خود کتاب استراتژی بازاریابی اینترنتی – 7 اجزای حیاتی

[ad_1]

آیا دست کم گرفتن اهمیت داشتن یک کتاب خوب در اینترنت بازاریابی استراتژی. آن را به شکستن و یا موفقیت خود را از نظر تعداد نسخه های کتاب خود را به فروش می رساند و درآمد و سود شما در نهایت دریافت از فروش کتاب خود را.

که در اینجا هشت اجزای حیاتی برای کتاب خود اینترنت بازاریابی استراتژی.

1. راه اندازی وب سایت

اولین و مهم ترین سلاح در کتاب خود را در زرادخانه بازاریابی باید یک وب سایت حاوی یک صفحه از فروش برای کتاب. این نیاز به یک صفحه اختصاص داده شده به اطلاعات در مورد کتاب خود را تنها. حتی بهتر است اگر به شما در تنظیم یک دامنه اختصاصی و سایت برای کتاب. حالا که بسته های میزبانی وب در دسترس برای فقط چند دلار در ماه و شما می توانید یک بسته اجازه می دهد نامحدود سایت در یک بسته, من به شدت توصیه شما کتاب خود را بسیار خود سایت.

صفحه فروش خود را باید به خوبی طراحی شده و حاوی مقدار زیادی از اطلاعات در مورد کتاب خود را. این اطلاعات باید شامل ویژگی ها و مزایای به خوانندگان و البته نظرها از مشتریان راضی است. و اگر شما انتظار داشته اعتبار با مشتریان بالقوه خود صفحه فروش باید از خطاهای کوچک.

2. ساخت لیست پستی خود را

اگر شما در حال حاضر نیست که یک لیست ایمیل و خبرنامه خود را شروع. شما در حال حاضر ممکن است شنیده ام که به طور میانگین مردم نیاز به مراجعه به یک پیام بازاریابی هفت بار قبل از آنها اقدام خواهد شد و محل سفارش. خبرنامه است یک راه عالی برای نگه داشتن پیام های خود را در مقابل مخاطبان خود را به صورت منظم و در همان زمان به شما خواهد ساخت تا اعتماد خود را به شما به عنوان آنها به شما می دانید و با کیفیت از اطلاعات شما.

شما ممکن است ارسال خبرنامه به طور منظم – مثلا ماهانه یا هفتگی و یا شما می توانید راه اندازی autoresponders به طور خودکار ارسال پیام در فواصل زمانی خاص. پاسخگوی خودکار می توانید ارسال یک داده پیام در تعداد مشخصی از روز پس از امضا مشترک به لیست پستی خود را.

3. فروش کتاب خود را از طریق ClickBank

چرا استفاده از ClickBank? دلایل متعددی وجود دارد که چرا من توصیه می کنند که شما در نظر بگیرید فروش کتاب خود را از طریق ClickBank.

ClickBank شریک بسیار با تجربه به هنگام فروش کتاب. این چیزی است که آنها تخصص دارند. در حال حاضر 10000 ناشران و نویسندگان و فروش محصولات اطلاعات خود را با استفاده از سیستم. اما چیزی است که وجود دارد و حتی مهم تر از تعداد ناشران. این تعداد از اعضا. ClickBank باید یک ارتش از 100,000 شرکت های وابسته آماده به پرش بر روی ارابه موسیقی خود را و شروع به ترویج کتاب جدید داغ خود را.

ClickBank شسته و رفته است سیستم پردازش پرداخت. اگر شما با استفاده از ClickBank شما نمی خواهد نیاز به راه اندازی حساب های تجاری گران با بانک خود را برای قبول کارت های اعتباری آنلاین. راه اندازی یک حساب ناشر با ClickBank هزینه فقط $50 یا بیشتر.

در نهایت ClickBank به آثار منظمی در رابطه با وب سایت خود و عضویت در خبرنامه. شما به سادگی اضافه کردن لینک خاص به شما داده ClickBank به خبرنامه خود را و وب سایت و هر زمان که کسی کلیک از طریق لینک سفارش خود را از آنها گرفته خواهد شد به یک حرفه ای فرم سفارش که در آن آنها می توانند پرداخت خود را با استفاده از کارت اعتباری و یا پی پال.

هر زمان که یکی از ClickBank را وابسته به اشاره یک بازدید کننده که می رود به خرید ClickBank به طور خودکار آهنگ های که وابسته با اشاره به بازدید کننده می پردازد و خود را به کمیسیون.

4. مقاله بازاریابی

مقاله بازاریابی شامل نوشتن مقالات و آنها را در دسترس برای مدیران و سردبیران برای انتشار. قرار گرفتن در معرض بزرگترین معمولا می آید از لیست مقالات در دایرکتوری ها مقاله مانند EzineArticles و IdeaMarketers. این اجازه می دهد تا هر کسی به انتشار این مقاله بدون هیچ هزینه به شما نویسنده ارائه شده آنها خود را شامل ‘جعبه منبع نویسنده در پایان این مقاله است.

برای ترویج کتاب با موفقیت با استفاده از مقاله بازاریابی شما باید نوشتن مقالات در موضوعات مرتبط و نزدیک خود کتاب. جعبه منبع خود نویسنده باید یک پاراگراف کوچک یا دو مورد شما شامل یک لینک مستقیم به صفحه وب برای شما.

علاوه بر اینکه یک راه خوب برای تولید ترافیک بازاریابی مقاله یک روش عالی برای افزایش آگاهی نام تجاری. به عنوان مردم خواندن مقالات خود را در وب سایت های مختلف آنها آغاز خواهد شد به شما به عنوان یک متخصص در موضوع خود را.

5. پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید

پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی است یکی از سریعترین راه برای رانندگی ترافیک به صفحه فروش کتاب خود. آن است که قطعا ارزان ترین منبع از ترافیک اما از آن است که احتمالا موثر ترین روش برای تضمین مقدار زیادی از ترافیک ،

با پرداخت هر کلیک تبلیغات شما پیشنهاد حداکثر قیمت است که شما مایل به پرداخت برای هر بازدید کننده که با کلیک بر روی لیست خود می آید و از طریق سایت شما. بیشتر به شما پیشنهاد بیشتر احتمال دارد لیست خود را نشان خواهد داد. بسیاری از مدیران سایت به دست آوردن ترافیک برای 0.05 دلار به $0.15 هر کلیک.

یکی از چیز خوب در مورد تبلیغات PPC است که بر خلاف اشکال دیگر از تبلیغات به شما پرداخت فقط برای بازدید کنندگان که در واقع از طریق لینک شما کلیک کنید و سایت خود را ببینید. که نسبت به تبلیغات سنتی که در آن به شما پرداخت قیمت تعیین شده برای تبلیغ صرف نظر از اینکه آیا شما از هر پاسخ.

6. تبلیغات به طور منظم

به طور منظم تبلیغات طبقه بندی شده است یک شکل از تبلیغات است که به ویژه در روزنامه ها و مجلات. بسیاری از آنلاین ezines و خبرنامه به ایمیل ارائه تبلیغات طبقه بندی شده و لکه های. تبلیغات در این می تواند یکی از بهترین منابع از ترافیک هدفمند از آنجا که شما باید توانایی برای انتخاب این خبرنامه با مخاطبان است که بیشترین شباهت مخاطبان خود را.

اگر شما می دانید ایمیل خبرنامه و یا لیست پستی است که یک بازی بسیار خوب در نظر بگیرید ارسال ایمیل انفرادی. انفرادی پستی ویژه پستی ارسال به تمام مشترکین حاوی تنها پیام خود را در ترویج کتاب خود را. آن را بیش از هزینه تبلیغات به طور منظم در خبرنامه اما شما یک مقدار بالاتر پاسخ دهی.

و اخراج نمی آفلاین تبلیغات طبقه بندی شده. آن را ممکن است برای اجرای تبلیغات طبقه بندی شده در نشریه نیست مانند یک روزنامه یا دقت هدفمند مجله و دریافت پاسخ بسیار خوبی از مردم چک کردن کتاب خود را.

7. سود های

نظر به نزدیک شدن به دیگر صاحبان وب سایت و ارائه اجازه می دهد تا آنها را به فروش کتاب خود را به طور مستقیم از وب سایت خود را. شما باید به ترتیب در پیشبرد چگونه سود به اشتراک گذاشته خواهد شد. من معمولا درخواست صاحب وب سایت دیگر به من پرداخت پنجاه درصد از درآمد حاصل از فروش کتاب. صاحب وب سایت معمولا آن را دوست دارد زیرا آنها باید یک کتاب جدید برای ترویج و پس از آنها پرداخت خود را پرداخت هزینه های پردازش آنها هنوز هم باید قادر به نگه داشتن 40 تا 50 درصد از درآمد.

وجود دارد شما آن را دارند. هفت کتاب اثبات تکنیک های بازاریابی برای ترویج کتاب خود را. شما ممکن است را انتخاب کنید به استفاده از تمام هفت, اما شما باید با استفاده از حداقل پنج یا شش تا از این. برخی از این تکنیک ها شامل استفاده از ابزار های شخص ثالث و یا منابع. اگر شما علاقه مند به یادگیری است که منابع مورد علاقه من هستند من باید برخی از جزئیات بیشتر در وب سایت من. اگر شما استخدام این هفت تکنیک با دقت آنها را تاثیر زیادی بر روی فروش کتاب خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *