تلفن همراه طراحی وب سایت و بهینه سازی موتور جستجو

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو و وب سایت تلفن همراه, طراحی با دقت بیشتری همراه از بسیاری از صاحبان کسب و کار ممکن است فکر می کنم. SEO شامل هر دو در صفحه و خارج از صفحه استراتژی برای بهبود رتبه بندی جستجو آلی در حالی که تلفن همراه طراحی وب سایت و اشاره به سایت سیستم عامل برای کاربران از دستگاه های تلفن همراه. در سفارش به درایو ترافیک به یک صفحه وب – تلفن همراه و یا در غیر این صورت – تکنیک های SEO استفاده می شود به طور مداوم. اما آنچه که ترافیک می کند و هنگامی که بر روی صفحات خود را عامل برجسته در این سایت به طور کلی آلی نتایج جستجو رتبه بندی. درک ارتباط بین تلفن همراه طراحی وب سایت و بهینه سازی موتور جستجو بسیار حیاتی است به ماندن بگیرید پیش از رقابت خود را.

استفاده از دستگاه های تلفن همراه افزایش یافته است و سه برابر بیش از چهار سال گذشته و در تمام احتمال ادامه خواهد داد در این نرخ برای حداقل چهار سال دیگر. در واقع بسیاری از کسب و کارهای در حال گزارش است که تا آنجا که 40-50 درصد از ترافیک وب سایت خود را مشتق شده است از کاربران تلفن همراه. این مهم است که توجه داشته باشید از آنجا که کاربران تلفن همراه با استفاده از جستجوی محلی یک معامله بزرگ – و جستجوی محلی می تواند به تقویت تلاش های SEO فوق العاده.

ردیابی روش در حال حاضر به کار گرفته شده توسط برخی از ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه و از طریق برخی از برنامه های کاربردی مصرف کننده مانند کمک GPS. این برنامه ارائه اطلاعات محل برای موتورهای جستجو به طوری که تنها نتایج در نزدیکی تلفن همراه در مکان فعلی کاربر در حال بازگشت. زیرا محلی نتایج جستجو شامل چه برخی از کارشناسان معتقدند به بخش بزرگی از اعتماد گوگل معیارهای ارائه به کاربران یک نسخه موبایل از وب سایت خود را می تواند به اثبات کلام در دستیابی به بالای نتایج جستجو قرار دادن.

اما صرفنظر از اینکه چگونه کاربران تلفن همراه پیدا کردن سایت شما آنچه انجام می دهند هنگامی که وجود خواهد داشت که تاثیر قابل توجهی بر روی سایت خود را به طور کلی SEO اثربخشی. برای مثال بیایید فرض کنیم که سایت اصلی کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی پیتسبورگ. کاربران تلفن همراه که پیدا کردن یک سایت با استفاده از این کلید واژه اما سپس به سرعت حرکت به یکی دیگر از وب سایت بدون نگاه کردن به هر داخلی صفحات سایت یک کاهش خواهد یافت سایت نرخ گزاف گویی و تاثیر منفی آلی جستجو رتبه بندی.

نرخ گزاف گویی بالا نشان می دهد که بازدید کنندگان به طور کلی نمی پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال (چیزی نسبت به کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی پیتسبورگ در این مورد) و به سرعت حرکت می کند به وب سایت دیگر. اگر بازدید کنندگان با استفاده از یک کلمه کلیدی خاص برای پیدا کردن یک صفحه و سپس کلیک کنید عمیق تر به این سایت از وجود نرخ گزاف گویی است کاهش می یابد و موتورهای جستجو هستند به احتمال زیاد برای تعیین که صفحه در سوال مربوط به این اصطلاح استفاده می شود.

وب سایت نرخ گزاف گویی حیاتی اندازه گیری آن اعتماد و اقتدار و پس از آن خود را جستجو رتبه بندی. هنگامی که کاربران تلفن همراه را وارد کنید و عبارت جستجو و گرفته شده به یک وب سایت به همراه طراحی وب سایت بیشتر خواهد شد به سرعت در حال جستن به وب سایت دیگر. در چشم موتورهای جستجو این نشان می دهد که مردم نمی پیدا کردن سایت شما مفید است.

یکی دیگر از سنج است که موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده برای تعیین یک سایت جستجو آلی رتبه بندی دسترسی و ناوبری ویژگی های منحصر به فرد خود صفحات. به طور خودکار یک نسخه موبایل از وب سایت خود را به یک کاربر تلفن همراه باعث می شود سایت خود را قابل دسترس بیشتر را به طیف وسیع تری از کاربران است. این می تواند کمک به به طور قابل توجهی افزایش تلاش های SEO این یعنی سایت شما خواهد شد مربوط به مراتب بیشتر مردم از اگر شما فقط ارائه یک clunky نسخه دسکتاپ.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ادغام SEO و موبایل طراحی وب سایت می تواند به نفع کسب و کار خود و یا سازمان, لطفا با استفاده از لینک های زیر کلیک کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *