بسیاری از شرکت ها – حتی با تجربه ترین آن کارکنان – Miss واقعی ماموریت آن

[ad_1]

من شده اند با یک حرفه ای IT برای 16 سال است. من را دیده اند بسیاری از روش های برای استفاده و پیاده سازی فن آوری است. درست است که تکنولوژی باعث می شود زندگی ما را آسان تر از بسیاری جهات. من به یاد داشته باشید روز از رفتن به فروشگاه مواد غذایی و زیرک انگشتی کارمند ده کوک مورد قیمت به ثبت نام و سپس با پرتاب آیتم به بگر. در حال حاضر ما یک صفحه نمایش لمسی خود پرداخت که اجازه می دهد تا یک منشی برای نظارت بر 4 یا ایستگاه های بیشتر. ما گوشی هایی که بیش از گوشی های با هزاران نفر از برنامه های کاربردی و قابلیت برای کمک به ما در زندگی روزمره ما و سرگرم کردن ما. این فن آوری زمانی که شما ایستاده پشت کمی به نظر می رسد شلوغ و پر سر و صدا در زمان.

این “مشغول” من با مراجعه به زمانی است که تکنولوژی به کار گرفته شده به سادگی به خاطر جدید بودن و متفاوت و سریع تر یا بهتر است. “سر و صدا” است که در بازاریابی آخرین شرایط و صدای تیز و تند-انفجار آیفون با قد بلند و وعده و تحویل کوتاه. همه ما می دانیم که این بد است و بسیاری از این گروه ها به این دام افتد چرا که آنها فراموش کرده اند و یا هرگز آموخته واقعی ماموریت آن است.

چه بهتر است ؟ آنچه که جدید و نوآورانه ؟ آیا مهم است ؟ این سوال من از مدیران سازمان دیده بان مبارزه با آنها بررسی ماهانه سه ماهه و عملکرد گذشته درآمد معیارهای. این ماموریت واقعی از آن ساده است اما اغلب شاغل به دلیل تمام سر و صدا.

یکی دیگر از توجه داشته باشید در خودم این است که من یک بیت از یک سیاه و سفید و یا درست و غلط نوع فرد است. در حالی که استثنا وجود دارد و ما با اشاره به این که منطقه خاکستری من grey منطقه تا حدودی نازک است. به همین دلیل است که من باور نمی کنم در وعده گلوله نقره ای راه حل است. من می شنوم مدیران و مدیران ساخت اظهارات و یا پیشنهادات که “اگر آنها فقط خرید XYZ محصول” و یا “اگر ما ادغام با شرکت ABC” آن را حل همه مشکلات است. من دیده ام این شرکت ها را تحت تاثیر قرار به طور چشمگیری. در برابر همه منطق و دلیل خوبی شناخته شده شرکت خدمات مالی خریداری یک رقیب برای $50M. ROI برای که خرید ترجمه به هزاران سال! در این روز که تکنولوژی خریداری شده تنها پشتیبانی از حدود 200 مشتریان و صفر سود. این همه آغاز شده چرا که یک مدیر اجرایی گفت: این چیزی است که این شرکت باید انجام دهد. که نشانه ای از کسی جستجو برای “گلوله نقره ای”. ببخشید من فقط آن را باور نمی کنید – هرگز. هنگامی که مردم در موقعیت از نفوذ و اقتدار آن نوع اظهارات آن است که اغلب تکرار شده و پشتیبانی شده توسط yes جمعیت مانند زاغ مقلد را در حال حاضر محبوب Hunger Games trilogy. استراتژی خوب, روشن, چشم انداز و جهت نظم و انضباط و سخت کوشی حل مشکلات و حرکت یک سازمان رو به جلو است. من می دانم – نه فانتزی است, اما آن است که همیشه موثر است که ترجمه را به سود.

من بسیار به سادگی تمرکز این ماموریت در 4 دسته. قبل از توضیح این اجازه می دهد تا در کسب و کار کسب و کار. صرف نظر از صنعت و کسب و کار واقعا تنها 3 فعالیت است. فعالیت های کسب و کار را می توان به 3 دسته. من می دانم آنچه شما فکر او گفت: 4 دسته بندی ها زودتر اما چهارم به من توضیح دهید بعد در اولین سه, اگر شما خواهد شد. کسب و کار کسب و کار به سادگی شکسته شدن به این 3 چیز. ورودی و تولید و خروجی. دوباره, من می دانم که شما می خواستم چیزی فانتزی و پر زرق و برق – با عرض پوزش به نا امید اما من تنها در برخورد با واقعیت است.

من مطمئن هستم که حداقل یک دوجین دیگر فعالیت های فرار را از طریق ذهن خود را هنگامی که من به شما که لیست کوتاه اما اگر شما در مورد آن فکر می کنم تمام کسانی که در فعالیت های مناسب به یکی از این مذکور دسته بندی و جزء فعالیت ها و وظایف است.

ورودی: آیا ورودی خود را در فرم از منابع طبیعی و یا اطلاعات دیجیتال کسب و کار طول می کشد در “مسائل است.” در حالی که در نیمه هادی تولید چیزهای ما گرفته شد و داده های مشتری و یا CAD نوع نقاشی از ریزپردازنده. ما نیز در زمان ورودی در فرم از مواد شیمیایی کوارتز pellicles و مجموعه ای از دیگر مواد مورد استفاده در فعالیت های کسب و کار – تولید. اگر شما در مورد آن فکر می کنم چه نوع ورودی است که خود مواد اولیه برای کسب و کار شما? رنگ ؟ فولاد ؟ مشخصات مشتری? تماس با ما? منابع شخصی? صنعت داده ؟ همه اینها ورودی و یا “مسائل” شما را به ما عملیات تولید.

تولید: چیزهایی که ما با منابع ما. تمام ورودی چیزهای در حال حاضر دستکاری, ماساژ, مدیریت و سفارشی اصلاح برای تولید آنچه در آن است کسب و کار خود را می کند. چگونه شما خود را دستکاری ورودی و منابع است که به طور معمول به عنوان تعریف خود را هسته ظرفیتهای. این است که چرا بسیاری از شرکت ها را هم به تعریف و گاهی بازتعریف چه صلاحیتهای اصلی خود را واقعا هستند و من این را تحسین کسب و کار است که وقت برای نوشتن و فعل این در کامل و پاک کردن لیست. این فعالیت ها باید مشاهده شده توسط هر دو رهبران کسب و کار و رهبران آن به درک که در آن تکنولوژی را می توان به طور موثر.

خروجی: این چیزهایی که ما را به ارائه و فروش به مشتری نهایی. این است که اغلب سمت چپ نیمه پخته اما بسیار مهم است برای همه کسب و کار و قطعا بحرانی برای آن به بررسی چگونگی خروجی فرآیند را می توان پاک و سازگار است. یکی از مورد علاقه من نمونه است که با یک نیمه هادی شرکت که تحویل محصول نهایی خود را با دقت دست هدیه پیچیده شده است. در حالی که ما (آمریکا) فکر می کردم این بود که کمی درد نمیخورد این شرکت خاص بود #1 برای یک دلیل. پیشنهاد من این نیست شما هدیه دادن تحویل محصول البته و واقعا هیچ ربطی به تکنولوژی اما این یک مثال از اینکه چگونه است که کسب و کار نگاه انتظارات مشتری و ملاقات و یا بیش از آنها را. پشت این تصمیم به هدیه دادن این محصول در بسیاری از دوراندیشی و تحلیل و جامد روند. آن را به عنوان حرفه ای ما باید مایل به نگاه همه امکانات مربوط به مشتری تحویل یا تولید خروجی و می دانید که بیشتر یا کمتر تکنولوژی را به تفاوت. من یک کاربر از رسانه های اجتماعی با این حال من می دانم که تحویل مشتری به روز رسانی از طریق کانال های آن بسیار مهم است در بازار امروز در محل. متاسفانه شرکت هایی که نمی کنید و این عمل در 3 تا 5 روز تحویل اطلاعات چرخه به جای 3 تا 5 میلی ثانیه در حال رفتن به سمت چپ.

OK به عنوان وعده داده شده ، چهارم دسته. سال پیش من گفت من در رده چهارم بود “معیارهای” و یا حتی “انبار داده” اما این قطعات از آنچه در صنعت خواستار SSOT یا “تنها منبع حقیقت است.” حصول اطمینان در تولید وضعیت که “ویجت A1” همیشه به نام “ویجت A1” و دستور به ساخت این ویجت ها همه به درستی کدگذاری شده و اشاره شده به طور مداوم. نگاهی به خود شرکت “تلفن لیست.” من هنوز هم ببینید شرکت با چندین نقطه از ورود ایمیل, سیستم احراز هویت سیستم های منابع انسانی, سیستم های صفحات گسترده و دیگر اسناد که شامل یک لیست از کارکنان و مرتبط با ویژگی های مانند کسب و کار آدرس و شماره تلفن. چگونه بسیاری از کسانی که سیستم های دست وارد? چگونه بسیاری از راه های مختلف است که یک آدرس را در “سیستم؟” دولت به صورت مختصر و یا املای همه کلاه یا بالا پایین کنیم ؟ تصویر دریافت کنم ؟ اگر یک شرکت نمی تواند حتی یک دقیق حسابداری از تمام پرسنل و اطلاعات تماس آنها احتمالا نمی SSOT تابع یا طرز فکر. من حتی دیده می شود یک شرکت مکان های خرده فروشی به عنوان بسیاری از 5 نام های مختلف و یا مرجع ID. تصور کنید که چگونه نا امید کننده است که برای مردم در تلاش برای acclimate و یا در مقایسه با گزارش های مالی. یک منبع حقیقت می شود هر کس در همان صفحه و از آن گزارش و معیارهای می تواند هم تراز با عملکرد کسب و کار و نیازهای مشتری.

نگاهی به شرکت خود و روابط خود را با رهبران کسب و کار و از آنها بخواهید و خودتان اگر خود آن سازمان در حال کار بر روی بهبود های اصلی این دسته از کسب و کار و عملکرد. یکی دیگر از تاکتیک من با استفاده از صحبت کردن و مصاحبه به عنوان بسیاری از مردم در این شرکت به عنوان من می توانم – من همیشه می گویم که 99% از بهترین ایده های من می آیند از افراد دیگر و درست است. گوش دادن به آنچه که کاربران نهایی و مشتریان می گویند در مورد فرآیندهای کسب و کار, کاربردی و قابلیت های. آنها اغلب بینش و ممکن است باز چشم خود را به یک قطعه کلیدی از اطلاعات است که کمک به شما در بحث خود را با رهبران و راه حل های طراحی. دوباره چه ماموریت واقعی آن بلکه به ارمغان می آورد به جدول فناوری است که می تواند در بهبود و افزایش 3 عمده فعالیت های کسب و کار ؟

هنگامی که من درک این ساده نظر ایجاد راه حل های خیلی ساده تر و موثر تر است. امیدوارم شما هم اکنون می توانید پاسخ به این سوال که چه ماموریت خود را در آن سازمان است که واقعا و به دنبال تراز با کسب و کار خود و همتایان برای بهبود خود را در شرکت و یا سازمان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *