به “پنی شکاف” و قدرت رایگان!

[ad_1]

اگر شما در حال حاضر مواجه می شوند “رایگان! در صنعت خود را, شما به زودی خواهد شد. “رایگان! یکی از قدرتمند ترین ابزار بازاریابی به کار گرفته شده توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان و it است که در اینجا به ماندن بگیرید. چرا آن کار می کند. سوال شما را پاسخ است که به استفاده از “رایگان! برای محصولات و خدمات خود را و هنگامی که و چگونه به مبارزه با آن زمانی که رقابت خود را با استفاده از آن.

“رایگان! این نسخهها کار میکند چون مردم از ترس از دست دادن. هنگامی که یک آیتم وجود دارد در دسترس بدون هیچ هزینه وجود دارد هیچ خطر در ذهن مشتری. تسلط فکر است که “چگونه می تواند من را به اشتباه اگر این هزینه نمی کند من هر چیزی؟”

امروز این سوال که “چقدر هزینه دارد ؟” بودن به جای “چرا من باید پرداخت کنم؟” مشتریان هستند که مشروط به انتظار “رایگان! در یک فرم و یا دیگری. اینترنت ساخته شده است که اطلاعات فراوان به راحتی در دسترس و در دسترس بدون هیچ هزینه. آن را همیشه در این راه و در حال حاضر را انتخاب کنید محصولات و خدمات پس از آن روند. این را افزایش می دهد که بیشتر شرکت ها با استفاده از “آزاد!” برای باز کردن درب برای رسیدن به مشتریان جدید است.

بزرگترین شکاف در هر گونه پیشنهاد امروز این است که بین یک محصول و یا خدمات است که رایگان است و یکی است که هزینه یک پنی. این است که شناخته شده به عنوان “پنی شکاف است.” هنگامی که آیتم و یا خدمات است که “آزاد!”, پرچم سرخ “ارزشش را دارد ؟” هرگز مطرح شده است. شارژ هر چیزی حتی یک پنی به مردم دلیلی برای فکر می کنم در مورد انتخاب. مطالعات نشان داده اند که بارها و بارها مشتریان وزن ارزش محصولات مشابه و آنها معمولا در خرید محصول است که “ارزش پول” از سوی دیگر است. به عنوان به زودی به عنوان یک “رایگان!” جایگزین معرفی شده است مشتریان گله به آن است. در نظر گرفتن ارزش در حال حاضر زمانی که هر دو مورد تا به حال یک قیمت است که به سرعت رها شده که “آزاد!” یک انتخاب است. فراموش نکنید که این تفکر بیش از تنظیم یک فروش در قیمت $95 یا 100 دلار است. شما نیاز به متقاعد کردن مشتری به پرداخت هر چیزی در همه. این است underrated چالش است.

بسیاری از شرکت ها سعی کنید به مبارزه با آتش را با آتش و ارائه محصول و یا خدمات بدون پرداخت هزینه فقط به نگه دارید تا با آنچه که رقابت در حال انجام است اما این لازم نیست. وجود دارد راه هایی برای مبارزه با “آزاد!” اگر به شما ارائه یک محصول و یا خدمات است که بهتر است و یا حداقل متفاوت از “آزاد!” نسخه شما باید چیزی از ارزش. مردم راه رفتن و گذشته رایگان قهوه روزمره به ایستاده در خط در استارباکس.

راه را برای رقابت با “آزاد!” این است که به گذشته آنچه که به وفور در دسترس و پیدا کردن یک مماس محصول و یا خدمات است که مردم پرداخت خواهد شد. اگر رقابتی محصول “رایگان!”, شمارنده است که ارائه طریق ترویج شرکت خود را در خدمت به عنوان یک نقطه تفاوت. مردم پرداخت خواهد شد برای صرفه جویی در وقت. مردم پرداخت خواهد شد به کاهش خطر خود را. مردم خواهد پرداخت برای چیزهایی که آنها را دوست دارم. مردم پرداخت خواهد شد ، هنگامی که مواجه با یک رقابتی محصول یا خدمات تبدیل شده است که “آزاد!”, به یاد داشته باشید که ارزش در چشم مشتری مهاجرت به سطح بالاتر بعدی. این جایی است که شما ارزش شرکت تاثیر مثبت. رفتن به آن سطح است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *