جستجوگرها محلی چک لیست سریع

[ad_1]

جستجوگرها محلی است بسیار گیج کننده برای بسیاری از, اما اگر درک اصول است که اعمال می شود بسیار ساده است. هیچ گلوله جادویی برای جستجوگرها محلی و خالص است و بیشتر از یک هنر از یک فرمول سحر و جادو. به وب سایت خود را به رتبه های بالا به صورت محلی در موتورهای جستجو وجود دارد برخی اصول پایبند به منظور به انجام رساندن آن است. این محلی بهینه سازی موتور جستجو می تواند وب سایت خود را جستجو رتبه بندی عوامل موثر در جستجوی محلی صفحات بسته به اینکه چگونه آن را انجام داده بود.

برای چند سال گذشته جستجوگرها شد یک کلمه وزوز برای همه مدیران وجود دارد و هر کس صحبت کردن در مورد نحوه دریافت و تضمین بالای صفحه رتبه بندی. گوگل و موتورهای جستجو باید تا آنجا که شده است وجود دارد تکثیر از روش های کلاه سیاه. کلاه سیاه و سفید روشهای غیر اخلاقی راه برای رتبه بندی یک سایت اما همه چیز تغییر کرده است در حال حاضر. رفته اند روز که در آن مردم فقط می توانید با قرار دادن کلمات کلیدی در سراسر وب سایت خود را محتوا است. گوگل, یاهو و بینگ هم اکنون می توانید تشخیص چنین malpractices.

امروزه داغترین کلمه وزوز است در جستجوگرها. موتورهای جستجو می خواهید به ارائه مطالب مربوط به جستجوهای پس از آن متوقف نمی شود با جستجوگرها. کلمه به نگاه کردن به در حال حاضر است “جستجوگرها محلی”. جستجوگرها محلی بیشتر می دهد اطلاعات مربوط به جستجوگران و آن را نیز به ارمغان می آورد بیشتر بازدید کننده هدفمند به صاحبان کسب و کار کوچک. این اشتباه بسیاری از افراد به دلیل رفتار آنها با جهانی سئو و جستجوگرها محلی قابل معاوضه-که یک اشتباه بزرگ است.

بسیاری از جستجوگرها تجارت وارد صحنه را به استفاده از جدید buzz. آنها ارائه شده سئو و جستجو در منابع مانند “راز جستجوگرها محلی راهنمای و مشاوره کتاب” است که اگر یکی را به طور کامل بررسی محتوای بسیاری از چیزهایی نوشته بودند rehashed و کپی شده از وب سایت مبهم. نیز وجود دارد بسیار عالی محلی جستجوگرها کتاب هایی که در بازار موجود هستند اما آنها نمی آیند ، این کتاب نشان می دهد که تست شده و راه اخلاقی به فشار یک وب سایت به بالا محلی نتایج جستجو.

در اینجا است که یک پایه جستجوگرها محلی چک لیست برای هدایت همه به خصوص شما تهاجمی صاحب کسب و کار:

1. بهینه سازی سایت شما برای یک کلمه کلیدی خاص, محصول, مشتریان آینده نگر و جغرافیا. مهم این است که این چهار عامل متعادل هستند درست مثل یک صندلی خواهد بود بسیار ناپایدار اگر یک پا از دست رفته است.

2. طراحی وب سایت خود را در چنین راهی که آن را همزمان با خود محصول خود را به مشتری مشخصات و فرهنگ محلی محل که در آن شما خود را کسب و کار.

3. دریافت به وب سایت شما ایندکس شده در موتورهای جستجوی محلی و همچنین در سه: محلی گوگل, یاهو و بینگ. نمایه شدن متفاوت است از رتبه. شما می توانید سایت خود را در فهرست اول و سایت خود را رتبه بندی می شود بعد.

4. رتبه سایت خود را به صورت محلی برای مشخص کردن کلمات کلیدی هدفمند به جامعه محلی خود را. چگونه به انجام این کار ؟ شما می توانید کلمه کلیدی جایگشت یا ترکیب با مکان های که شما در حال هدف قرار دادن. اگر شما کسب و کار خود در سیدنی وارد کردن نام محل در کلمه کلیدی مثل این: “دولت واقعی ملک سیدنی”.

5. دریافت به سایت خود را ذکر شده در دایرکتوری های محلی. رها کردن لینک های خود را به عنوان بسیاری از دایرکتوری های محلی شما می توانید پیدا کنید اما اطمینان حاصل کنید که وب سایت دایرکتوری مربوط به محصول و خدمات خود را.

6. ساخت لینک به سایت شما رتبه خوبی برای یک کلمه کلیدی خاص. آیا بیش از حد در ابتدا به دلیل موتورهای جستجو خواهد درمان شما به عنوان یک spammer. انجام آن به طور طبیعی در حالی که شما شرکت در سایت های وب 2.0.

7. امکان استفاده از شبکه های اجتماعی. وجود دارد جستجوگرها محلی برای رسانه های اجتماعی بهینه سازی. ساخت تماس با ما و دوستان و اقتدار خود را در تو رفتگی در دیوار محصول و یا خدمات است.

8. لیست سایت خود را به گوگل مپ یا MapQuest. قرار داده و خود را هدف اصلی کلمات کلیدی و توضیحات خوب از کسب و کار شما. این بسیار مهم است برای جستجوگرها محلی از آنجا که شما می خواهید برای افزایش کسب و کار خود و دید.

9. نصب تجزیه و تحلیل ترافیک به وب سایت خود را. این یک گناه فانی برای جستجوگرها محلی برای نصب تجزیه و تحلیل ترافیک به سایت شما است. این کمک می کند تا شما در بازاریابی آنلاین خود را تصمیم گیری. تجزیه و تحلیل ترافیک اجازه می دهد تا شما می دانید که اطلاعات اساسی چه کار می کند و آنچه را نمی کند برای شما بنابراین شما می توانید استراتژی خود را تنظیم کنید در صورت نیاز.

10. نوآوری در استراتژی های بازاریابی آنلاین برای دریافت ترافیک بیشتر و سطح خود را تبدیل و فروش منجر. فکر می کنم از راه چگونه به تداوم سیستم برای طولانی مدت جریان نقدی.

این است که یک لیست گسترده ای اما حداقل شما می توانید شروع به اعمال این مراحل و نتایج را ببینید. وجود دو گزینه یک صاحب کسب و کار مانند شما می توانید از را انتخاب کنید و یا شما آن را به خودتان و یا اجازه دهید یک محلی جستجوگرها متخصص آن را انجام دهد. اقدام در حال حاضر!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *