خلاق ایده های بازاریابی برای فروشگاه اسباب بازی

[ad_1]

فروشگاه اسباب بازی در بازار باید به دو متمایز مخاطبان-کودکان که کاربران نهایی و پدر و مادر که در حال خریداران. داشتن تنها یک استراتژی بازاریابی نمی خواهد به اثبات می شود بسیار موثر برای فروشگاه اسباب بازی به عنوان شما فقط باید برای رسیدن به بخشی از بازار خود را. بهتر است به استفاده از یک مخلوط از رسانه ها و پیام ها برای جذب کودکان و پدر و مادر خود را. حداقل یکی از این پیشنهادات می تواند یک انتخاب عالی برای فروشگاه اسباب بازی.

  1. لیست آرزو– هر کودک یک لیست از اسباب بازی که آنها می خواهند برای کریسمس یا تولد خود را. تشویق مشتریان خود به ارمغان بیاورد فرزند خود را در برای ایجاد یک رسمی لیست خواسته می شود آن را روی کاغذ یا به صورت الکترونیکی (مثل یک عروس رجیستری). این یک روند سرگرم کننده برای کودک می شود و مشتریان در فروشگاه های خود را در حداقل دو بار (یک بار برای ثبت نام و یک بار برای خرید). آنها می توانند توزیع لیست در میان خانواده و دوستان است که می تواند شما را حتی بیشتر مشتریان.
  2. تولد ویژه– به طور مشابه هر کودک دوست دارد به احساس خاص در روز تولد خود را. چاپ وینیل کن به نمایش در پرداخت ایستگاه است که اجازه پدر و مادر می دانم که شما ایمیل آنها را در یک تخفیف ویژه در تولد کودک است. کودک می تواند در آمده و خود را انتخاب کنید از کالا که آنها را دریافت خواهید کرد به صورت رایگان یا حداقل با تخفیف. این باعث می شود کودک و پدر و مادر و حتی شادتر چرا که آنها صرفه جویی در پول.
  3. با استفاده از ابزار دیسک– نشان می دهد شما برای مراقبت از جامعه با میزبانی با استفاده از ابزار درایوهای خود را در فروشگاه و یا حتی در اطراف شهر. با اهدای آرامی اسباب بازی استفاده می شود مشتریان بالقوه خواهد شد و سپس نیاز به تعویض و پس از آنها در حال حاضر در فروشگاه خود را, آنها به احتمال زیاد به خرید! اگر آنها نیاز به یک کمی بیشتر تشویق آنها ارائه یک کوپن تخفیف برای اهدای.
  4. پدر و مادر سمینارها– در اینجا یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای جذب پدر و مادر است. میزبان سخنرانی ها و سمینارها در فروشگاه شما است که پدر و مادر می خواهد برای حضور در. مطمئن شوید که به ویژگی های این کلاس ها در فروشگاه خود را با بزرگ آسان به خواندن آگهی بنابراین پدر و مادر می دانم زمانی که و که در آن کلاس هستند. استفاده از کارکنان خود را به دانش و یا حتی کار با فروشندگان خود را برای اطلاع رسانی به والدین از آخرین محصولات ایمنی کودک فعلی به یاد می آورد و یا حتی ایده های سرگرم کننده برای حزب برنامه ریزی. البته, شما نیاز به ارائه مراقبت از کودکان در طول این وقایع اما این یک مزیت است برای شما. چه پدر و مادر طول می کشد تا کودک خود را به یک فروشگاه اسباب بازی می کند و آنها را خرید چیزی?
  5. اسباب بازی جدید انتشار رویدادها– وجود یک “آن” اسباب بازی در هر فصل. از Furbys به غلغلک دادن-من-Elmo, ابزار جنسی, تولید کنندگان بسیار سخت کار برای ایجاد یک “باید-آن را” ذهنیت در ذهن کودکان و پدر و مادر خود را! استفاده از این را به نفع خود. هنگامی که داغ اسباب بازی جدید است که در مورد منتشر خواهد شد پرتاب یک حزب در فروشگاه خود را. مشتریان خواهد آمد به امید اولین کسی باشید که در این منطقه به دست خود را بر روی اسباب بازی جدید است. چاپ پنجره چسبیده به نمایش در پنجره نمایش تصاویر و هنگامی که آن را به منتشر می شود به طوری که مشتریان را به خوبی آماده برای راه اندازی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *