تغییر چشم انداز از تبلیغات آنلاین

تبلیغات اصطلاح است که مجموعه “شعر” زنگ در گوش; برانگیخته ذهن با تصاویر از خسیسانه لباس مدل نمایاندن زینت خود را منحنی; به یاد قافیه ها خلاصه مشخصات و البته ناخوشایند می شکند که مار اصل از یک مسابقه نشان می دهد و یا یک تریلر دنباله در یک فیلم در حال حاضر گسترش آن عوالم فراتر از چاپ و رادیو و تلویزیون و رسانه ها. همه جا اینترنت است که رسانه قدرتمند است که انتشار اطلاعات به سرعت و به طور موثر و در شیوه ای توهین آمیز به بازار هدف. تبلیغات آنلاین امروز به شکل ستون فقرات وب سایت بر اساس کسب و کار منجر شیر-سهم درآمد در نسل چیزی بسیار مهم است که به نگه داشتن هر گونه نهاد شناور در جهان رقابتی. در طول سال این شکل از تبلیغات مانند دیگر همتایان اقتباس شده و تکامل یافته به ماندن در هماهنگی با نیازمندی های مبتنی بر وب و کسب و کار. بخش زیر شما را از طریق همان مسیر است که تبلیغات آنلاین است صرف به دست آوردن شکل فعلی آن است.

منشاء و تحول از تبلیغات آنلاین

در سال 1994, HotWired یک مجله اینترنتی آماده اولین بنر تبلیغاتی برای نمایش در صفحه وب است. در آن زمان هنگامی که تبلیغات آنلاین در مراحل نوپای خود روش های برآورد هزینه برای تبلیغ بیش از حد محدود بود. این اولین آگهی آنلاین فروخته شد بسته به تعداد افرادی که آن را دیدم. بعد از عمل جایگزین شد بهتر مکانیسم به نام هزینه به ازای هر کلیک که شامل پرداخت به آژانس تبلیغاتی تنها زمانی که یک بیننده کلیک بر روی تبلیغات. حتی امروزه روش های جدید برای قیمت گذاری تبلیغات در حال تجربه. این یک فرایند مداوم حسن نیت ارائه میدهد مطالبات تبلیغ برای راه حل مقرون به صرفه.

بیرون آمدن از سایه تبلیغات سنتی

یک مشاهده از چندین مراحل گذار از تبلیغات آنلاین در سه دهه گذشته نشان می دهد که سنتی تبلیغات تحت سلطه این عصر جدید ابزار برای بسیار طولانی است. اشاره در اینجا این است که به ارائه محتوا و انتخاب روش. برای مثال اکثر تبلیغات آنلاین شد نسخه وب یا کسب و کار دایرکتوری ها و یا روزنامه ها. سایه های سنتی تبلیغات است که هنوز هم قابل مشاهده در دنیای مجازی اما نه همان کسری آن را به عنوان استفاده می شود به پنج تا ده سال به عقب. این یک تغییر قابل توجه و یکی که دست آورد بزرگ قدردانی از همه ذینفعان.

تبلیغات آنلاین در سال 2014: یک دگردیسی کامل

شکل و فرم از تبلیغات آنلاین را دستخوش دگرگونی بنیادی در حالی که ورود به سال 2014. نه تنها وجود دارد به اتفاق آرا برای به رسمیت شناختن توانایی های بالقوه خود را به عنوان یک ابزار قدرتمند ترویج مارک/محصولات/خدمات بلکه میزان زیادی از پذیرش که در نهایت همواره تقاضا برای بیشتر و بیشتر دیجیتال, آژانس های تبلیغاتی. سلامت بنر, تبلیغات, حراج فضاهای در صفحات وب و بسیاری از فرمت های آگهی باید فقط ارائه یک دریا از فرصت ها برای تبلیغ و در همان زمان داده شده و آزادی بیشتر برای آژانس های تبلیغاتی برای بیان خلاق در مقابل.

آنچه که ما شاهد اند که تا کنون فقط یک تکامل بیش از سه دهه است; تبلیغات آنلاین اکوسیستم وعده بسیار بیشتر است. در آینده ما می توانیم انتظار این رشته برای جذب حتی بزرگتر سرمایه گذاری و در نتیجه نتایج فراتر از انتظارات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *