تاکتیکی در مقابل تفکر استراتژیک در بازاریابی املاک و مستغلات – انتقادی تفاوت

[ad_1]

برای نشان دادن تفاوت بین کار از دیدگاه تاکتیکی و استراتژیک یک, من می خواهم شما را به تصور زیر است: فکر می کنم مجموعه ای از بلوک های لگو. هنگامی که شما خرید یک لگو مجموعه شما برای باز کردن جعبه برای پیدا کردن صدها نفر از اندازه های مختلف بلوک و سایر قطعات است که می تواند شکل به فقط در مورد هر چیزی تخیل خود اجازه خواهد داد. اما همچنین که در داخل جعبه یک دفترچه با گام به گام دستورالعمل در مورد چگونه برای ساخت هر آنچه شما می بینید نشان داده شده در کادر مقابل آن است که آیا یک فراری F430 یا کل شهر است.

این گزینه که مسیر شما را انتخاب کنید به طور کامل به شما. در هر دو مورد شما در حال بازی با لگو. اما تنها یکی از این روش می آید آماده به توان از دیدگاه استراتژیک – یکی که در آن شما به دنبال جهت و ساخت چه چیزی در جعبه.

تعریف تفاوت

با تعریف یک استراتژی و برنامه عمل برای رسیدن به یک هدف است. تاکتیک از سوی دیگر آیا فرد روش و یا فعالیت های که شما در انجام طرح خود را. استراتژی این است که تصویر بزرگ. تاکتیک های متنی. بنابراین وقتی که می آید به املاک و مستغلات خود را کسب و کار شما باید اول ایجاد استراتژی خود را و یا تصویر بزرگ تعیین هدف قبل از اینکه شما می توانید تعیین تاکتیک های شما استفاده می کنید برای رسیدن به اهداف خود. مهم این است که همیشه خود را در تاکتیک های خود را در خدمت استراتژی است. به عبارت دیگر مطمئن شوید که هر عمل شما را در بخشی از یک طرح بزرگتر است. فردی تاکتیک هرگز نباید بدون انجام اتصالات به یک طرح بزرگتر.

در اینجا یکی دیگر از قیاس برای کمک به شما را بهتر درک تفاوت بین این دو است. کار از دیدگاه تاکتیکی است مانند ایستاده در قلب مرکز شهر. در همه جا شما نگاه کنید نظر شما پنهان است توسط غول آسمان خراش ها, محدود کردن توانایی خود را برای دیدن بسیار دور در هر جهت. کار از یک چشم انداز استراتژیک است مانند گرفتن یک هلیکوپتر و پرواز بر بالای آن ساختمان با آسمان روشن تا آنجا که چشم می توانید ببینید. این نمایش تصویر بزرگ بدون هیچ گونه محدودیت. بالاتر از ارتفاع شما را افزایش استراتژیک و کمتر تاکتیکی خود را در چشم انداز می شود.

املاک و مستغلات تاکتیک

نمونه هایی از تاکتیک های استفاده شده توسط عوامل املاک و مستغلات در حال ساخت تماس های سرد نگه داشتن خانه باز درخواست برای ارجاع, نشسته, زمین, زمان, با استفاده از خرید و فروش اسکریپت – لیست می تواند بر روی بروید. نزد خود این فعالیت ها ممکن است تولید برخی از کسب و کار و یا آنها فقط ممکن است اتلاف وقت خود را. اما هنگامی که شما شروع به آنها را از یک چشم انداز استراتژیک و با روشن قصد داشته باشید شما می توانید با تغییر تاکتیک های فردی خود را به خدمت خود را به طور کلی املاک و مستغلات بازاریابی استراتژی.

نگرانی من این است که من احساس می کنم به تازگی من از دیدن راه بیش از حد بسیاری از عوامل کار از دیدگاه تاکتیکی و نه استراتژیک یکی. بسیاری از املاک و مستغلات آموزش وجود دارد تمرکز صرفا بر روی تاکتیک بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از عوامل در نهایت با تمرکز تمام انرژی خود را در تاکتیک و نه مهم تر تصویر بزرگ استراتژی است. هدف من در این مقاله این است که به شما تفکر استراتژیک و به نوبه خود تلاش های خود را سازنده تر و پربار.

چه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن ؟

بر اساس یک روزانه شما می توانید از خودتان بپرسید “چه باید بکنم امروز برای پول؟” این سوال خوبی است اما هیچ جواب خوبی به خاطر آن همه بستگی به آنچه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن. اگر استراتژی خود را برای زنده ماندن تا یک روز دیگر در کسب و کار تقریبا در هر تاکتیک کفایت خواهد کرد. اگر استراتژی خود را به نگاه پر مشغله شما می توانید انجام کارهای اداری در تمام طول روز و نظر خودتان موفق است. به همین دلیل اولین گام برای نزدیک شدن به خود را حرفه ای استراتژیک است که برای تعریف موفقیت به معنی.

در هنگام تعریف چشم انداز خود را از موفقیت دریافت خاص:

“موفقیت کار 35-40 ساعت در هفته داشتن سیستم در محل به منظور ایجاد کسب و کار در بیش از $200,000 در ناخالص کمیسیون سالانه است. من را به چهار کل هفته در نقاط مختلف در طول سال و هرگز بیش از شش روز در هفته. من را به یک آخر هفته سه روز در هر ماه و نه تماس با دفتر یا بررسی پیام های من وقتی که من کار نمی کند. من یک ماشین جدید در هر 24 ماه و اختصاص حداقل 15 روز کاری در هر سال برای شرکت در سمینارها و کلی بهبود کسب و کار من.”

استراتژیک باز خانه

هنگامی که شما ایجاد کرده اند تعریف خود را از موفقیت آن را بسیار آسان تر برای تعریف تاکتیک های شما نیاز به گرفتن وجود دارد. اما استراتژیک در مقابل تاکتیکی بحث گسترش بیشتر به مناطقی که شما ممکن است هرگز حتی فکر می کنم. خانه های باز ، برای بسیاری از عوامل خانه باز لازم شر. صاحب خانه خواسته که شما را نگه دارید باز, خانه, بنابراین شما موافقم و تا پایان نشسته بر روی یک نوار مدفوع و چهار ساعت برای خواندن مقاله در حالی که چند همسایه و lookyloos توقف. این سناریو معمول برگزاری یک خانه باز از تاکتیکی چشم انداز.

هنگامی که شما این رویکرد از یک چشم انداز استراتژیک ، اگر شما تصمیم به انجام یک خانه باز شما نیز ممکن است بیشتر از آن را و آن را بخشی از یک استراتژی بزرگتر. برای مثال شما می توانید با استفاده از یک خانه باز به عنوان بخشی از یک استراتژی برای ساخت به رسمیت شناختن نام ایجاد خود را به عنوان یک کارشناس محلی و ایجاد تصور مثبت در مالکان اطراف خود را فهرست. هنگامی که شما یک استراتژی و سپس تاکتیک های خود را دنبال کنید ، شما پست یک سری از دعوت به همسایه بالا و پایین خیابان که در آن شما لیست قرار گرفته است, ساخت یک “رویداد” از خانه باز. شما اطمینان حاصل شود علائم قابل مشاهده در سراسر محله در روز از خانه باز. شما بروشور و دیگر اطلاعات ارزشمند مونتاژ در بسته را به افرادی که در. شما همچنین ایجاد یک دنبال کنید تا برنامه به اطمینان حاصل شود که شما اضافه کردن این افراد به پست الکترونیکی مستقیم خود را در مزرعه و قادر به نگه داشتن در تماس با آنها را پس از اولیه خود را مثبت نشست.

یا شاید استراتژی خود را برای استفاده از خانه باز به کاهش قیمت در صفحه اصلی. چه تاکتیک خواهد شما را استخدام برای رسیدن به این هدف? در اینجا یکی است: هنگامی که یک خریدار بالقوه در درب پیاده روی دست او و یا او را در حال پرواز در مورد خانه و همچنین به عنوان یک ناشناس بود. اگر شما از آنها بخواهید برای تکمیل پرسشنامه به عنوان آنها تور خانه آن را به تمرکز توجه خود را و شما را با ارائه اطلاعات ارزشمند است. مهم ترین سوال شما می توانید بپرسید “در چه قیمت شما خواهد بود به احتمال زیاد برای خرید این خانه امروز؟” به احتمال زیاد پاسخ شما این است که این قیمت باید پایین تر قبل از آنها را در نظر خرید خانه. حتی پنج یا شش پاسخ که پایین تر از خود را در زمان درخواست قیمت می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مهمات برای آغاز کاهش قیمت است که بسیار ضروری در بازار امروز است.

باز خود را به امکانات جدید

هنگامی که شما شروع به نگاه حرفه ای خود را استراتژیک و نه تاکتیکی شما سود خود را به انواع و اقسام امکانات جدید. شما نیاز به خارج از گام خود را روز به روز تاکتیک و واقعا یک نگاهی به آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن و چه چیزی ممکن است. گام خارج از جعبه و تعیین آنچه در آن است که شما واقعا می خواهید به انجام.

مهم این است که هنگامی که شما یک هدف در ذهن شما نیاز به تعیین که تاکتیک های به کار برای رسیدن به هدف خود را. حتی زمین و زمان را می توان از یک استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات چشم انداز. به جای نشستن در دفتر پاسخگویی تلفن, و امیدوار است که “jackpot” تماس شما می توانید تدبیر یک استراتژی برای پیگیری با هر کسی که با شما تماس. از آنها بخواهید اگر شما می توانید آنها را ارسال یک کپی از خود را شخصی بروشور و ارزشمند گزارش ویژه شما ایجاد کرده اید که شما فکر می کنم ممکن است کمک به آنها در این فرآیند است. ناگهان شما را درگیر تماس گیرنده و کمک به حل مسائل و مشکلات خود را در حالی که ساختمان خود را با نام تجاری و به رسمیت شناختن نام در این فرآیند است.

آن همه شروع می شود با درخواست خودتان این سوال ساده:

• “اگر من قصد دارم برای انجام یک تاکتیک مانند کف و چگونه می توانم آن را در تراز با من به طور کلی استراتژی؟”

• “چگونه من را دنبال کنید تا با هر تماس گیرنده?”

• “آیا من باید یک گزارش ویژه یا چیز دیگری من می تواند آنها را ارائه دهد؟”

• “چه می توانم انجام دهم را به زمین زمان بهتر و بیشتر سازنده است؟”

خط پایین

خط پایین این است که شما در حال تلاش برای فروش خواص. شما می توانید رویکرد این هدف متفاوت هر روز شما می توانید سعی کنید به استفاده از “تاکتیک هفته” رویکرد و یا شما می توانید تدبیر یک استراتژی است که اجازه می دهد تا شما را به طور مستمر پیشرفت در زندگی حرفه ای خود را. من می خواهم به شما را تشویق به اتخاذ استراتژیک از نظر حرفه ای خود را و شروع به از خود بپرسید که چگونه همه چیز را شما انجام دهید متناسب را در تصویر بزرگ برنامه. شما ممکن است پیدا کردن که تاکتیک های خود را تغییر دهید بیش از حد کاملا اما نتایج حاصل از تاکتیک های خود را خواهد شد بسیار بهبود یافته است.

ورزش: سعی کنید به فکر می کنم از همه چیز شما دیروز و تعیین اینکه آیا یا نه اقدامات خود را در تراز خود را با زندگی حرفه ای طولانی مدت اهداف است. من دوست دارم به شنیدن این که شما در مسیر هزینه های بسیاری از وقت خود را کار بر روی کسب و کار خود را به جای آن. اما من شک دارم که این مورد برای بسیاری از. در هر حال این ورزش با ارزش است که می تواند کمک به شما الهام بخش به کار استراتژیک بیشتر در آینده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *