حساب AdWords گوگل حسابرسی

[ad_1]

آن است که به سادگی قدرتمند ترین تبلیغات پرداخت پلت فرم برای جستجو آنلاین. با بیش از 91 درصد از بازار موتور جستجو به اشتراک گذاری گوگل بدون شک مسلم قهرمان تمام دوران است.

به عنوان یک نتیجه, it's تنها طبیعی است که هر شرکت بر روی زمین می خواهد یک قطعه از عمل در صفحه اول گوگل و یا با استفاده از AdWords PPC تبلیغات پرداخت می شود و یا جستجو آلی بازاریابی است. اجازه دهید's آن صورت اگر وب سایت خود را به نمایش در صفحه اول گوگل برای هر کلمه کلیدی داده پرس و جو در صنعت شما شما می توانید در مورد دستیابی به مشتریان جدید در این پلت فرم.

با استفاده از AdWords پلت فرم

همانطور که همه ما می دانیم با قدرت می آید پیچیدگی و منحنی یادگیری قبل از یک نشان می دهد قابل توجه موفقیت. AdWords می تواند به شما و یا شکستن شما بسته به مهارت های خود را در مدیریت مبارزات انتخاباتی خود را. اجازه دهید's چهره آن شرکت don't می خواهید به از دست دادن پول در فرآیند خرید تبلیغات پرداخت می شود برای به دست آوردن بیشتر منجر می شود. هدف اصلی هر کسب و کار است که به رشد و سود.

در پایان روز تنها معیارهای مهم است که مسائل مربوط به صاحبان شرکت ها نرخ تبدیل و ROI (بازگشت سرمایه گذاری). مطمئن شوید که وجود دارد مقدار زیادی از معیارهای مهم برای پیگیری و نظارت برای هر فروشنده زرنگ و دانا. این معیارهای همراه در اندازه گیری ارزش به نام “KPI” یا شاخص کلیدی عملکرد. این مقدار طراحی شده برای نظارت بر کسب و کار به طور کلی اهداف بازاریابی (موفقیت یا شکست یک کمپین). برخی از کسانی که kpi ها به مانیتور نامیده می شود: ک (هزینه هر کلیک) CTR (کلیک کنید از طریق نرخ), CPA (هزینه هر خرید) ک (هزینه هر تبدیل), CLV (مشتری-زندگی -ارزش) فقط به نام چند.

لغات پلت فرم دارای مقادیر بی شماری از تنظیمات است که شما می توانید مقایسه کابین خلبان داشبورد هواپیما. بله بسیار گیج کننده برای کسی که بدون هیچ گونه تبلیغات پرداخت می شود تجربه.

فقط به شما یک ایده کوتاه از تنظیمات مختلف نیاز به توجه خود را هنگامی که برای اولین بار ایجاد یک AdWords کمپین بخشی از لیست تنظیمات به شرح زیر است: مبارزات به آگهی گروه ایجاد آگهی, نسخه, بودجه تنظیمات و حداکثر. ک تنظیمات. از راه اندازی کلید واژه مطابقت با انواع مانند “broad match اصلاح broad match, عبارت مسابقه مطابقت دقیق برای راه اندازی منفی گسترده ای مطابقت منفی عبارت مطابقت منفی بازی دقیق است. راه اندازی ردیابی تبدیل و Google Tag Manager دسته و عوامل جمعیت شناسی مکان و قرار دادن آگهی تنظیمات, برنامه ریزی, راه اندازی, آگهی پسوند تماس با پسوند شبکه نمایش آگهی تنظیمات درک QS (کیفیت نمره) و لیست در می رود و در.

آن's کاملا قابل درک است که بسیاری از شرکت های don't دارای تخصص داخلی به لحن خوب و مدیریت AdWords کمپین. مهمتر از خود CPA (هزینه هر خرید) بسیار بالاتر است با توجه به این واقعیت است که مبارزات انتخاباتی خود را به طور کامل بهینه سازی شده است. به عنوان یک نتیجه QS (کیفیت نمره) (اندازه گیری از 1 تا 10 بر اساس آگهی ربط و کلمات کلیدی آگهی کپی URL, صفحه فرود, و غیره.) هر کلمات کلیدی بسیار کم است بنابراین آوردن خود را ک (هزینه هر کلیک) بسیار بالاتر است. بعلاوه این آگهی (مقدار بار تبلیغات خود را در حال نشان داده شده است) کم خواهد شد با توجه به ضعیف بهینه سازی مبارزات انتخاباتی.

زمان برای یک حساب AdWords گوگل حسابرسی

آن's همیشه بهتر است به درخواست برای یک حساب AdWords گوگل حسابرسی توسط یک شخص ثالث گواهی حرفه ای. مهمتر از همه که حرفه ای کمک خواهد کرد که شما را در درک که چرا مبارزات خود را در حال انجام نیست و به میل خود.

یک حساب AdWords ممیزی فرایند ارزیابی کلی اثربخشی کمپین های بازاریابی خود را و حساب خود را اجرا هموار در جهت افزایش بازدهی سرمایه خود را. تنها یک گواهی گوگل AdWords حرفه ای قادر خواهد بود به شما کمک کند و پیدا کردن لینک از دست رفته. در بررسی بسیاری از مسائل پنهان را کشف خواهد شد. هر مورد را تجزیه و تحلیل می شود و وارد شده به طور جداگانه.

کامل تحلیل سازه حساب انجام خواهد شد به نقطه ای از عناصر ضعیف. AdWords حسابرسی نیز کمک خواهد کرد که شما کشف که در آن تبلیغ صرف شده است به هدر رفته و مهمتر از همه چگونه می توان آن را بهبود حتی بیشتر از ایده های جدید نیز پیشنهاد شده است.

شما وجود دارد خیلی بیشتر به AdWords گوگل به سادگی از ایجاد آگهی و پرتاب یک دسته از کلمات کلیدی در یک گروه آگهی و اضافه کردن آدرس وب سایت.

مهم ترین جنبه از هر AdWords کمپین تبدیل ردیابی است. بیش از 95 درصد از کسب و کار don't را که حق است. به منظور لحن خوب و بهبود ROI برای بار اول شما نیاز به درک آنچه در جریان است. اگر شما می توانید't مسیر خود را تبدیل به درستی چگونه شما می توانید خود را تجزیه و تحلیل داده ها و تصحیح نتایج ضعیف که در حال سوختن خود تبلیغات پرداخت بودجه ؟

بعلاوه درصد بالایی از شرکت ها در حال از دست رفته عناصر مهم آنلاین. آنها فقط don't مناسب انتهای قیف فروش با اتوماسیون به ضبط تازه روزانه فروش و تبدیل آنها به خریداران است. داشتن یک وب سایت است که فقط بخش کوچکی از بازاریابی آنلاین معادله و این است دلیل اصلی که چرا خیلی از شرکت های در حال از دست دادن پول در تلاش برای تبلیغ آنلاین. از همه مهمتر, آنها don't مناسب CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) پلت فرم خود را به تصرف و پرورش آگهی خود را از طریق ایمیل بازاریابی اتوماسیون. به طوری که آنها به سادگی ارسال گران قیمت پرداخت می شود ترافیک به طور مستقیم به وب سایت خود را و امید برای بهترین اسپری و دعا تکنیک است که برنده't را بسیار نتایج.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *