توسعه اینترنت – مزایا و معایب

[ad_1]

ظهور globalise تجارت افزایش سرمایه گذاری خارجی و مرزی معاملات قرار داده اند بسیاری از کسب و کارهای کوچک تحت فشار برای پیدا کردن راه های مبتکرانه برای ادامه به بازار محصولات و خدمات خود را. این امر به ویژه دشوار است با توجه به این که آنها اغلب در عمل در بودجه های بازاریابی است.

در تلاش برای ارزان بازاریابی جایگزین این کسب و کارهای کوچک همچنان به استفاده از بازاریابی متعارف ابزار مانند روزنامه و مجله و رادیو و تلویزیون تبلیغات غافل از این مزیت است که توسعه اینترنت ارائه می دهد. همه بیش از حد اغلب این کارآفرینان تمرکز بر معایب توسعه اینترنت و موفق به اندازه کافی امکان استفاده از فرصت های که آن را به ارائه. علاوه بر این دغدغه خود را با استراتژی های بازاریابی متعارف است رانده شده توسط یک تصور غلط است که این ارزان تر از توسعه اینترنت.

برای بسیاری از کارآفرینان کسب و کار کوچک, بازاریابی و یا ترویج محصولات و یا خدمات از طریق اینترنت می تواند یک وظیفه دلهره آور است. اما با اطلاعات کافی کسب و کارهای کوچک می تواند سود قابل توجهی از توسعه اینترنت در حالی که به حداقل رساندن معایب است که آن را ارائه کنند. در واقع ممکن است به اثبات می شود استراتژی بازاریابی است که به تولید بالاترین بازگشت سرمایه گذاری.

مزایای استفاده

مقرون به صرفه و پایدار, استراتژی های بازاریابی

اینترنت را تبدیل به شاهراه اطلاعات برای خرید ، اکثر افراد ترجیح می دهند بدون هیچ زحمتی رایگان معاملات که خرید اینترنتی می تواند ارائه دهد. به عنوان یک نتیجه, اینترنت تبدیل به قدرتمند ترین ابزار فروش. توسعه اینترنت ارائه می دهد راه های مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک به منظور افزایش محصول و یا خدمات شبکه های توزیع. برای مثال استفاده از پورتال می تواند کمک به ایجاد کانال های بازاریابی و تدارکات و یا ارائه بهتر و یا سریعتر محصول دسترسی برای مشتریان.

در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی, توسعه اینترنت, ارائه, استفاده از کاهش بودجه و هزینه های ذخیره سازی که در مقایسه با چاپ بروشور و تولید تلویزیون و یا رادیو تبلیغات و یا مدیریت یک مرکز تماس. آن را ارائه سریع و مقرون به صرفه گزینه برای نفوذ در بازارهای جدید است.

نفوذ در بازار

با میلیون ها نفر با استفاده از اینترنت به جستجو برای محصولات و خدمات کسب و کارهای کوچک می تواند نفوذ به بازارهای دیگر در کسری از هزینه از روش های سنتی بازاریابی.

وب سایت به عنوان مجازی عرض اجازه می دهد کسب و کار برای باز بماند 24/7. توسعه اینترنت به یک کسب و کار دید بیشتر و در نتیجه ایجاد فرصت های بیشتر برای افزایش مشتریان خود در هزینه های نسبتا پایین. هرگز قبل از آن را آسان تر برای تازه بدوران رسیده و کسب و کار قادر به رسیدن به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از مشتریان بالقوه و موقعیت خود را برای موفقیت و بدون نیاز به هزینه زیرساخت و طاقت فرسا هزینه های بازاریابی. با تشکر از اینترنت, کسب و کار جدید می تواند تبدیل به محبوب تقریبا یک شبه.

کم هزینه ارتباطات فوری

ایمیل کسب و کار, ارتباطات, فوری, آیا مشتری یا کسب و کار وابسته است که در سراسر خیابان و یا در سراسر جهان. آن را می سازد آن را آسان تر برای مشتریان به حفظ تماس و به آسانی تسهیل تکرار خرید است. موثر استراتژی آنلاین بنابراین می تواند به نوبه خود یک وب سایت کسب و کار به یک مجازی هزینه بهینه ساز و درآمد-تولید ماشین آلات. نتیجه خالص این است که کسب و کار کوچک می تواند به دست آوردن مزیت مهم رقابتی در بازار داده شده است.

بسیاری از کسب و کار آنلاین بنابراین متوسل به استفاده از ezines وبلاگ pop-up ads و سایر ابزارهای بازاریابی آنلاین به مشتریان اجازه می دانم در مورد محصولات جدید و یا خدمات و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به مربوطه میباشد. مزایای این استراتژی در حال دو برابر شده است. بازاریابان می توانند به طور موثر افزایش آگاهی نام تجاری به صورت نسبتا محصولات جدید در بازار در حالی که تقویت روابط مشتری با زمان کوتاه فریم.

مطالب بی انتها

توسعه اینترنت نیز فراهم می کند مزیت پایدار. در حالی که شرکت در یک نمایشگاه یا کنفرانس شرکت تاثیر هنگامی که آن را بیش از و یک آگهی در یک روزنامه یا مجله کسب و کار ممکن است به سرعت از دست دادن فروش آن تولید ارزش در عرض یک یا دو روز و یا به عنوان به زودی به عنوان شماره بعدی منتشر شد; توسعه اینترنت است که اغلب بی انتها است. جدا از تاریخ و گاهی اوقات قیمت بسیاری از مطالب وب سایت شما معتبر باقی مانده سال پس از.

آمار زمان واقعی برای اندازه گیری موفقیت ارتقاء مبارزات انتخاباتی

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از اینترنت, ارتقاء, است که موفقیت آن قابل اندازه گیری است. بازاریابان می توانند با استفاده از ابزار است که ارائه زمان واقعی آمار بازدید کنندگان منحصر به فرد تکرار بازدید کنندگان کلیک کنید از طریق نرخ (CTR) در تبلیغات و در نتیجه اجازه می دهد آنها را برای ارزیابی اثربخشی ارتقاء مبارزات انتخاباتی. این را قادر می سازد بازاریابان برای تعیین آنچه برای خود بازار خاص و به موقع تغییرات در استراتژی های بازاریابی خود را.

صرفه جویی در زمان

یکی دیگر از مزیت های مهم توسعه اینترنت است که آن را موجب صرفه جویی در زمان پس از آن به طور کلی دور با مشاوره در محصول کاربردها و مزایای اطلاعات خدمات و فروش دولت. بازدید کنندگان می توانید دسترسی به “سوالات متداول” برای کمک به خود را دارند و می توانید با خرید آنلاین و بدون دخالت کارکنان. این موجب صرفه جویی در زمان و پول است. آیا 10 یا 10000 بازدید کننده, بازدید از سایت, افزایش هزینه های حاشیه ای در حالی که صرفه جویی می شود زیاد است.

اما مانند هر کسب و کار با رویکرد توسعه اینترنت است و بدون آن خطرات و نقاط ضعف است.

معایب

مشکل در جذب مشتریان

کسب و کار کوچک ممکن است منابع به پرداخت برای پرداخت دایرکتوری شمول پرداخت به ازای هر کلیک اجزاء و اغلب باید به تکیه تنها بر بهینه سازی موتور جستجو و یا کلمه از دهان به درایو ترافیک به سایت خود را. با میلیون ها نفر از کسب و کار فروش همان محصول و خدمات رقابت با بیشتر تاسیس کسب و کار می تواند خسته کننده و پر هزینه سرمایه گذاری برای کسب و کار کوچک.

از سوی دیگر شرکت های بزرگتر می تواند ارائه تبلیغات پرداخت برای دایرکتوری اجزاء پیاده سازی پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید و همچنین استخدام “چه کسی است که” در اینترنت و بازاریابی به منظور توسعه مبارزات که تولید ترافیک و آگهی.

مشکل در ارزیابی مشروعیت معامله

یکی دیگر از نقطه ضعف قابل توجه انجام ترویج کسب و کار آنلاین است که ممکن است دشوار برای بازرگانان و مصرف کنندگان به طور کامل ارزیابی مشروعیت یک معامله. کسب و کارهای کوچک به ویژه آسیب پذیر به سارقان با استفاده از به سرقت رفته کارت های اعتباری و سرقت اطلاعات به انجام معامله آنلاین.

با کارت اعتباری اینترنت و هویت تقلب در افزایش کسب و کارهای کوچک مجبور هستند برای تامین مالی هزینه اقدامات امنیتی را برای کاهش آسیب پذیری خود را به انجام معاملات جعلی.

فروشندگان و مشتریان جدا هستند

نقطه ضعف دیگر از ارتقاء از طریق اینترنت است که مشتریان و بازرگانان جدا هستند. کمی وجود دارد که شخصی تماس بین مشتری و فروشنده قبل و پس از فروش بسته شده است. بنابراین چشم انداز برای فروش تکرار ممکن است در نتیجه کاهش یافته است. کارآفرینان هستند و بنابراین مجبور به اتخاذ استراتژی های بازاریابی به درایو کاربران آنلاین بازگشت به سایت خود را.

از همه نشانه به نظر می رسد که مزایای استفاده از اینترنت ارتقاء به مراتب بیش از معایب. با دانش کافی کارآفرین می تواند سود قابل توجهی از توسعه اینترنت به ویژه صاحبان کسب و کار کوچک.

بیشتر و بیشتر رشد و توسعه اینترنت به آن سهولت و در دسترس برای مشتریان در حال تبدیل شدن اجتناب ناپذیر است. کسب و کار کوچک خواهد بود بنابراین توصیه خوبی برای شروع وب سایت خود را تابع تبلیغات به منظور بهبود رقابت پذیری خود را آنلاین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *