تجربه مشتری در مقابل تجربه کاربر

[ad_1]

در یک تغییر B2B مشتری چشم انداز با خریداران در حال حرکت 57% از راه را از طریق سفر مشتری قبل از تماس با فروش آن مهم است به درک چه تاچ پونت هستند موثر بر تصمیم گیری خرید. برای بازاریابان B2B اولویت بندی نیازهای مشتری هنگامی که در حال توسعه یک B2B بازاریابی استراتژی کلیدی است. اغلب این نظم و انضباط آسانسور چگونه برای پاسخگویی به این نیازهای مشتری می افتد به یکی از دو اردوگاه: تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربری (UX).

مهم این است که رهبران بازاریابی برای درک اینکه چگونه تجربه مشتری و تجربه کاربر باید با هم کار کنند به چین با خریدار سفر و تعامل با مشتریان ایده آل خود را.

آشنایی با مشخصه های تفاوت: CX مقابل UX

تجربه کاربری (UX) یک مفهوم نسبتا جدید در بزرگتر بازاریابی جهانی. UX یک مفهوم است که به نقل از بودن در درجه اول در استفاده خلاق به بخش در نظر گرفته شده توسط رهبران بازاریابی. UX است تجربه است که کاربر در حالی که در تعامل با یک محصول خاص و یا خدمات است. این تعریف قابل استفاده برای وب سایت ها به دلیل تجربه کاربر درایوهای طراحی و توسعه تصمیمات اتخاذ شده توسط تیم خلاق برای انتخاب امکانات و ویژگی های که درخواست تجدید نظر را به بهترین کاربران و استنباط پاسخ. اغلب حلقه بازخورد از کاربران برای به سازندگان اصلی این بازی تجربه آغاز می شود و با تحقیق و بررسی و یا یک گروه تمرکز.

تجربه مشتری (CX) گسترده تر است نظم و انضباط است که شامل هر تجربه یا touchpoint یک مشتری با یک شرکت است. بخشی از آنچه که تعیین کننده CX هستند تاچ پونت یک تجربه مشتری در طول سفر مشتری. بازاریابی رهبران باید یک رویکرد جامع که درک تجربه مشتری برای سازمان های خود را. با تعریف هر یک از مشتریان touchpoint از طریق تمام مراحل از خریدار سفر منجر به یک تصمیم گیری خرید, بازاریابی رهبران می تواند ایجاد معیارهای اندازه گیری اثربخشی خود را تجربه مشتری و توسعه CX استراتژی برای بهبود آن در طول زمان است. از طریق داده ها و تجزیه و تحلیل سازمان ها می توانند با ثابت نگه داشتن اندازه گیری موفقیت خود را CX استراتژی است.

یکپارچه سازی تجربه مشتری و کاربر تجربه به استراتژی بازاریابی خود را

دانستن تفاوت بین CX و UX مجهز بازاریابی رهبران به هر دو رشته به استراتژی های بازاریابی خود را به موفقیت تعامل با مشتریان و بیرون کشیدن خرید آمادگی.

شروع به یکپارچه سازی UX و CX به استراتژی بازاریابی خود را با انجام اقدامات زیر:

  • شامل CX & UX در بحث استراتژی

  • شناسایی و ردیابی (اعم از کمی و کیفی) برای حمایت از هر دو CX & UX

  • استفاده از متریک به یک پایه اندازه گیری برای تعیین موفقیت برای تست

  • تست اثربخشی CX & UX

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *