خوانایی معیارهای: آنها در حال گرفتن پیام خود را?

[ad_1]

آنچه که “خوانایی” و چرا مهم است ؟ با توجه به, دانشنامه آزاد, “خوانایی یک اندازه گیری از دسترسی یک قطعه از نوشتن نشان می دهد که چگونه گسترده مخاطبان آن خواهد شد. خوانایی یک قضاوت از چه آسان از یک متن است به درک.” [Wikipedia 2006]

چرا مهم است ؟ خوب از تمام فازی و عدم قطعیت در مورد اینکه آیا پیام های بازاریابی خود را و یا وب سایت خود متن است که فقط حق را برای انجام کار یکی از چیزهایی که شما می توانید برخی از این است که آیا شما خوانندگان می توانند آن را درک کنند. خود copywriting توانایی ممکن است خوب و بد یا بی تفاوت اما شما می توانید کاملا مطمئن شوید که اگر آنها نمی تواند آن را بخوانید, شما لازم نیست که یک فرصت است.

ابزار تجارت

در حالی که copywriting خود را به عنوان هنر به عنوان علم خوشبختانه خوانایی معیارهای بسیار آسان است برای محاسبه ساده به تفسیر و به هیچ نهفته است. بسیاری از ما از آنها استفاده نمی کنید اما ما باید در. این است که حداقل — چگونه بسیاری از خوانندگان خود را می توانید از “دریافت” آنچه که شما در حال نوشتن. این ابزار برای تعیین این به راحتی در دسترس و آسان برای استفاده است.

تحت ابزارهای کلمه را غلط محاسبه خواهد شد برخی از خلاصه تعداد و متوسط و همچنین دو خوانایی معیارهای اگر شما تیک آف “بررسی خوانایی آمار” در گزینه های برای املا و دستور زبان. اما آن را نشانی از این گذشته بنابراین شما باید برای رفتن از طریق تمام بررسی املا ، شاید که نیست یک ایده بد است هر چند…

اما بسیار قوی تر بسیار عالی ابزار رایگان از Readability.info. این منابع آنلاین محاسبه خوانایی نمرات به صورت فایل ورد و تمام وب سایت ها در فلش. به عنوان آنها می گویند: “با مقایسه خوانایی نمره از اسناد و مدارک مختلف (و یا صفحات وب) شما می توانید بهتر با سنگ تیز کردن و نوشتن خود را و مطمئن شوید که شما در حال ایجاد بیش از حد پیچیده جملات و پاراگراف ها برای مخاطبان خود را.”

به طور خاص فراهم می کند تمام ابزار زیر خوانایی و معیارهای مرتبط:

  • خوانایی شاخص
  • جمله اطلاعات
  • استفاده از کلمه Info
  • حکم آغاز

یکی دیگر از ابزار رایگان است که تقریبا به عنوان قدرتمند است اما قطعا مفید (و شما احتمالا شنیده ام قبل) است که در آینده در حال حاضر آنلاین ما-ما ماشین حساب. هیچ نیست یک آزمایش ادرار به صورت غیر قانونی مواد مخدر! این ابزار بسیار خوب تجزیه و تحلیل کلمات را در سایت خود را برای دیدن اگر شما در حال صحبت کردن بیشتر در مورد مشتریان خود و نیازهای خود را و یا اگر شما صحبت کردن بیشتر در مورد خودتان.

ما نه افتخار ما و کسب و کار و محصولات و خدمات است. اما به طور طبیعی مشتریان زیاد نیست که در مورد مراقبت (عجیب نیست؟). آنها بسیار علاقه مند به خود و خود را می خواهد و نیاز دارد. آینده در حال حاضر سریع تجزیه و تحلیل می تواند کمک به شما در تنظیم تعادل است. شما احتمالا خواهد شد شگفت زده با هدف تجزیه و تحلیل.

خوانایی نمرات

این زمان خوبی برای بررسی های مختلف محبوب خوانایی شاخص که همه آنها محاسبه شده توسط Readability.info ابزار. برخی از روش های مختلف و یا اندازه گیری همه چیز کمی متفاوت است و در هر صورت هر کس انتخاب فقط چند مورد علاقه های شما است که آنها تکیه می کنند به طور منظم. در اینجا آنها عبارتند از:

این خودکار خوانایی و شاخص (ARI) طراحی شده است برای ارزیابی understandability از یک متن. مانند بسیاری از دیگر شاخص های آن خروجی تقریبی نمایندگی از ایالات متحده در سطح کلاس نیاز به درک متن. بر خلاف دیگر شاخص های این پژوهشگاه به همراه کلمن-Liau متکی به یک عامل از کاراکتر در هر کلمه به جای آن از حد معمول هجا در هر کلمه. فرمول: http://en.wikipedia.org/wiki/Automated_Readability_Index

این کلمن-Liau شاخص طراحی شده برای سنجش understandability از یک متن. مانند ARI اما بر خلاف بسیاری از دیگر شاخص های کلمن-Liau متکی بر شخصیت های به جای هجا در هر کلمه. اگر چه نظر متفاوت در دقت آن نسبت به هجا/کلمه و پیچیده کلمه شاخص, شخصیت تر هستند به آسانی و با دقت شمارش توسط برنامه های کامپیوتری از هجا. فرمول: http://en.wikipedia.org/wiki/Coleman-Liau_Index

این Flesch-Kincaid آزمون خوانایی طراحی شده برای نشان دادن چقدر دشوار خواندن عبور است به درک. وجود دارد دو آزمون Flesch سهولت خواندن شاخص و Flesch Kincaid کلاس نمره. این ظاهرا همان اقدامات فقط قرار داده و به مقیاس های مختلف اما نتایج این دو آزمون را همیشه ارتباط نزدیک است. فرمول: http://en.wikipedia.org/wiki/Flesch-Kincaid_Readability_Test

این گانینگ-مه شاخص یک آزمایش نشان می دهد تعدادی از سال ها از آموزش و پرورش رسمی است که یک فرد نیاز به منظور به آسانی درک یک متن در خواندن است. به این معنا که اگر یک پاساژ یک مه شاخص از 12 آن است که سطح خواندن از ایالات متحده دبیرستان ارشد. آزمون طراحی و توسعه توسط رابرت گانینگ یک تاجر آمریکایی در سال 1952. متون طراحی شده اند که برای مخاطبان گسترده ای به طور کلی نیاز به یک مه شاخص کمتر از 12. فرمول: http://en.wikipedia.org/wiki/Gunning-Fog_Index

این Laesbarhedsindex (LIX) فرمول خوانایی مفید است زیرا آن را ساده می توان در اسناد و مدارک از هر غربی و اروپایی زبان. آزمون محاسبه شاخص نمره ای از یک متن نمونه بر اساس طول جمله ها و تعداد کلمات طولانی (یعنیکلمات حاوی هفت یا بیشتر کاراکتر). فرمول: [http://www.oleandersolutions.com/lix.html]

دود (ساده اندازه گیری Gobbledygook) به طور گسترده ای استفاده می شود فرمول خوانایی که برآورد سال از آموزش و پرورش نیاز به درک یک قطعه از نوشتن. این بازده به طور فوق العاده بالا 0.985 همبستگی با نمرات از خوانندگان که تا به حال 100% درک تست مواد. G. هری مک لافلین اختراع آن در سال 1969 به عنوان یک دقیق تر و بیشتر به راحتی محاسبه جایگزین برای گانینگ-Fog_Index. فرمول:

http://en.wikipedia.org/wiki/SMOG_%28Simple_Measure_Of_Gobbledygook%29

چه خوب است ؟

“خوب” نمره البته بستگی به مخاطبان هدف خود را خود انتخاب سبک (بخشی از نام تجاری) و آنچه شما انجام دهد. اما وجود دارد برخی از قوانین کلی. با توجه به آینده در حال حاضر [2006] با اشاره به مطالعات منتشر شده یک “ایده آل استاندارد نوشتن” ممکن است به شرح زیر است:

  • بیش از 4.25 کاراکتر در هر کلمه.
  • بیش از 5% صدای منفعل.
  • کمتر از 80% خوانایی.
  • یک Flesch Kincaid کلاس بین 4 و 65 (آسمان محدود به نظر می رسد…)
  • مه شاخص بالاتر از 13 شما قرار می دهد در منطقه خطر است.

در حالی که سطح کلاس به نظر می رسد دلخواه بسته به نوع که مخاطبان خود را است, آن را باید گفت که متوسط بهترین فروشنده در حدود درجه 4 سطح روزنامه ها در مورد 6 و کسب و کار کتاب 7-8. پایین تر از شما ممکن است فکر کرده اند.

البته مخاطبان خود را می توانید بخوانید در سطوح بالاتر — اما شما می خواهید برای ایجاد پیام خود را آسان به خواندن. اگر خود را خوانایی نمرات به نظر می رسد شدید از خط خود را با مخاطبان توانایی های آینده در حال حاضر ارائه می دهد چند استراتژی برای ساخت تعمیرات:

  • بازنویسی جملات مجهول به طوری که آنها تبدیل به فعال جملات.
  • حذف کلمات غیر ضروری مانند “این” و یا “a” زاید کلماتی مانند “که” صفت که بسته نیست معنی دار پانچ و یا هر چیزی که کمک می کند نه پیام خود را.
  • به جای 50 درصد کلمات با 5 درصد کلمات هر زمان که تفاوت مهم نیست به سبک خود و یا معنی.
  • اجازه دهید خود فعل انجام این کار شما می خواهم در غیر این صورت خود اختصاص صفت.
  • زمان را به یاد بگیرند که چگونه مشتریان خود را به بحث در مورد محصول یا خدمات خود را بنابراین شما می توانید آنها را در زبان آنها در واقع استفاده کنید.

تنها یک قطعه از پازل

بدیهی است که این فقط یک معرفی سریع به این موضوع است. اما با یک نگاه دقیق تر در متن محتوای کمی راه ممکن است به ارائه برخی از شگفتی و همچنین به عنوان اشاره گر به تنظیمات شما ممکن است مایل به ایجاد. در حالی که صدا وجود دارد دستورالعمل کلی وجود دارد و نه “خوب” یا “بد” نمره — از آن همه بستگی به آنچه شما می خواهید برای رسیدن به.

اگر شما با هدف را در وسیع ترین شکل ممکن مخاطب پس از آن کمترین مناسب سطح کلاس است آنچه شما می خواهید. اگر آن را نسبتا جدی برای B2B مخاطبان پس از آن شاید شما نمی خواهید خنگ-پایین مطالب خود را, اما ترجیح می دهم به هدف در یک کلاس 8-10 سطح درک. این همه بستگی دارد.

عباراتی مانند “کسب درآمد از رفتاری هدف قرار دادن” و یا حتی آنهایی که پیچیده تر ممکن است لطفا برای خوانایی برنامه اما شما می دانید که شما مجبور به استفاده از آنها در شرایط خاص. “معیارهای” است بدجور کلمه مفید و در عین حال آن را آشنا برای اکثر مردم ، گاهی اوقات شما را مجبور به انجام آنچه شما باید انجام دهید — don’t نوزاد پرتاب با bathwater.

و البته این اعداد نه تنها عنصر حیاتی در خود copywriting است: “بدیهی است که اعداد به تنهایی نمی تواند شما را یک نویسنده خوب. بسیاری از عوامل دیگر منجر به قابل خواندن و قابل فهم نوشتن.” ما نیز ممکن است اضافه کردن “موثر” وجود دارد.

این عوامل نه تنها شامل چه خوب copywriters اما همچنین عناصر مانند فونت و اندازه و رنگ و قرار دادن و غیره. در ارائه خود را و یا طراحی وب سایت. حتی چه روز و زمانی که شما ارسال یک ایمیل به پیام های بازاریابی. بسیاری از قطعات این پازل و بیشتر به شما می دانم در مورد هر یک بهتر است شانس خود را از موفقیت!

منابع

آینده در حال حاضر. “می توانید مشتریان خود را به خواندن آنچه شما نوشتن؟” GrokDotCom حجم 139 09/15/06.

http://grokdotcom.com/Volumes/index.htm

“خوانایی” ویکیپدیا 10/03/06. http://en.wikipedia.org/wiki/Readability

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *