جلوگیری از فروش شروع به درگیر شدن

[ad_1]

فقط نشستن برای یک لحظه تصور کنید این – کسی که در تلاش برای شما فروش یک محصول و این فرد است که به شما گفتن که چگونه شما را از آن بهره مند شوند. درست مانند هر دیگر مصرف کننده در همه جا در جهان شما می خواهید بدانید که چه در آن است برای شما برای اولین بار ، یا تصور کنید کسی که در انجام برخی از املاک به صورت جدی فروش سخت بدون اطلاع در مورد آنچه شما نیاز دارید در زندگی خود را.

چه که احساس می کنید ؟ بله من با شما موافقم اگر به شما گفت که داشتن کسی که به طور مداوم در تلاش برای شما چیزی برای فروش است آزار دهنده و خسته کننده است.

آن است که به خصوص آزار دهنده است که کسی بدون در نظر گرفتن قوانین نانوشته از شبکه های اجتماعی آنلاین نگه می دارد ارسال اقلام برای فروش عکس ها و پس از آن برچسب زدن شما در آن را بدون اجازه شما. هیچ جا در این ذهن فرد است که فکر احساسات خود را. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد احساسات خود را و یا اگر دوستان می خواستم ببینم شما برچسب در همه این عکس ها.

یکی دیگر از مزاحم آنلاین عادت این روزها که هرزه نگاره ، آنها به شما ارسال ایمیل های بی شماری در مورد محصولات خود را بدون دانستن هر چیزی در مورد شما و چگونه محصول ممکن است افزایش زندگی خود را اگر شما آن را خریداری. همه آنها را ببینید فروش و نشانه.

حرکت آنها از شما pestering آنلاین به تجاوز به فضای شخصی خود را…تلفن همراه خود را. تعداد بی شماری از SMSes فرستاده شده به تلفن خود را بدون اجازه شما درخواست فروش. بدون فکر کردن در مورد چگونه مفید آن خواهد شد برای شما.

در وب سایت می کنند و می گویند (نوشتن) همان چیزی که بارها و بارها. خرید محصول من. خرید محصول من. خرید محصول من. یک بار دیگر بدون فکر کردن از این محصول سود به کاربران آن است.

آیا شما می خواهید به دانستن و یا در حال حاضر می دانیم آنچه که امروز مردم مدرن نیاز است ؟ آیا می خواهید برای پیدا کردن یک راه برای معرفی محصولات خود را به آنها را بدون مزاحم آنها ؟

استراتژی بسیار ساده است. تعامل با آنها را.

ما با استفاده از وب سایت های آنها را درگیر و سنبله علاقه خود را. متاسفانه با این حال تعداد بسیار کمی وجود دارد وب سایت های خارج وجود دارد امروز می داند که راز موفقیت تعامل با مشتریان خود ساخت خود با نام تجاری و جذب خریداران بیشتر به طور خودکار. و من نام چند.

Playtex. اگر شما بازدید Playtex سایت شما این را مشاهده کنید از ویژگی های فوق العاده است که علاقه زنان است. این قابلیت اجازه می دهد تا زنان برای بررسی در صورتی که پوشیدن اندازه سینه بند.

این یک حرکت فوق العاده هوشمند توسط Playtex چرا که با توجه به ویکیپدیا بیش از 80 درصد از زنان با پوشیدن بد نصب شده بند. (یک مطالعه انجام شده توسط کاترین چوب Melainie کامرون و کایلی فیتزجرالد)

سرمایه گذاری در این واقعیت است که این یک مشکل واقعی است که بسیاری از زنان احساس نمی مانند صحبت کردن در مورد به دوستان خود Playtextfits.com متولد شد. این طراحی شده است برای کمک به زنان پیدا کردن اگر آنها با پوشیدن لباس حق به اندازه سینه بند. هدایت شده توسط Roz, آنلاین, پستان بند, مناسب, متخصص, همه کاربران نیاز به انجام است برای گفتن Roz گروه, اندازه, اندازه فنجان و سینه بند-نوع اولویت است.

Playtex پس از آن کمک می کند محدود کردن گزینه ها و سپس شناسایی یک واحد است که جلب رضایت مشتریان خود و ارائه یک لیست از Playtex گزینه های.

حرکت هوشمند به دلیل Playtex است نه صرفا فروش. این متفاوت است از رقبای خود هستند زیرا درگیر شدن مردم گفتن مشتریان خود را که آنها در مورد مراقبت از آسایش و مناسب و آنها را دوست دارم به کمک. آنها در بر داشت یک راه برای در واقع کمک به مشتری و ایجاد تفاهم در طول راه.

آن است که من حدس می زنم که این مشتریان خوشحال خواهد نه تنها دوباره به Playtex زمانی که آنها نیاز به یک جدید, سینه بند, اما آنها نیز آن را توصیه به دوستان خود. در این جنبه آنها همچنین موفق به جذب بیشتر خریداران بالقوه از طریق مشتریان خود را…قوی ترکیبی از بازاریابی آنلاین و کلمه از دهان بازاریابی است.

و دلیل موفقیت آنها این است که به دلیل تمرکز خود را بر روی مشتریان اول پول دوم.

افراد مشهور, باریک, استرالیا است. برای کسانی از شما که هرگز از شنیده می شود این شرکت آن است که استرالیا-بر اساس شرکت است که به ارمغان می آورد مراقب وزن یک نام تجاری جدید جایگزین وعده غذایی برنامه است که می تواند کمک به مردم از دست دادن وزن بدون از دست دادن سلامت خود را.

این شرکت مانند Playtex نه صرفا فروش محصولات خود را. به جای آنها تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه با برنامه آنها تماس افراد مشهور باریک است که آن را برنامه رایگان و با هدف هدایت مشتریان بالقوه از طریق وزن مشاوره مدیریت. این برنامه همچنین می گوید مشتریان بالقوه و چه به غذا خوردن و اجتناب از به طوری که آنها می تواند به حفظ وزن خود را هنگامی که وزن مورد نظر رسیده است.

این وب سایت همچنین شامل یک مفید مواد غذایی جدول که به طور غیر مستقیم توصیه می کند محصولات خود را در وب سایت و آن را می دهد اطلاعات مشتریان در مورد مشترک کالا و ارزش تغذیه ای خود را. همه این اطلاعات کاملا رایگان است.

در بالا از آن شرکت استخدام یک گروه از کارشناسان که منتشر راهنمایی مفید در مورد چگونه به از دست دادن وزن در حالی که تعامل با مشتریان خود و مشتریان بالقوه در یک راه بسیار جالب است. در فروم عضو مورد بحث مشتاقانه با یکدیگر و کارشناسان در مورد از دست دادن وزن خود plights.

همه این ابزار تعاملی با هدف تعامل با مشتریان خود را نگه داشتن مشتریان خود را با به اشتراک گذاری و گسترش کلمات خوب در مورد افراد مشهور باریک برنامه که به طور غیر مستقیم توصیه می کند محصولات خود را.

آنها فروش ؟

هیچ. آنها هوشمند در غرقه شدن اطلاعات چیزهایی که مشتریان بالقوه خود را تقریبا از جان گذشته و پس از آن توصیه می کنند محصولات خود را به آنها. و آن تعهد است.

همانطور که شما می توانید تمرکز خود را بر آنچه مشتریان’ مورد نیاز…نه پول نقد.

نایک در حال اجرا است. این دست پایین علاقه شخصی من است. آن است که یک وب سایت به نام نایک در حال اجرا (یک بار دیگر استفاده از این سایت کاملا رایگان; همه شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری عضو با آنها). این وب سایت اجازه می دهد تا شما را نجات دهد و مسیر خود را اجرا و پیشرفت است که شما در حال ساخت است. شما می توانید مجموعه ای از اهداف مجموعه ای از چالش های شروع با یک مربی با انگیزه به اجرا و ارتباط با دوستان جدید آنلاین.

درست مثل افراد مشهور, باریک, نایک در حال اجرا اجرا می شود خود را در فروم بیش از حد و از آن استفاده می شود توسط اعضای برای به اشتراک گذاشتن ایده های در حال اجرا, تجربه, راهنمایی, و همچنین یک محل برای ایجاد انگیزه هر یک از دیگر.

است نایک فروش محصولات خود را به طور مستقیم ؟ آنها نیست. همانطور که می بینید, آن است که همیشه در مورد تعامل با مشتریان بالقوه خود را با ویژگی های است که آنها احساس آنها بهره مند شوند. اجازه دادن به مشتریان بالقوه از مزایای دریافت کنید قبل از اینکه آنها را به چنگال از یک درصد است که یک ابزار بازاریابی بسیار موثر.

نایک می داند که هنگامی که آنها تعداد زیادی از پیروان آنها به طور طبیعی, لازم نیست که به نگرانی در مورد فروش. نایک است که متفاوت از دیگر رقبا در کفش های ورزشی دسته زیرا رقبای خود همچنان به mull بیش از فروش و سود. دوباره و دوباره وجود دارد شواهدی وجود دارد که نایک فکر می کند در مورد چگونه محصولات خود را به نفع مشتریان خود را قبل از فکر کردن در مورد فروش.

انسان سایت. انسان سایت آنلاین مشاوره بازاریابی وب سایت و دوباره هدف این است که به فروش هر چیزی. آن درگیر مشتریان خود از طریق خبرنامه خود را و ROI calculator.

دو راه وجود دارد که در آن انسان سایت درگیر آن مشتریان بالقوه است. برای اولین بار توسط انتشارات نکات مفید در موضوعات مرتبط با بازاریابی ایمیل. هر هفته بشر, وب سایت منتشر خواهد شد دو خبرنامه به مشترکین که به دنبال چنین اطلاعاتی.

این باعث می شود انسان سایت بسیار متفاوت از رقبای خود را با وجود این واقعیت است که محصولات و خدمات سمینارها و برنامه های بیشتر و یا کمتر ، انسان سایت می خواهد به دیگران کمک کند ،

دوم انسانی راه اندازی وب سایت خود را ROI ماشین حساب با مشتریان خود و مشتریان در ذهن است.

هدف اصلی ROI ماشین حساب برای کمک به کاربران در مقایسه نتیجه خود را تلاش های بازاریابی آنلاین و بدون صرف زمان بیش از حد و پول در استخدام دیگران است. وجود دارد بیش از حد بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط (small and medium sized enterprises) در مالزی با صاحبان که درک نمی کنند اهمیت بازاریابی آنلاین است. و هدف از این ROI ماشین حساب برای کمک به آنها را درک کنیم. بازاریابی آنلاین است باید مطلق برای هر کسب و کار در جهان است که ما در امروز زندگی می کنند.

و هنگامی که شما مشاهده همه چیز از صاحب کسب و کار از نقطه نظر شما را ببینید که آنها می خواهند بدانند که چقدر از بازگشت آنها در حال رفتن به دریافت برای هر دلار سرمایه گذاری است که آنها را ساخته اند. هیچ کس می خواهد به پرش به چیزی بر ایمان.

پس ROI calculator تخلیه هوا به صورت بهت زده صاحبان کسب و کار در حالی که تعامل با آنها و گفتن آنها مزایای برخی از ایده ها و چقدر می توانید آنها را آنلاین.

یک بار دیگر, انسان است, سایت فروش per se? آنها در تعامل با مشتریان خود را با دادن مشتریان بالقوه خود را برخی از مزایای حتی قبل از اولین دلار به دست آورده است.

از این رو, اگر شما به فکر راه اندازی یک وب سایت جدید و یا تعجب است که در مورد استراتژی بازاریابی مناسب برای استفاده به جذب مشتریان بالقوه خود را فکر می کنم پیدا کردن آنچه در آن است دقیقا همان است که آنها نیاز دارند. آن را به آنها بدهد; کمک به آنها را بدون درخواست برای هر چیزی در بازگشت. تعامل با آنها را به آنها را می دانیم و درک آنچه در آن است که آنها در حال تلاش برای گفتن.

به جای هل دادن محصولات خود را پایین گلو خود را و به چهره خود را به آنها یک دلیل برای بازگشت به وب سایت خود را. اگر شما نگاه از نزدیک شما ببینید یک جامعه از مردم که می خواهد به دانستن آنچه در آن است برای آنها را قبل از آنها قسمت خود را سخت به دست آورده پول نقد.

تغییر راه شما فروش به مشتریان بالقوه خود را منافع ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *