توسعه درخشان, بالا, تاثیر, راه اندازی محصول با استفاده از 4P's استراتژی بازاریابی

[ad_1]

آیا شما نیاز به یک راه اندازی استراتژی برای محصول جدید خود را?

بله اگر شما don't می خواهید به دست در اوایل فرصت های فروش.

خوب فکر کردن و راه اندازی محصول استراتژی اطمینان خواهد داد که شما don't اتلاف وقت و پول در فعالیت های است که برنده't تولید و فروش بیشتر.

این مقاله کمک خواهد کرد که شما توسعه یک استراتژی مبتنی بر اثبات بازاریابی 4P's رویکرد است.

این 4P's استراتژی بازاریابی

بازاریابی 4P's, محصول, محل ارتقاء و قیمت. بازاریابی 4P's استراتژی کمک می کند تا تمرکز توجه بر روی هر یک از این مناطق به نوبه خود به منظور توسعه منسجم و عملی استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی. این می تواند یک طرح برای کل بازاریابی یک کسب و کار کوچک و یا فقط برای یک کمپین بازاریابی مانند یک محصول راه اندازی.

این بازاریابی 4P's رویکرد قرار داده شده است به عمل هزاران بار با تمام انواع کسب و کار اما آن's مفید برای کسب و کارهای کوچک به دلیل آن است که't نیاز به مهارت های بازاریابی به درک و از آن استفاده کنید.

I've توصیف بازاریابی 4P's, استراتژی های زیر به عنوان یک 4-گام رویکرد است. اگر شما قصد دارید محصول خود را راه اندازی با استفاده از این 4 مرحله را به عنوان یک الگو به شما're خیلی بیشتر احتمال دارد به زود پول از محصول جدید خود را.

مرحله 1: محصولات – فروش محصول خود را's ویژگی های آن را نمی's مزایای

این یک نکته بسیار قدیمی اما بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز هم don't آن را درک کنند.

مردم خرید و ایمنی و امنیت و آسایش اعتبار شادی و…. نمی anti-بهار-پشت های زنجیره ای پاسداران دو mortice قفل ساز جیب بهار تخت و غیره. بله ویژگی ها مهم هستند اما تنها اگر مجموعه ای را در چارچوب منافع آنها را به مشتریان خود را.

مطمئن شوید که از نظر شما محصول خود را بر اساس منافع آن'll ارائه به مشتریان خود را. اگر شما انجام این کار it'll قوی و تاثیر مثبت در تمام فعالیت های دیگر از محصول خود را راه اندازی کمپین – نامه و بروشور و ارائه و فروش تماس.

عمل : اگر شما پناهگاه't انجام می شود بنابراین در حال حاضر ساخت یک لیست از ویژگی های محصول خود را و در برابر هر یک از لیست ویژگی یک مزیت بزرگ است.

مرحله 2: محل – انتخاب بازار تو رفتگی در دیوار برای فروش در

Don't را انتخاب کنید و یک بازار بزرگ برای شما راه اندازی محصول به.

شکست بزرگ خود در بازار را به فرد بازار سوله. اگر شما انجام این کار شما're احتمال بیشتری برای پیدا کردن مشتریان برای محصول خود و فروش است. دلیل این است که در یک بازار تو رفتگی در دیوار شما می توانید یک مقدار درک بهتر از نیازهای مشتریان خود را و قادر به استفاده از فردی بیشتر بازاریابی و فروش با رویکرد.

همچنین با تو رفتگی در دیوار بازاریابی شما'قادر خواهید بود برای ضربه زدن رقبای خود out-of-the-way چرا که آنها برنده't همان شناخت دقیق از نیازهای مشتری و کمتر خواهد بود قادر به ایجاد روابط مشتری قوی.

عمل : راه اندازی یک جلسه طوفان مغزی خود را با همکاران به منظور شناسایی همه تو رفتگی در دیوار مناطقی که خواهد بود مناسب برای محصول خود را.

مرحله 3: توسعه – توسعه قوی تبلیغاتی پیام

هنگامی که شما درک خوبی از آنچه می تواند محصول خود را برای مشتریان خود را و شما می دانید که این مشتریان هستند که شما باید برای به دست آوردن توجه خود را و باز کردن درب با یک پیام تبلیغاتی.

توسعه پیام های که اعلام مزایای محصول خود را. فکر می کنم در مورد آنها به عنوان محصول USP's. هنگامی که شما یک خوب پیام تبلیغاتی استفاده از آن در بازاریابی و فروش ادبیات و فروش خود را به نامه ها و ایمیل های.

عمل : شروع به آماده سازی یک لیست ممکن است پیام های تبلیغاتی برای محصول خود را. و تست آنها را برای تاثیر و اثر قبل از اینکه شما شروع به ترکیب آنها به بازاریابی و فروش مواد.

گام 4: قیمت – دریافت محصول خود را به قیمت مناسب

تصمیم گیری در قیمت محصول است که هرگز کار آسانی است. انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی استفاده می شود توصیه می شود که شما مسئول به همان اندازه برای محصول خود را به بازار خواهد شد; اما در امروز's بازار رقابتی شما خواهد بود و توصیه به پیدا کردن آنچه که رقبای خود را شارژ قبل از اینکه شما قیمت محصولات خود را.

برخی از مردم مدافع شروع کردن با قیمت بالا و انداختن آن اگر فروش می کند اما اگر شما با استفاده از این رویکرد خطر است که شما برنده't فروش بسیار زیادی در شروع خود را راه اندازی و شما'll باید به کار سخت خود را در حال تغییر بازار تصویر خود را هنگامی که قیمت بالا می رود (شما ممکن است تاسیس یک تصویر به عنوان یک قیمت بالا تامین کننده).

هنگامی که شما با توجه به نحوه قیمت محصول خود را دو عامل وجود دارد که مهم هستند ::

رقابت قیمت گذاری

اگر شما راه اندازی محصول خود را در قیمت است که طول می کشد را به حساب قیمت شارژ با رقبای خود را, اما شما're دست دادن فروش بیشتر نسبت معقول به نظر می رسد شاید شما در حال فروش محصول خود را در اشتباه تو رفتگی در دیوار!

شما می تواند کاهش قیمت خود را به تلاش و رقابت اما اگر شما انجام این کار شما ممکن است به خودتان پیدا کنید در یک قیمت گذاری جنگ با تاسیس رقبا هستند که بهتر قادر به کاهش حاشیه سود خود را از شما.

عمل : نگاهی به دیگر سوله که در آن مشتریان خواهد بود آماده به قبول قیمت بالاتر. آنها ممکن است انجام این کار یا به دلیل آنها احساس شما را در درک نیازهای خود را بهتر و یا اینکه شما بسته بندی محصول خود را متفاوت است.

بسته بندی محصول خود را

یک راه عالی برای تغییر محصول خود را توسط بسته بندی آن را با دیگر محصولات / خدمات به تولید یک “جدید” محصول بالاتر است که ارزش درک شده. یک راه بسیار خوب برای تولید یک بسته از این نوع است که به ترکیب خدمات خود را با محصول به عنوان مثال تعمیر و نگهداری, پشتیبانی, مشاوره, و غیره.

عمل : در نظر گرفتن به عنوان بسیاری از گزینه های که شما می توانید برای تولید سود-افزایش بسته از محصول خود را ..

گام های بعدی خود را با 4P's استراتژی بازاریابی

دو اقدامات بیشتر!

مطمئن شوید که محصول خود را راه اندازی بازاریابی 4P's طرح شامل زمان-مقیاس و فروش محصول اهداف است. You'll باید از این به نقد و بررسی پیشرفت و ایجاد هر گونه تغییرات در برنامه خود را که ممکن است لازم باشد.

همچنین, اگر شما're یک شرکت کوچک شروع به استفاده از 4P's رویکرد در سراسر کسب و کار شما نه تنها برای راه اندازی محصول, اما همچنین به توسعه کسب و کار شما بازاریابی و فروش برنامه ریزی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.