خبرنامه تقویم – ایجاد یک برنامه برای کسب و کار خود و بازاریابی, خبرنامه,

[ad_1]

خبرنامه تقویم خود را نگه می دارد انتشار در مسیر. آیا شما و ارسال آن از طریق پست و یا ایمیل ایجاد یک خبرنامه به طور منظم برای مشتریان خود و چشم انداز مهم استراتژی بازاریابی است. با این حال بسیاری از سازمان ها در تلاش برای پیدا کردن موضوعات برای خبرنامه خود را و یا مشکل در گرفتن آن درب در یک برنامه.

برای جلوگیری از این مشکلات کسب و کار می تواند قرض گرفتن یک تکنیک مجلات استفاده شده است برای سنین: سرمقاله تقویم. این نمونه خبرنامه برنامه کمک خواهد کرد که نگه داشتن سازمان خود را در خبرنامه در مسیر. به یاد داشته باشید این تاریخ نیست سخت-و-سریع قوانین. مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک مجموعه ای از ضرب العجل که احساس می کند راحت — عجله نمی کند — و چوب به آن مهلت برای هر خبرنامه چرخه.

چه: سالانه برنامه ریزی

که: هر دسامبر

ایجاد یک لیست از فصلی موضوعات برای سال آینده و مداد آنها را در هر ماه. برای مثال یک مسکن ممکن است بخواهید که شامل تمیز کردن بهار در فهرست آوریل, راهنمایی برای سبزتر چمن در ماه اوت و استراتژی برای انتخاب یک مدرسه خوب منطقه در ماه سپتامبر.

چه: سرمقاله جلسه

وقتی که: 1-2 ماه قبل از انتشار

سرمقاله نشست به طور معمول شامل همه کمک به شما عضویت در خبرنامه: سردبیران و نویسندگان و مدیران و طراحان. چاپ خبرنامه نیاز به زمان بیشتری تا برنامه خود را در سرمقاله جلسه حداقل دو ماه قبل از مهلت. ایمیل خبرنامه ممکن است استفاده از یک بازه زمانی کوتاه تر. در سرمقاله جلسه مورد بحث ممکن است موضوع داستان اختصاص نویسندگان به هر داستان و ایجاد نوشتن مهلت برای هر مقاله. مراجعه سالانه خود تقویم برنامه ریزی برای ایده های داستان و نیز ترکیب کنونی, اخبار و رویدادهای سازمان خود را.

چه: ویرایش

زمان: 3 تا 5 هفته قبل از انتشار

در این روز همه مقالات باید ارسال به خبرنامه ویرایشگر برای بررسی و تصویب. مجموعه این مهلت بر اساس این که آیا شما یک چاپ و یا ایمیل خبرنامه و مطمئن باشید که اجازه می دهد تا راه گریز برای نوشتن از دست رفته مهلت.

چه: طرح

زمان: 2 تا 4 هفته قبل از انتشار

با این تاریخ تمام مقالات و دیگر محتوای خبرنامه باید به طراح برای طرح.

چه: طرح تصویب

زمان: 1 تا 3 هفته قبل از انتشار

در حالی که این بهترین زمان برای هر ویرایش و یا تغییرات به کپی خبرنامه ویرایشگر باید یک نگاه گذشته در عضویت در خبرنامه, طرح برای اطمینان از همه چیز به درستی فرمت شده.

چه: چاپ و توزیع

وقتی که: 1-2 هفته قبل از انتشار

خبرنامه به ایمیل باید برنامه ریزی شده برای انتشار در یک روز و زمان مشخص شده و چاپ خبرنامه باید ارسال برای چاپ و پستی. سپس چرخه شروع همه را دوباره و دوباره!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *