جدید پسوند دامنه تاثیر منفی خود را در جستجوگرها?

[ad_1]

چهار تا پنج سال پیش شما را دیده اند وجود دارد بسیاری از گزینه های که آن را به پسوند نام دامنه. محبوب ترین گزینه های were.com,.خالص or.Org پسوند. خوب است که این مورد در حال حاضر. در زمان های اخیر بسیاری از نام دامنه رجیستری شرکت به نظر می رسد گسترش این لیست به طور عمده با توجه به نیازهای رو به رشد.

آن مهم است به درک اثرات آن قبل از سرمایه گذاری در یک دامنه جدید فرمت. شما باید بدانید که آیا یا نه آن می تواند تاثیر خود را در جستجوگرها در راه منفی.

البته ایده کلی این است using.com,.org or.net این است ایده آل برای رتبه بندی در موتورهای جستجو. علاوه بر این, متعدد SEOs اشاره کرده اند که با استفاده از جدید پسوند نام دامنه به نظر می رسد یک ایده بد به عنوان شما را از خطر آسیب رساندن رتبه بندی شما در موتورهای جستجو.

خوب وجود ندارد بسیاری از موارد شاید به حمایت از این بیانیه که یک نام دامنه جدید گسترش یک ایده بد است. وجود دارد یک نفر – دانیل نیجریه که توسط مدیر عامل.xyz یک دامنه رجیستری اپراتور که بیان شده در یک مطالعه موردی که وجود دارد این است که شاید عدم دقت در منفی اعتیاد به مواد مخدره در مورد استفاده از پسوند دامنه.

اجازه دهید ما را نگاه در چه Negari در بر داشت خود را در مطالعه موردی:

هدف اصلی از Negari بود که در واقع ثابت کند که یک فرمت جدید ، ماشین پسوند همچنین می توانید رتبه بندی مانند یک دامنه سطح بالا مانند as.com. چیزی که او کار می کرد همراه با Lucra اتومبیل (خودرو تولید کالیفرنیای جنوبی) و جایگزین وب سایت خود را با دامنه جدید دامنه یعنی Lucra.com با Lucra.ماشین. تمام Lucra.com آدرس ها شد و سپس هدایت به این دامنه جدید; همچنین, او نگه داشته که ساختار وب سایت دست نخورده بنابراین به عنوان برای از بین بردن چندین عوامل دیگر که ممکن است در نتایج موتورهای جستجو صفحه Lucra.

در حالی که این دامنه در ابتدا از دست داده خود را جستجو رتبه بندی پس از آن دوباره بجای اول برگشتن به عقب و این شرکت به دست آورد آن شماره یک رتبه بندی با نام دامنه جدید لای کرا. ماشین. نتیجه گیری از Negari را مورد مطالعه آشکار ساخته است که یک نام دامنه جدید فرمت صدمه نمی زند SEO.

چه محدودیت های این مطالعه مورد?

در حالی که Negari را مورد مطالعه نشان می دهد که آن را بسیار ممکن است برای یک سایت به رتبه های بالا با یک پسوند دامنه وجود دارد اتفاق می افتد به یک چند با محدودیت های این مطالعه موردی:

  • این یافته ها به نظر می رسد صرفا حدیثی و نه علمی. به رسم گیری قطعی حجم نمونه مورد نیاز است.

  • مورد مطالعه بر اساس یک نام تجاری محبوب به جای استفاده از یک کلمه کلیدی عمومی.

  • یافته های Negari نشان می دهد که ممکن است برای نام های تجاری به رتبه های بالا حتی زمانی که آنها جدید پسوند دامنه.

الگوریتم گوگل ممکن است تغییر به طوری که برای منعکس کردن پسوند دامنه جدید

حتی اگر زمان الگوریتم گوگل جریمه دامنه با استفاده از چنین دامنه جدید پسوند احتمال وجود دارد که گوگل تغییر الگوریتم خود را در هر زمان در آینده است. بسیاری از متخصصان بر این عقیده هستند که موتور های جستجو کاربران و در نهایت ترجیح می دهند کوتاه تر و بیشتر مربوط به حوزه جایی که گوگل ممکن است تغییر الگوریتم خود را به منظور دیدار با ترجیحات کاربر.

در حالی که هیئت داوران در چه جدید و پسوند دامنه تاثیر SEO یا نه هنوز آن را مانند نگاه کنید به پیش بینی تاثیر منفی است که شاید کمتر از پیش بینی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *