقاله به ارائه یک نمای کلی از چگونه P&G خود را ایجاد می کند موقعیت استراتژی برای مارک های خود را. شما همچنین ممکن است می دانم که این به عنوان کپی استراتژی یا استراتژی های تبلیغاتی و یا استراتژی نام تجاری در علاوه بر این به موقعیت استراتژی است. این مهم است که از آنجا که در بسیاری از موارد حمایت از نام تجاری فراتر از تبلیغات است.

یک موقعیت تجاری استراتژی مشخص و اساس که بر اساس آن ما انتظار داریم که نام تجاری ما را به خریداری در اولویت برای رقابت است. محتوای ظهور به طور مستقیم از محصول و یا خدمات و پایه نیاز مصرف کننده است که در آن در نظر گرفته شده است را پر کنید. آن را باید دولت به وضوح پایه بهره مند است که با نام تجاری وعده و که به منزله اصل و اساس خرید. آن را نیز باید شامل بیانیه ای از ویژگی های محصول است که این سود ممکن است و تن و یا شخصیت است که مورد نظر است ساخته شود برای نام تجاری.

این ارائه خواهد شد جهت اساسی پیام با نام تجاری است که باید باقی می ماند سازگار در سراسر تمام ارتباطات وسایل نقلیه اگر چه اجرای این پیام ممکن است تغییر کند. آن است که ذاتا رقابتی از آن است که بر اساس اولویت در مقابل رقابت است.

توسعه استراتژی از طریق استفاده از خلاقیت طرح

شروع در بالا و پایین کار می کنند از طریق بقیه عناصر.

1 واقعیت کلیدی

یک قطعه واحد از شناخته شده اطلاعات مربوط به نام تجاری است که توافق به عامل اصلی مؤثر یا توصیف عملکرد نام تجاری. ممکن است اطلاعات در مورد نام تجاری خود را در رقابت با مشتری و نوآوری و غیره. اما باید آن را یک واقعیت است.

2 مشکل تبلیغات باید حل

این است که یک مصرف کننده مشکل است. آن را توصیف آگاهی ادراک یا رفتار بالقوه کاربر است که منجر به این واقعیت کلیدی که ما مایل به تغییر است.

3 تبلیغات هدف

معمولا به سادگی همتای مشکل اگر چه وجود دارد بسیاری از گزینه های متمایز. به عنوان مثال “متقاعد کردن مصرف کنندگان به سعی کنید با نام تجاری” یا “استفاده بیشتر از من با نام تجاری.” و یا “استفاده از نام تجاری من در راه های مختلف.” متقاعد کردن آنها است که من با نام تجاری است که یک جایگزین مناسب برای نام تجاری x”.

4 استراتژی

الف) چشم انداز تعریف

هر دو جمعیت و psychographics.

ب) اصل رقابت است.

نه فقط یک لیست از رقبای اما شرح این بخش از ما آرزو میکنیم که برای به دست آوردن کسب و کار

ج) وعده

ترین واحد قانع کننده توافق می تواند یکی از پیشرفته برای نام تجاری قاب با مشتری و رقابت در ذهن است.

د) دلیل

قوی ترین قطعه از پشتیبانی برای وعده. گاهی اوقات ممکن است بیش از یک قطعه از حمایت اما هرگز یک لیست

e) تن/شخصیت

تن است که پیام باید انتقال به ارائه شخصیت به پیام و آن را زنده است. این است executional.

همانطور که می بینید این قالب بسیار ساده است. اما مانند همه چیز در Procter & Gamble استفاده از این ابزار ساده به کار گرفته شده است توسط کارشناسان در این زمینه است. این چیزی است که باعث می شود ابزار بسیار موثر است.

اگر شما می خواهم به مزایای این ابزار ساده پشتیبانی خود را با نام تجاری و یا کسب و کار شما و با ما تماس بگیرید. ما خواهد بود خوشحال به شما کمک کنند.

با تشکر.

جان

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *