جستجوگرها با Google Sitemaps

[ad_1]

شما نیاز به جستجوگرها برای وب سایت خود را و شما انجام داده ام تمام مشق شب خود را: تحقیقات کلمه کلیدی, کلمه کلیدی, بهینه سازی, جستجوگرها در محل (متا تگ alt کلمه کلیدی محتوای غنی و غیره) متشکرم SEO (پیوند استراتژی: مقالات منتشر شده در مطبوعات و وبلاگ ها و انجمن ها و دایرکتوری ها), تبلیغات و…. وجود دارد یک چیز بیشتر شما نیاز به تکمیل تلاش های خود را: SEO با Google Sitemaps.

اول از همه شما باید بدانید آنچه از یک نقشه سایت گوگل است: تضمین گرفتن رتبه بالا در موتور جستجو گوگل, موقعیت, نتایج و یا بالاتر PageRanks. نقشه سایت یک ابزار است که نیروهای ربات گوگل به خزیدن بر روی تقاضا اما یک ابزار است که باعث می شود خزنده موثر تر با ارائه یک ساختار مشخص از وب سایت خود را.

حال بیایید نگاهی به مزایای استفاده از Google Sitemaps:

Google Sitemaps یک ابزار است که کمک می کند تا صفحه اول گوگل صفحات وب را سریع تر. شما لازم نیست (و نباید) ارسال سایت خود را به گوگل اما نقشه سایت خود را. این نقشه گوگل می گوید که در مورد مهم ترین صفحات وب از وب سایت خود را و چگونه اغلب شما آنها را تغییر دهید. در واقع شما با کمک گوگل خزیدن صفحات خود را دقیق.

شما می توانید ببینید که چگونه شاخص های گوگل وب سایت خود را که در حال خزیدن خطا یا نه که از صفحات شما ایندکس شده توسط گوگل چگونه بسیاری از صفحات مراجعه به وب سایت خود را و چگونه بسیاری از لینک به وب سایت خود را, و غیره. شما متوجه خواهد شد که گوگل نشان می دهد کمتر از لینک بیایید می گویند یاهو! چرا که گوگل و دیگر الگوریتم ها و دیگر ربط نمایش داده شد.

نقشه سایت گوگل و گوگل جستجوگر

شما می توانید تا 200 sitemaps بنابراین برخی از محدودیت وجود دارد. اما این سرویس گوگل در حال حاضر ثابت شده آن در بهره وری و شما واقعا باید در نظر با استفاده از آن حداقل برای گوگل نقشه سایت آمار. حتی اگر شما لازم نیست ارسال نقشه سایت, شما هنوز هم قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که نمایش داده شد و کلمات کلیدی مردم به استفاده از زمانی که آنها پیدا کردن وب سایت خود را. شما نتایج را دریافت کنید و از بالا جستجوهای بالا جستجوهای از دستگاه های تلفن همراه و بالا جستجوگران از وب سایت تلفن همراه.

شما می دانید که آیا مردم برای پیدا کردن شما برای کلمات کلیدی شما را هدف قرار داده اند و یا برای دیگر کلمات کلیدی. این کمک خواهد کرد که شما در بهینه سازی مطالب خود را. اگر بسیاری از بازدید کنندگان خود را پیدا کردن وب سایت خود را برای تنها یک یا دو بخش از مطالب خود را – اجازه دهید می گویند خانه-شراب – که مهم تو رفتگی در دیوار و شما احتمالا باید با در نظر گرفتن گسترش محتوای آن را به نگه داشتن بازدید کنندگان علاقه.

نتيجه گيری: با Google Sitemaps نیز یک ابزار است که شما را قادر می سازد برای دیدن آنچه که در ذهن جستجوگر گوگل.

Google Sitemaps و صفحه آمار

یکی دیگر از مزیت بزرگ است که شما دیگر نیاز به خرید نرم افزار گران قیمت برای تجزیه و تحلیل صفحات خود را. گوگل تجزیه و تحلیل صفحه نمایش برخی از کلیدی مهم اطلاعات: شما قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که کلمات رایج ترین در وب و چه در متن لنگر از لینک به وب سایت خود را.

گوگل همچنین گزارش در مورد چگونگی آن می خزد صفحات خود را. اگر گوگل نتواند در آن شما قطعا می خواهید به دانستن در مورد آن: برای به دست آوردن آنها را به درستی ایندکس شده شما باید صفحات خود را به هم مرتبط هستند و به درستی تنظیم شود. هنگامی که گوگل کشف خطاهای آنها ظاهر می شود در صفحه آمار. همه شما باید انجام دهید این است که رفع این خطا است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *