بهترین راه برای جذب مشتریان آنلاین از تمام گوشه و کنار جهان

[ad_1]

آیا آن را نمی بزرگ به بخشی از فورچون 500 یا بالا کسب و کار آنلاین در جهان است ؟ اما قبل از اینکه شما حتی می توانید در هر نقطه نزدیک به یک بازیکن بزرگ در تجارت الکترونیک شما نیاز به تبدیل شدن به یک متخصص در جذب مشتریان آنلاین از سراسر جهان است.

یک داستان کلاسیک از یک کسب و کار کوچک قادر به شکستن را به آن جریان اصلی صنعت است داستان BSUR. این کوچک است, آژانس تبلیغاتی در آمستردام است که به پایان رسید تا با امضای قرارداد بزرگ با چندین مشتریان بین المللی مانند, وزرق برق, مجله و شلوار جین Wrangler. چگونه آنها آن را انجام دهد ؟ آنها مشغول به کار در خارج از جعبه و ارائه شده به مشتریان این فرصت را به یک “واقعی در خیابان حضور دارند.” این اشاره به نام تجاری و آگاهی مصرف کنندگان از یک محصول. آنها نیاز ندارد و شعبه در کشورهای مختلف و یا حتی عوامل فروش آنها در سراسر جهان است. همه آنها نیاز به چیزی بود که آنها به نام “بین المللی دولت از ذهن است.”

ایجاد نام تجاری خود را

یک تکه بزرگ از کسب و کار آنلاین شما باید به ایجاد نام تجاری خود را از طریق بازاریابی و طوفان مغزی با صاحبان کسب و کار آنلاین. بدون جامد, جبهه متحد, این امر می تواند غیر ممکن است برای پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را در بازار جهانی تجارت الکترونیک آرنا. مردم نیاز به دانستن است که شما آنچه شما برای ایستادن و سپس نگاهی به محصول و تصمیم می گیرید آن ارزش خرید.

شما آگاه باشید که 90 درصد از افرادی که به خرید بروید باید مجوف به خرید ضربه? مردان بیشتری را صرف در خرید ضربه از زنان – و آنها تمایل به خرید بالا قیمت اقلام در ضربه چیزی است که زنان به ندرت انجام دهد. زنان تمایل به تمرکز بر ضربه خرید, خلق, در, مد, لوازم آرایشی, تغذیه, مواد غذایی و زیبایی است.

پیدا کردن ترکیب مناسب از استراتژی های بازاریابی

آیا انتظار نتایج فوق العاده به سادگی به خاطر شما با استفاده از تمام استراتژی های مختلف بازاریابی شما می توانید پیدا کنید. این کار را برای کشتن کسب و کار خود و بیش از آن خواهد ساخت آن است. اگر مردم اشتباه در مورد محصول خود را با نام تجاری, تصویر, نام تجاری, انتخاب عبارت تصاویر و ویدئوها استفاده می شود – آنها نمی خواهند به زحمت تلاش برای کشف آن همه است. اکثریت فقط می توانید وب سایت خود را و پیدا کردن چیزی دیگری

در وهله اول با بازار متنوع است که دهانه شرق به غرب, شما همچنین باید به در نظر گرفتن تفاوت های فرهنگی. برای مثال مشتریان در فیلیپین دوست دارم هر چیزی آمریکایی در حالی که کسانی که از مالزی یا خاورمیانه ممکن است اجتناب از یک محصول فقط به خاطر آن می بالد از اینکه آمریکا ساخته شده است.

باید یک کلاس جهانی محصول

در حالی که شما نیاز به احترام به فرهنگ های دیگر شما نیز باید به پایه های محصول خود را و مطمئن شوید که آن را در سطح جهانی است. هنگامی که شما شروع به بازاریابی محصول خود را به جهان از آن خواهد شد در مقایسه با دیگر محصولات مشابه. شما می توانید مطمئن شوید که. تصمیم گیری در حال حاضر چه خواهد محصول خود را بهتر. چه چیزی شما را به عنوان extras ؟ می شود آن را خدمات, بسته بندی, ضمانت, تخفیف, کوپن های حمل و نقل اکسپرس و یا کاهش قیمت ؟

در خلاصه شما نیاز به انتخاب خود را در بازار (و نه کل جهان حق دور) برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی خود را به آدرس گروه خاص و سپس آن را با همه چیز شما کردم. هنگامی که شما در حال ایجاد یک جای پا در این گروه گسترش به کشورهای دیگر می شود و بعد بین المللی تجارت الکترونیک تعجب می کنم!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *