تلوان ماشین آلات کسب و کار و طرح بازاریابی

[ad_1]

پیدا کردن بزرگ تلوان مکان یک چیز است اما به هر گونه امید اینکه موفقیت در این کسب و کار شما باید برای تبدیل شدن به خوبی در متقاعد کردن موقعیت مدیران اجازه دهید به شما در محل ماشین آلات خود را در محل خود. آنچه شما نیاز دارید این است که یک استراتژی بازاریابی برای کمک به شما در تماس با مشتریان آینده نگر و با موفقیت به فروش خدمات خود را به آنها. این مقاله به نظر می رسد در چگونه شما می توانید با هم یک سکه طرح بازاریابی کسب و کار.

خواهد شد که آیا بازاریابی خود را?

در حالت ایده آل شما باید مشتریان خود را به طوری که شما می توانید یادگیری به عنوان شما بروید و نگه داشتن هزینه های به حداقل برساند. استخدام کسی برای رسیدگی به بازاریابی خود را برای شما نیز یک گزینه است. شما حتی می توانید در نظر با استفاده از خدمات حرفه ای ‘یاب’ و بسیاری از کسب و کار فنر است که ارائه این خدمات به فروشندگان است.

آنچه از شما بازاریابی است ؟

اولین گام این است که به تعریف دقیقا چه شما در حال تلاش برای فروش. این است که به آسانی به عنوان آن برای تلفن های موبایل به عنوان نیازها و فرصت ها در هر محل متفاوت خواهد بود. ترین مدل های کسب و کار در صنایع دیگر شما نیاز به انتخاب یک محصول یا خدمات و سپس بیرون رفتن و پیدا کردن یک بازار برای آن است. در تلوان شما امر می تواند احمقانه به خرید ماشین آلات و سپس در lookout برای مکان های مناسب. در عوض, شما باید آگاه باشید از انواع ماشین آلات و سپس با در نظر گرفتن نیازها و فرصت ها از هر محل بر اساس مورد به مورد. برنده اول حساب و سپس به دست آوردن ماشین به خدمات محل سکونت.

که شما بازاریابی است ؟

فکر می کنم در مورد که شما و مشتریان شما هستند و چگونه شما می توانید طراحی یک کمپین بازاریابی است که درخواست تجدید نظر به آنها را به طور خاص. شما ممکن است مجبور به تنظیم استراتژی های خود را اگر شما هدف قرار دادن انواع مختلف کسب و کار و سازمان است.

اگر شما در حال نزدیک شدن به مدارس به عنوان مثال شما باید اجازه دهید آنها را می دانیم که شما می توانید سهام ماشین آلات خود را با میان وعده های سالم اگر به آنها نیاز دارد. به همراه نمونه برخی از آنها را امتحان کنید و اجازه دهید آنها را می دانم که شما به شدت موافقم با خود تصمیم به محدود کردن دانش آموز خود را با مصرف مواد غذایی آشغال.

خود را تلوان ماشین آلات کسب و کار بیشتر قابل عرضه در بازار

سعی کنید به صورت های مختلف خود را با ماشین آلات خدمات خود را و چگونه شما رویکرد کسب و کار شما. مدیران در بسیاری از نقاط خواهد شد که در حال حاضر شده است با نزدیک شدن با رقبای خود را و اگر آنها می خواهند ماشین آلات سپس آنها را آنها را در حال حاضر.

سعی کنید برای ارائه چیزی متفاوت و یا فکر می کنم از یک مفهوم است که واقعا خواهد شد درخواست تجدید نظر به محل در سوال و افزودن ارزش برای مشتریان خود. داخل یک صاحب کسب و کار سر و فکر می کنم در مورد آنچه آنها نیاز به بهبود در مورد کسب و کار خود را. واقعا گوش دادن به هر مشتری و ارائه آنها را یک راه حل سفارشی است که خیاط ساخته شده متناسب با نیازهای خود را.

یک راه خوب برای تقویت بازاریابی خود را به شکل یک انجمن با یک ماشین تلوان خیریه و حمل نامه ای رسمی از آنها را به جلسات خود را. اجازه چشم انداز می دانیم که برای هر ماه خود را تلوان ماشین آلات واقع شده است و در محل خود را به شما اهدا خواهد شد مقدار مشخصی از پول برای موسسه خیریه خود را شریک. این معمولا به پایان می رسد ارزان تر از آنها را به یک کمیسیون و شما می توانید احساس خوبی در مورد انجام برخی از خوب در جامعه است.

اگر “تصمیم ساز” به نظر می رسد مصمم به دریافت کمیسیون و سپس شما باید با یک درصد از ماشین آلات takings. آماده برای رفتن به یک کمی بالاتر اگر آنها می خواهند به مذاکره کنند. اجازه دهید آنها را می دانم که شما پرداخت خواهد شد آنها را در هر زمان شما را به جمع آوری پول از دستگاه. شما حتی می توانید ارائه به آنها اجازه دهید شما را خالی ماشین و شمارش پول به طوری که آنها می توانید مطمئن باشید که آنها در حال گرفتن سهم خود را.

همچنین شما می خواهد ایستاده احتمال بسیار بهتر از برنده شدن حساب های بزرگ اگر شما انجام بیمه مسئولیت حداقل یک میلیون دلار است که تنها هزینه حدود 40 دلار به 80 دلار در ماه بسته به شرایط خاص متغیر است. تلوان ماشین آلات بسیار امن این روزها اما حوادث شناخته شده اند اتفاق می افتد.

آغاز شده توسط شبکه

بسیاری از مردم شروع محل تلوان ماشین آلات از طریق دوستان و اعضای خانواده و همکاران. شما ملزم به دانستن صاحبان کسب و کار و یا افرادی که در مدیریت این است یک راه عالی برای شروع تلاش های بازاریابی خود را. اگر شما اجازه دهید آنها را می دانم که شما در حال رفتن به فروش آنها ممکن است نظر خود را از خدمات و یا معرفی شما به دیگر تصمیم گیرندگان”. بیشتر شبکه های شما و بیشتر از شما اجازه دهید مردم در مورد کسب و کار شما بیشتر احتمال دارد شما را به دریافت معارفه ها. پیوستن خود را به اتاق بازرگانی محلی و یا محلی دیگر انجمن های کسب و کار.

تماس با ‘تصمیم گیرندگان’ به طور مستقیم

پس از شما خسته شده اند خود را به ارتباطات شخصی شما را به نگاه در جاهای دیگر برای فرصت. هنگامی که شما برخی از مکان در ذهن شما سپس می توانید سعی کنید برای تماس با “تصمیم گیرندگان” وجود دارد به طور مستقیم.

درب-به-درب تماس سرد است رایج ترین روش است که مورد استفاده در صنعت تلوان. تلفنی کسب و کار به طور مستقیم نیز می تواند به خوبی کار می کنند اما شما احتمالا قادر خواهید بود به بهترین تاثیر را اگر شما بازدید از مکان در فرد است.

به موفقیت کسی باید تپش پیاده حداقل یک یا دو روز در هفته به نمایندگی از کسب و کار شما و به دنبال مکان های جدید است.

اولین گام این است که به رها کردن کارت های کسب و کار خودتان را معرفی کنید, شناسایی ‘تصمیم ساز’ و پیدا کردن اگر آنها در حال حاضر هر دستگاه در محل. گام بعدی این است که به فشار برای یک قرار ملاقات با “تصمیم ساز” برای رفتن بیش از آنچه که شما به آنها ارائه و یا به توضیح دهید که چگونه شما راه حل بهتر است از یک اپراتور فعلی خود را ارائه.

تبلیغات

در حالی که سکه ای است که یک کسب و کار که در آن شما معمولا مجبور به بیرون رفتن و گرفتن مشتری شما همچنین می توانید انتظار می رود برخی از مشتریان برای آمدن به شما اگر شما تبلیغات موثر. صفحات زرد تبلیغات و تبلیغات در وسیله نقلیه خود را می تواند طول راه به سمت آوردن در آگهی جدید. شما همچنین باید یک سایت راه اندازی است که بهینه سازی برای کلمات کلیدی است که مردم ممکن است وارد کنید اگر آنها به دنبال فروشندگان در منطقه شما.

بسته شدن معامله

هنگامی که شما یک قرار ملاقات به انتظارنشسته بودند تا بعد از آن شما نیاز به نگاه چگونه شما قصد دارید در برنده شدن حساب. مجموعه ای را برای تحت تاثیر قرار دادن با ماشین آلات خود را با در نظر گرفتن همراه یک دستگاه نمونه (تنها مناسب برای کوچکتر ماشین آلات) و یا یک پوشه با عکس. همچنین به همراه نمونه برخی از محصولات است که شما خواهد شد تلوان ماشین آلات خود را از طریق و دست آنها را برای مدیریت را امتحان کنید.

اجازه چشم انداز می دانم آنچه در آن برای آنها با برجسته ساختن برخی از مزایای که دستگاه خود را ارائه می دهند مانند این که چگونه آن را می تواند ارائه دهد کارکنان خود را بیشتر راحتی یا عمل به عنوان یک ویژگی است که باعث افزایش تجربه مشتریان خود. درک نگرانی های مشترک است که آنها ممکن است و آدرس آنها را یکی یکی.

همیشه یک تصویر حرفه ای بودن به خوبی لباس می پوشد و حمل کارت های کسب و کار خود را با آرم شرکت و اطلاعات تماس.

تبدیل سرب به یک مشتری جدید نیاز به مهارت در فروشندگی و شما باید یاد بگیرند که شما می توانید در مورد به دنبال ‘تصمیم ساز’ زبان بدن و نحوه فروش و بستن قرارداد. توسعه فروش اسکریپت و یک فرایند است که شما را از طریق رفتن با هر جلسه. سعی کنید از روش های مختلف برای دیدن آنچه که به خوبی کار می کند بنابراین شما می توانید خود را اصلاح سیستم در طول زمان به هر سرب خود را ممکن است بهترین شات.

خود را میزان شکست بالا خواهد بود بنابراین شما باید یاد بگیرند که برای مقابله با رد. سعی کنید به دیدن هر رد به عنوان یک فرصت یادگیری برای بهبود مهارت های فروش.

موفقیت در کسب و کار تلوان ماشین آلات بازاریابی نیاز به شما برای پیدا کردن نقاط بزرگ برای ماشین آلات خود را و پس از آن برای متقاعد کردن ‘تصمیم گیرندگان’ مسئول آن مکان به شما اجازه می دهد محل خود را در ماشین آلات وجود دارد. اگر شما قادر به اغلب منجر جدید و تبدیل شدن به ماهر در برنده شدن بیش از تصمیم گیرندگان شما می خواهد به خوبی در راه خود را به ‘شش رقم درآمد در کسب و کار تلوان ماشین آلات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *