تصویری استراتژی بازاریابی – چرا ویدئو های خود را استراتژی مهم است و از کجا شروع کنیم

[ad_1]

زمانی که من در مشورت با مشتریان و چشم انداز در مورد بازاریابی ویدئو من همیشه توصیه به شروع به فکر کردن در مورد بینندگان و نه خود محصول. این امر می تواند بی فایده داشتن یک فیلم بزرگ و نداشتن هدف درست بینندگان آن است. من آمد در سراسر بسیاری از فیلم ها که بحث در مورد توابع از یک محصول یا خدمات و چشم پوشی از آنچه که منافع واقعی برای بیننده. کدام نوع از ویدیو شما ایجاد آن نیاز به خود را داشته و اهداف تعریف شده طرح توزیع; نیز عملکرد باید اندازه گیری و بهینه سازی شده به عنوان مورد نیاز است.

برای شروع وجود دارد یک زن و شوهر از سوالات کلیدی یکی به در نظر گرفتن:

1. از اهداف اصلی این ویدیو ؟

این اهداف می توان به: بینندگان رسیدن به تعامل سهام منجر اسیر, بازی, نرخ کلیک کنید از طریق نرخ فروش (بله وجود دارد تصویری سیستم عامل است که اجازه می دهد تا شما را به خرید در حال حاضر را فشار دهید) ،

2. خواهد شد که تماشای ویدئو های خود را محتوا ؟

ما نیاز به ایجاد یک هدف نمایشگر مشخصات ترجیحا با استفاده از یک همدلی نقشه قالب برای به دست آوردن بینش عمیق تر به چشم انداز خود را. این نیز به شما کمک کند شناسایی چه نوع تصویری باید ایجاد رنگ پذیری و دامنه توجه.

3. تعریف پیام های شما می خواهید برای برقراری ارتباط است.

من پیشنهاد می کنم برای انجام این کار در طی یک جلسه طوفان مغزی با حداقل شخص دیگری می داند که محصول خوبی است. نوشتن مطالب مرتبط با پیام های کلیدی را انتخاب کنید و سپس آنچه مربوط به چشم انداز خود را در طول هر مرحله از خریدار خود's journey. برای این سناریو خاص, من پیشنهاد می کنم برای اولین بار از ایجاد یک فیلم کوتاه است که توضیح می دهد که چرا این محصول وجود دارد به معرفی محصول / خدمات و بینندگان مشغول اند. سپس ایجاد بیشتر در عمق فیلم است که می تواند نشان داده شده است به مخاطبان خود را زمانی که آنها در حال گرفتن یک تصمیم. من قصد دارم به نوشتن بیشتر در عمق مقالات در این.

4. چگونه شما در حال برنامه ریزی برای دعوت مخاطبان خود را به تماشای ویدئو های خود را?

در این مورد, شما نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه شما در حال رفتن به درایو ترافیک به سوی صفحه خود را فرود. که پرداخت می شود پرداخت می شود, تبلیغات, بازاریابی ایمیل, بازاریابی وابسته, ارگانیک, جستجو, ارجاع, بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی رسانه های اجتماعی آنلاین, شبکه, مرجع تخصصی, الکتروشوک. این را همه شما بستگی دارد به طور کلی استراتژی بازاریابی و منابع شما در دسترس است.

5. چه خواهد بود call-to-action / s در پایان ویدئو های خود را?

این بستگی دارد چه اقدامات مورد نظر شما می خواهید بینندگان خود را پس از تماشای ویدئو های خود را محتوا است. پس ما تاکید زیادی بر ایجاد محتوای ویدئو استراتژیک ما به شدت توصیه به تولید همان تصویری با پایان دادن به های مختلف تماس به عمل است. آن را حس برای پایان دادن به ویدئو های خود را با “کتاب رایگان نسخه ی نمایشی” و سپس این ویدئو استفاده می شود در طول یک جلسه فروش هنگامی که محصول خود را در حال حاضر نشان داده است. در این مورد من پیشنهاد می کنم برای پایان دادن به این ویدئو با یک تماس به عمل است که الهام بخش بیننده سعی کنید محصول یا خدمات امروز.

6. که ویدئو پلیر باید به شما استفاده از?

بالا 2 تصویری بازیکنان است که هر کس می داند در مورد یوتیوب و Vimeo. در حالی که هر دو آنها را طبقه بالا تصویری سیستم عامل خود را دارند محدودیت ها از جمله برای یکپارچگی خود را با CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) پلت فرم یکپارچگی خود را با ایمیل بازاریابی پلت فرم تصویر A / B تست تقسیم سرب گرفتن, بازاریابی, اتوماسیون و غیره . ما با استفاده از Wistia و من هم توصیه به اتمام Vidyard, Twentythree و VOO بازیکن.

7. چگونه شما را اندازه گیری تعامل, اقدامات و تشخیص مشاهده قطره ؟ (Video analytics)

تصویری بازاریابان نه تنها اندازه گیری تصویری نمایش. آن خواهد بود بسیار غیر مسئولانه به تصمیم گیری استراتژیک بر اساس فقط تعداد مشاهده. ویدئو حرفه ای بازاریابان بیشتر علاقه مند در به طور کلی تعامل نرخ اقدامات صورت گرفته در قبل ، حین و یا بعد از این ویدئو انجام شده که به تماشای فیلم های خود چقدر از هر تصویری آنها've تماشا, افت نرخ و غیره.

8. چگونه می تواند شما را جذب آگهی با ویدئو های خود را?

هر کسب و کار می خواهد جدید منجر می شود و در این سناریو اکثر دیجیتال تلاش های بازاریابی تمرکز بر گرفتن جدید آگهی و مردم آغاز شده در نسخه ی نمایشی. در این مورد وجود دارد 3 راه برای جذب آگهی با استفاده از ویدئو:

A. جذب سرب از ویدیو خود را: پیشرفته تصویری سیستم عامل اجازه می دهد تا شما را به نمایش یک فرم تماس با ما شناخته شده به عنوان گردان در هر زمان قبل یا بعد از این فیلم ایفا کرده است.

B. فرم تماس با نشستن در کنار این ویدئو در صفحه خود را فرود: این رایج ترین شکل است که بازاریابان دیجیتال استفاده برای ضبط سرب; ویدئو در سمت چپ و یک فرم تماس در کنار آن در سمت راست.

C. نمایش قابل کلیک حاشیه نویسی بر روی ویدیو خود را: این به طور معمول منجر بینندگان به یک فرم تماس با ما و یا یکی دیگر از قیف فروش صفحه.

D. ایمیل گیتس: این به طور معمول مورد استفاده برای ارزش محتوایی که در آن از بینندگان خواسته شده را به آدرس ایمیل خود را قادر به تماشای فیلم.

9. که در آن دیگری می تواند به ما نشان می دهد این ویدیو ؟

ویدئوها نه به معنای زندگی می کنند تنها در یک مکان. فیلم های محصول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تبلیغات پیش از آپلود در کانال های رسانه های اجتماعی آپلود در یوتیوب ارسال شده از طریق ایمیل به لیست پستی خود را مورد استفاده برای بازاریابی خودکار ایمیل به اشتراک گذاشته شده در انجمن های جاسازی شده در وبلاگ, پست, آنلاین و آفلاین ارائه فروش استفاده می شود برای راه اندازی محصول, حوادث expos و لیست در می رود و در.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *