به دنبال این 5 بالا محتوای استراتژی های بازاریابی تولید بیشتر منجر می شود!

[ad_1]

دیجیتال کارشناسان بازاریابی استخدام بسیاری از مسیر شکستن استراتژی منجر به تولید و بهبود کسب و کار است. در حالی که برخی از آنها عبارتند از آنهایی که پرداخت می شود برخی از آنها نیست.

بسیاری از کارشناسان صنعت ادعا می کنند که پرداخت بازاریابی بازخوانی نتایج بهتر و سریع تر است به عنوان به خوبی.

آیا این درست است ؟

هیچ!

رایگان دیجیتال, استراتژی های بازاریابی–اگر به دنبال به درستی می توان دریافت نتایج بهتر و تولید بیشتر منجر می شود.

برای مثال اجازه دهید در مورد بازاریابی محتوا!

آن 3 برابر بیشتر موثر vis-à-vis جستجو پرداخت. آن را به مراتب کم هزینه تر نیز هست. علاوه بر این, شما لازم نیست که به انتقادات و مباحث و کدهای تخفیف برای پست الکترونیکی و دیگر اطلاعات مهم از چشم انداز خود را و بازدیدکنندگان. علاوه بر این, آن را آسان برای شروع و خیلی بیشتر محبوب با مشتریان.

جای تعجب نیست که به عنوان بالا به عنوان 88 ٪ از بازاریابان B2B تکیه بر محتوای ابزار بازاریابی حتی در حالی که به عنوان بالا که 96 ٪ از بازدید کنندگان اولین بار نیست خرید محصولات یا استفاده از خدمات خود را سر راست و بدون در ابتدا به بررسی رقابت و کشف که برندهای کت و شلوار در آنها بیشتر است.

در حال حاضر این سوال مهم است: آنچه که دقیقا بازاریابی محتوا چیست ؟

این یک نوع بازاریابی است که نیاز به شما برای ایجاد و به اشتراک گذاری با ارزش مناسب و سازگار محتوای آنلاین از طریق فیلم آموزشی, وبلاگ ها, رسانه های اجتماعی, پست و infographics. هر چند این نمی آشکارا ترویج یک نام تجاری این کار–در بسیاری از موارد–بیدار کردن علاقه به محصولات و/یا خدمات.

هدف بازاریابی محتوا باقی مانده است برای جلب و حفظ وضوح تعریف شده خوانندگان – و در نهایت به خار منفعت مشتری عمل است.

بازاریابی محتوا: چه استراتژی به دنبال برای نسل سرب?

به دنبال این 5 استراتژی های اثبات شده برای بسیار موثر نسل سرب ورزش:

1. ساخت شهرت اجتماعی: نشر و تحقیق مطالب به ظهور به عنوان یک صنعت رهبر و لذت بردن از شهرت خوبی در تو رفتگی در دیوار شما. ارسال و به اشتراک گذاری بزرگتر شجاع و جسورانه مطالب کمک خواهد کرد که شما برنده شدن اعتماد و جلب مشتریان بالقوه و تو رفتگی در دیوار مخاطبان نسبت به نام تجاری خود را. برای ساخت و رشد اجتماعی خود به شهرت و کمک های مختلف رسانه های اجتماعی محبوب سیستم عامل از جمله LinkedIn و Facebook. رسانه های اجتماعی کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن خود را در جامعه ترویج روابط بهتر و ایجاد یک جامعه ممکن است به شما اعتماد. رفتن اجتماعی نیز خود را با نام تجاری تبدیل شده و بیشتر شخصی و قدرتمند است.

2. انتشار مناسب و درست مطالب و محتوا: با راست صفحات حمل مربوطه از مطالب راست شما می توانید هدف حق مخاطبان و چشم انداز و ایجاد انگیزه در آنها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی از جمله ایمیل و شماره تلفن.

3. ارائه مطالب مفید در ازای آمار حیاتی: حمل در عمق و محتوای مناسب اما آشکار نیست کامل مطالب شما خوانندگان تمایلی به ارائه خود را e-mail شناسه یا شماره تلفن. برای این کار هر چند شما باید برای انتشار بسیار جذاب و موثر محتوا. اگر مطالب شما جالب نیست و یا به اندازه کافی مفید خوانندگان خود نمی خواندن آن بیشتر و به اشتراک گذاری داده ها هم که شما می تواند به دنبال نسل منجر شود.

4. ارتباط با خوانندگان خود را در سطح عاطفی: ماشه خوانندگان خود و چشم انداز احساسات از طریق تعامل با محتوا و زمان بندی مناسب. اگر شما را مدیریت برای انجام این کار آنها را انجام خواهد داد آنچه شما ممکن است بخواهید آنها را به انجام و پاسخ به تماس خود را به عمل (فرهنگ و هنر).

5. آنها را به صحبت می کنند: الهام بخشیدن به خوانندگان خود و چشم انداز به دوست و به اشتراک گذاری صفحات خود را و ارسال نظر در آنها را به عنوان به خوبی. هنگامی که هدف خود را از گروه های درگیر–از طریق سهام را دوست دارد و نظرات–پست های خود را نه تنها تبدیل به ویروسی همچنین شما می خواهد اطلاعات مفید. شما در مورد سن خود براکت اجتماعی و اقتصادی زمینه های, هزینه, و غیره.

جمع کردن دنبال این 5 مهم ترین محتوای استراتژی های بازاریابی و تولید بیشتر منجر به کسب و کار آنلاین!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *