برنده بازی استراتژی کسب و کار – مشهور اشتباه

در تمام این بازی ها را من دیده ام بعضی اوقات یک شرکت نمی خواهد فکر می کنم یکی از مهمترین و مبالغه جنبه های کسب و کار بازی استراتژی است که برنده است. و است که مشهور است.

مشهور برای هزینه های ثابت را افزایش مطلوبیت برای کفش خود را. اکثر مردم فکر می کنم واقعا materialistically زمانی که آنها فکر می کنم از مشاهیر و می خواهید آنها را به ترویج کفش خود را. مشاهیر شناخته شده برای گرفتن ظالمانه مقدار پول و در نتیجه در سال اول مردم قرار داده تا مجنون مناقصه بدون حتی فکر کردن. وقتی که من می گویند دیوانه منظورم بیش از $10,000 من افرادی را دیده ام حداکثر آن در $50,000. فکر آن را اگر شما در حال شروع یک بازی جدید شرکت خود را می بیند و سود خالص حدود 30 ، 000 $در سال است. بنابراین به پیشنهاد هر چیزی بالاتر از $10,000 شما در واقع پرتاب دور خود سود خالص. اکثر شرکت ها قرار داده و خودش همیشه در بد شروع شده توسط مناقصه راه بیش از حد بالا برای مشهور.

در واقع, خود را, افراد مشهور, مناقصه ها با 1000 $-$3000 برای قرار دادن شما در مسیر درست. یک بازی می توان به دست آورد بدون مشهور است.

مشهور هر چند می تواند یک استراتژی در خود را دارند. اواسط بازی شرکت است که تمام افراد مشهور احتمالا برای $5000 به طور متوسط خفه رقابت خود را که هیچ مشهور است. این استراتژی است نه یقین برنده اما این یک استراتژی است که من مجبور به کار برای یک دور.

به طور کلی اگر نگاهی مشهور با یک دانه نمک است. افراد مشهور در بازی ندارد و به اندازه کافی نفوذ به تنهایی برای برنده شدن در این بازی استراتژی کسب و کار. در پایان آن است که محصول خود را که خواهد شد و یا شکستن شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *