جایگزین استراتژی های بازاریابی در تجاری املاک و مستغلات کارگزاری واقعا کار

[ad_1]

وقتی که می آید به بازاریابی یک ملک تجاری برای فروش وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های ساخته شده در تبلیغاتی روند. عمومی بازاریابی و رویکرد خوبی کار نمی کند امروز با توجه به این که وجود دارد مقدار زیادی از لیست در بازار برای فروش و یا عوامل رقابت نیاز به ویژه در تصمیم گیری ها و استراتژی های.

نگاهی به جایگزین هایی برای بازاریابی هر گونه استفاده تجاری و یا مالکیت صنعتی. اگر شما واقعا می خواهید به فروش یک بازی تبلیغاتی به بازار هدف و سپس شخصا در ارتقاء. هر ملک که ذکر شده است منحصرا باید به بازار عرضه 'منحصرا'.

من به تازگی شنیده ام یک عامل صحبت کردن با یک مشتری در مورد یک مثال بود که در بازار برای یک زمان بسیار طولانی است. وجود دارد کمی پرس و جو در آینده و عامل بود سرزنش بازار و قیمت را برای وضعیت فعلی است. در حالی که این عوامل می تواند تا حدودی درست است که حقایق واقعی از این موضوع هستند که عامل نمی توانید به کسب و کار و اموال سرمایه گذار جامعه به فشار مثال.

ما یا باید ', کارشناسی ارشد,' در تطبیق خواص به خریداران. هر لیست جدید باید با دقت به ترویج. که می گوید نه فقط تبلیغات فهرست و امید برای نتیجه.

تمام 'جایگزین' استراتژی های بازاریابی باید در نگاه هنگامی که شما در حال آماده سازی برای فروش و ارتقاء. سمت راست را انتخاب کنید آنهایی که بر اساس بازار هدف. در اینجا برخی از ایده های به شما کمک کند:

  1. هنگامی که شما لیست املاک در اینترنت, ایجاد چند فرمت مختلف از تبلیغات و طرح بندی بنابراین شما می توانید آنها را تغییر دهید هفتگی بیش از 6 هفته مبارزه است. همان ملک می تواند دوباره مشغول به کار مختلف با شرح و عکس.
  2. استفاده از کلمات کلیدی در تبلیغات خود را که مطابقت با کسانی که کلمات مورد استفاده در بازار و یا بخش مورد نظر از خریداران.
  3. برخی از با کیفیت بالا عکس های حرفه ای آماده برای استفاده در مبارزات انتخاباتی خود را.
  4. یک copywriter حرفه ای پایان کردن آگهی های خود را قبل از آنها ارائه شده به رسانه ها.
  5. راه اندازی پست الکترونیکی مستقیم مبارزات انتخاباتی به واجد شرایط خریداران ملک وجود دارد که در پایگاه داده خود را. وقتی اتفاق می افتد که یک بررسی روند شخصا پیگیری تمام پست مستقیم.
  6. ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل به خریداران در پایگاه داده خود را با توجه به معیارهای مشخص شده در اوایل بحث یا اموال بازرسی.
  7. اگر ملک است که همسان کاملا به وضوح به یک بخش بازار مانند ', پزشکان,' یا 'وکلاء' شما می توانید شروع به یک پست الکترونیکی مستقیم و تماس با رویکرد استفاده از دفترچه تلفن محلی و کسب و کار خود و لیست.
  8. درب-دست کشیدن از کسب و کارهای محلی برای دیدن آنچه که آنها انجام می دهند با ملک امروز و اگر آنها به دنبال یک ملک تغییر و یا خرید به زودی.
  9. هر کیفیت خوب مثال به شما مقدار زیادی از دلایل به صحبت کردن با دیگر صاحبان املاک و رهبران کسب و کار. تمرکز بر کیفیت و معاملات را ساده تر خواهد شد به قرار دادن با هم.

از آن آسان است برای تسلط بر بازار خود را هنگامی که شما در حال شناخته شده به عنوان عامل با بهترین لیست. که استراتژی آسان تر است برای رسیدن به زمانی که شما به یک طرح بازاریابی و اتخاذ جایگزین استراتژی های بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *