جستجوگرها در مورد ترافیک آلی و بیشتر یاد بگیرند که چگونه

[ad_1]

سئو حرفه ای و دیجیتال بازاریابان به طور مداوم و خستگی ناپذیر به دنبال جدید و منحصر به فرد راه های بهبود مشتریان خود حضور آنلاین و همچنین به عنوان وب سایت خود را رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل. در یکی دیگر از سوی گوگل نیز نگه می دارد به روز رسانی خود را موتور جستجو الگوریتم ساخت آن را بیشتر به چالش کشیدن برای کسب و کار آنلاین برای به دست آوردن رتبه بالاتر.

این است که چرا بهترین موتور جستجو بهینه سازی استراتژی ها و شیوه های حفظ در حال تحول به طور منظم. اگر شما می خواهید برای اندازه گیری موفقیت خود را در مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها برآورد ترافیک آلی نیست و تنها راه است. چندین دیگر از جنبه های موفقیت در جستجوگرها است که اغلب نادیده گرفته شده توسط بازاریابان آنلاین. اجازه دهید بحث در مورد آنها چه هستند.

خوب SERP رتبه بندی کافی نیست!

معمولا اکثر کسب و کار آنلاین سنج موفقیت خود را تلاش های SEO بر اساس آلی ترافیک سایت خود را ببینید. بیشتر بازدید کنندگان وب سایت خود را می بیند از طریق آن آلی کانال موفق تر مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها است. اما این یک تصویر واقعی همیشه.

گوگل در حال حاضر شامل نتایج حاصل از روابط عمومی و سایت های رسانه های اجتماعی گسترش کانال های جستجو آلی. علاوه بر این گوگل الگوریتم های موتور جستجو در حال حاضر پیچیده تر و دقیق ساخت آن را بسیار دشوار را برای متخصصان SEO به قاضی چگونه الگوریتم تجزیه و تحلیل وب سایت.

علاوه بر این ویژگی های جدید از جستجوهای گوگل مانند چرخ فلک و جواب جعبه را می توان یک تغییر بازی خود را جستجو آلی متریک. حتی اگر شما به بالای رتبه بندی گوگل هنوز هم می تواند تشخیص کیفیت اطلاعات را از وب سایت خود و برجسته کردن آن به پاسخ این جعبه.

از سوی دیگر اگر چه شما ممکن است رتبه بندی بالا شما می توانید شاهد یک کاهش در کلیک کنید از طریق نرخ اگر بازار خود را رقیب خود را در محتوای سایت به جواب جعبه. نتیجه آن است که به دلیل نیاز با کیفیت عالی محتوا هرگز بسیار حیاتی قبل از.

درک واقعی منبع از ترافیک

محبوب e-commerce, بازار, Groupon د-فهرست وب سایت خود را برای تقریبا 6 ساعت به عنوان یک بخشی از آن آزمایش برای اندازه گیری تاثیر deindexing در هر دو آلی و ترافیک مستقیم. این شرکت در بر داشت که ده-نمایه سازی منجر شده و تقریبا در 60 ٪ کاهش در هدایت ترافیک در حالی که ترافیک آلی تقریبا صفر است. اگر شما برای جلوگیری از چنین مسائل اساسی مانند هیچ-نمایه سازی و misattribution شما می توانید به دست آوردن سایت شما ترافیک بیشتر از آن است که اعتبار ، وجود دارد نیاز به پیدا کردن منبع واقعی ترافیک وب سایت خود را.

دقیق مرورگر می تواند تغییر ترافیک آلی به کانال مستقیم

عمده مرورگرها از جمله گوگل کروم و سافاری را بدست هوشمند واقعی امروز. آنها می توانند به سرعت خود را ردیابی تاریخچه جستجو هنگامی که شما تلاش برای, تایپ عبارت جستجو و به شما فوری پیشنهاد. حال اگر شما بر روی مرورگر پیشنهاد لینک شما از لحاظ فنی دور زدن نتایج جستجو های آلی و در نتیجه این خواهد بود که نسبت داده شده به عنوان یک کانال مستقیم.

اگر شما به طور منظم کاربر اینترنت شما احتمالا می دانید چگونه پیشرفته امروز مرورگرها به سرعت درک آنچه شما دنبال آن هستید حتی شما فقط تایپ نیم کلمه یا عبارت است. معنی ترافیک است که شما با توجه به ارگانیک در اوایل در حال حاضر نسبت به مستقیم ترافیک و در نتیجه آنها ممکن است بخشی از جستجوگرها خود را گزارش. اما قبل از آن انجام جستجوگرها هنوز دارای اعتبار برای آن!

چه چیزی بیشتر است ؟

گاهی اوقات شما می توانید ترافیک وب سایت از برنامه های تلفن همراه است که همین حالا ارسال ارجاع داده است. بنابراین چنین آگهی در نظر گرفته شده به عنوان ترافیک مستقیم. اگر چه این ممکن است به عنوان بخشی از استراتژی جستجوگرها خود را مانند کسب و کار محلی مثال شما در واقع دریافت اعتبار برای همان. در واقع گوگل در حال حاضر می تواند مستقیم کاربران مستقیما به در برنامه صفحه از جستجو نتیجه دور زدن سایت.

پایین خط

وجود دارد بسیاری از جنبه های آلی و جستجو پرداخت کانال های که حرفه ای جستجوگرها و یا صاحبان وب سایت ها نیاز به در نظر بگیرید امروز برای به دست آوردن حداکثر کلیک و تبدیل است. در حالی که ترافیک آلی است که هنوز هم عمده نسبت به SEO متریک وجود دارد بسیاری از ویژگی های دیگر است که شما باید در نظر بگیرید اندازه گیری ارزش واقعی خود را از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *