تاثیر COVID-19 در روند جستجو و SEO

[ad_1]

برای دو ماه گذشته تمام جستجوگرها جامعه شده است صحبت کردن در مورد آخرین COVID-19 همه گیر شیوع و تاثیر آن بر ترافیک آلی و عملکرد. دیده شده است که شده است وجود دارد یک شیب قابل توجهی در عملکرد آلی از وب سایت های مختلف در سراسر عمودی. و در همان زمان نیز وجود دارد بسیاری از عمودی که در آن یک افزایش قابل توجه در ترافیک آلی مشاهده شده است. مختلف وجود دارد جدید موتورهای جستجو در صفحه نتایج جستجو (SERP) ویژگی های است که می توانید ببینید در حال ظهور در موتورهای جستجو مانند گوگل.

با افزایش عصبانیت و عدم قطعیت در اقتصاد با توجه به COVID-19 وجود داشته است, شدید و اثرات آن بر کسب و کارهای مختلف و صنایع. بسیاری از کارشناسان صنعت اظهار داشت که تغییرات قابل توجهی در ترافیک آلی و همچنین به عنوان درآمد دیده می شد از 12 به 16 مارس سال 2020 است.

یکی از تحولات جالب از همه گیر شده است که در نتیجه صفحه گوگل را آغاز کرده است تحریک کننده بسیاری از پانل های جدید مربوط به “کروناویروس’. این پنل ها به کاربران ارائه با اطلاعات و داده های مربوط به این بیماری است. محتوا است که به طور کلی گرفته شده از سایت سازمان جهانی بهداشت (WHO) است که مرکز کنترل بیماری ها و بسیاری دیگر از نهادهای دولتی محلی.

گوگل نیز آغاز شده نمایش یک هشدار SOS’ پنل نشان می دهد وضعیت اضطراری در سراسر جهان است. این یکی از موثر ترین راه برای رسیدگی به این COVID-19 اضطراری آنلاین و ایجاد یک حس فوریت در میان کاربران است. یکی دیگر از جالب SERP ویژگی زمانی است که یک کاربر برای جستجوی چیزی مربوط به “کروناویروس’ نکات ایمنی که باید به دنبال در طول این بحران است که نمایش داده شده در گوگل. این نکات ویترین یک تصویری است که به دستور جستجوگران در مورد نحوه شستن دست ها به درستی و یا چگونه برای پاکسازی آنها را همراه با نکات دیگر گرفته از این که وب سایت.

علاوه بر این, یک منطقه آسیب دیده’ پنل نیز نمایش داده شده که نشان می دهد این مناطق شده اند که تحت تاثیر این بیماری همه گیر در نقشه جهان. یکی به راحتی می توانید در این نقشه چگونه این بیماری همه گیر در حال گسترش در سراسر جهان است و چگالی آن در مناطق مختلف جهان است.

علاوه بر این قبل از آلی دیگر نتایج مربوط به جستجو نمایش داده می شود و گوگل نیز نشان می دهد که ‘نشانه’ پنل که در آن یکی می توانید به سرعت چک کردن علائم شایع COVID-19. این لیست از علائم نیز کشیده از این که وب سایت.

چگونه خواهد Coronavirus بر روند دراز مدت?

COVID-19 است که نامیده می شوند به عنوان یکی از بزرگترین روند در گوگل جستجو در تاریخ است. مردم نه تنها به جستجو برای اطلاعات مربوط به کروناویروس اما رهبران ملی مانند نارندرا و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیز به دنبال اطلاعات مربوط به بازار سهام است.

کلمات کلیدی دم بلند را نیز شروع کرده اند به دست آوردن اهمیت است. مثلا همه گیر در مقابل بیماری همه گیر وجود دارد هر آزمون مراکز در منطقه بهترین فیلم/سریال به پخش در قرنطینه وجود دارد هر مغازه باز و خیلی بیشتر است که می خواهم!

چنین نوع از جستجوهای می توانید با قرار دادن بازاریابان تحت فشار زیادی را به عنوان یکی از نیاز به مراقب باشید و متفکر در حالی که پیدا کردن صحیح کلمه کلیدی هدف و ايجاد بستر مناسب و موثر استراتژی است.

همچنین ممکن است که پرس و جو جستجو مربوط به COVID-19 ادامه خواهد داد برای مدت زمان طولانی همراه با ترکیب جستجوهای مانند بانکی در آینده چگونه خواهد سفر بازگشایی آینده از مدارس ارسال COVID-19 و خیلی بیشتر است که می خواهم!

چگونه باید کسب و کار و SEOs پاسخ در این زمان ؟

به عنوان تعدادی از مردم در حال کار از خانه افزایش یافته است و بیش از همیشه از یک رفت و آمد روزانه به محل کار است و دیگر یک ضرورت است. کسب و کار و SEOs همچنین باید زمان بیشتری را در حال حاضر به تدوین و اجرای دیجیتال خود را با استراتژی های بازاریابی. آن است که آیا ایجاد محتوا برای یک sanitiser و ماسک با نام تجاری و یا جستجوگرها, بازاریابی, برنامه ریزی برای رسانه های جهانی آژانس در اینجا این است که زمان کافی برای برنامه ریزی و توسعه دیجیتال, استراتژی های بازاریابی.

به گفته کارشناسان مختلف کسب و کار و وب سایت ها باید به ماندن بگیرید پیش از منحنی و اعمال ایده های مختلف و تکنیک های برای نگه داشتن وب سایت به روز شده و همچنین بهینه سازی شده است.

از آنجا که سطح رقابت پس از این بیماری همه گیر است که انتظار می رود آن است که زمان مناسب برای کسب و کار برای همکاری با بهترین بازاریابی دیجیتال سازمان در هند مانند بازو در سراسر جهان آماده می شود با دیجیتال خود را با استراتژی های بازاریابی جهت رتبه بندی وب سایت کسب و کار بالاتر از رقبا است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *