برتری عملیاتی: رانندگی یک استراتژی رقابتی برای کسب و کار شما

[ad_1]

برتری عملیاتی یک حالت آمادگی به دست آمده به عنوان تلاش های سراسر سازمانی رسیدن به یک حالت تراز برای دنبال آن استراتژی است. یک تعریف عملیاتی تعالی به وضوح بیان می کند که ارزش منحصر به فرد شما را به بازار و مشتریان است.

برای پیروزی در بازار کسب و کار نیاز به در آغوش یک استراتژی رقابتی. چگونه می توانید این استراتژی با برتری عملیاتی? این یک چالش بزرگ برای کسانی که در حال حاضر در رقابت و بیشتر به چالش کشیدن برای کسانی که تازه به دنیای رقابتی. خوب راه حل برای هر دو مورد یکسان هستند اما آنچه مهم است راه آنها اجرای چنین استراتژی است.

رفتن را از طریق استراتژی رقابتی این نشان میدهد که دیدن برتری عملیاتی با هدف به انجام رساندن هزینه رهبری است. این است ایده آل برای بازار که در آن مشتریان ارزش هزینه بیش از یک انتخاب است.

چگونه موثر است برتری عملیاتی در دنیای رقابتی?

تمرکز بر روی خودکار فرآیندهای تولید و پروسه کار می تواند کمک به ساده عملیات و کاهش هزینه ها. این استراتژی بسیار مؤثر است که آشنایی خود را به معامله گرا و استاندارد تولید با کمی نیاز به مقدار تمايز.

رهبران در منطقه عملیاتی تعالی هستند sturdily متمرکز با یک استاندارد و انضباط و قانون مبتنی بر عمل است. با اندازه گیری این کنسرت از فرآیندهای کلیدی و تعیین معیار هزینه های سازمان می تواند به راحتی آن را افزایش درآمد و رشد ارزش. متشکل از بخشی جدایی ناپذیر از شرکت عملیات آنها بی وقفه به دنبال ساده کردن روش های خود را به منظور از بین بردن خطا است.

درک آن رشته که در حال کشت در حجم گرا مدل کسب و کار منجر به مارک خود را از اظهارات مثبت. شرکت Southwest Airlines, IKEA, Wal-Mart, فدرال اکسپرس و مک دونالد یکی از کسانی که به دنبال این استراتژی رقابتی. اما شما آشنا هستند با این نتایج.

زمانی که عملیاتی تعالی به عنوان یک استراتژی رقابتی ترین محیطی چیزی که اتفاق می افتد این است که ساختمان تجارت رشته. شما می توانید آن را به وضوح درک موارد زیر است که عبارتند از: رهبری به عنوان یک اولویت استراتژیک.

  • کار تیمی

  • بازاریابی

  • مدیریت استعداد

  • تحقیق مدیریت نمونه کارها

  • مدیریت محصول

با کمک این یکی به راحتی می توانید تشخیص برتری از نظر خلاقیت و راه حل پیدا کردن و وحدت است. این حقایق بسیار مهم برای موفقیت کسب و کار. تجربه و اجرای چنین چیزهایی در یک سازمان می تواند کمک به شما در تسلط بر همکاری و مدیریت دانش در یک پربار در راه است.

تمرکز بر روی هر مشتری و حصول اطمینان از اینکه آیا خود و یا نیاز او را برآورده است و همچنین یک مثال برای مجموعه رهبری مدیریت کیفیت.

تعامل مشتری از طریق عملیاتی تعالی

داستان به اینجا ختم نمی شود که شرکت شما است که همه چیز مشتریان شما به دنبال به جلو به. شروع از وجود دارد. شخصی از خدمات و سفارشی سازی از محصولات این دو پایه نیازهای مشتری وقتی که می آید به صمیمیت مشتری استراتژی است. این استراتژی فراهم می کند راه حل های قابل اعتماد است که به عنوان “به اندازه کافی خوب است.”

با تمرکز بر نیازهای فردی مشتری باید به وضوح درک کند که درست صمیمیت مشتری می تواند چین محصول افزایش مراحل اداری و اجرایی hub. اصلاح شرکت های سیستم و استراتژی به عنوان در هر نیاز مشتریان و خواسته های آنها کمک می کند تا یاد بگیرند که برای زنده ماندن در یک جهان رقابتی.

برتری عملیاتی به عنوان یک راه برای به دست آوردن مزیت رقابتی

توانایی ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود را با انجام کاری بسیار موثر تر از یک تضاد است که یکی از ویژگی های یک مزیت رقابتی است. این بسیار مفید است برای مبتدی است. چگونه شما می توانید با استفاده از فرایند تعالی به عنوان پایه و اساس ؟ یک خواسته های کسب و کار بسیاری از چیزها و در عوض درآمد ها در رونق اگر انجام آنها شگفت آور است.

اما در بین تحقق خواسته های کسب و کار برای گرفتن سود عمده چیزی که به تمرکز تعامل مشتری. کسب و کار شما باید عدم نیست در هر صورت وقتی که می آید به ارائه خدمات به مصرف کنندگان. آیا کسب و کار شما کوچک است یا بزرگ یک مشتری پادشاه در حالی که شما تمرکز بر افزایش رشد درآمد. به یاد داشته باشید بیشتر مخاطبان هدف بالاتر سود.

نه تنها این شرکت با برتری عملیاتی کار بدون هیچ زحمتی رایگان خدمات با قیمت مناسب. به عنوان بحث شده در بالا Wal-Mart در حال نمونه های زیادی داشتن برتری عملیاتی به عنوان یک اولویت استراتژیک. آنها ایجاد خارج از جعبه فکر و فرهنگ نوآورانه برای بالا محصول رهبری است.

اندازه گیری پیشرفت با برتری عملیاتی

دستیابی به تعالی عملیاتی است که به عنوان ساده به عنوان نوشیدن یک لیوان آب است. شما نیاز به تشخیص یک وضعیت که در آن سازمان خود را به واقع احساس می کند آن نیاز دارید. وجود دارد بسیاری از شرکت های که ارائه اطلاعات در مورد چگونه آنها می آیند تا در مورد سقوط از کسب و کار و چگونه آنها آن را در زمان.

این یک طرف داستان; صفحه دیگر را تعیین می کند رشد کسب و کار در یک راه قابل توجه. است که چگونه شاخص های پیشرو به برتری عملیاتی ارائه یک پنجره را به سرعت بهبود در سازمان خود را با تضمین این که آیا این سرعت کافی است یا ساخت و یا حفظ یک مزیت رقابتی است.

یک سازمان اتخاذ عملیاتی تعالی به راحتی می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید-

  1. چه نشانی از فاصله? چگونه است که آن را سازگار با کیفیت بالا و عملکرد مالی و ارزش از بسته شدن شکاف?

  2. چقدر ارزش دستگیر شده پس از آخرین سال از رانندگی عملیاتی پیشرفت?

  3. چگونه شما تعریف عملیاتی بلوغ مشخصات این سازمان است که تمام مجموعه به صورت استاندارد صنعت بهترین شیوه?

  4. چه تعداد دقیق عملیاتی بهبود طرح های انجام شده توسط سازمان ؟ به طور خلاصه توصیف وضعیت هر یک از.

این شد که کلی سوال پرسید و یا در مواجهه با این سازمان ها پس از تمرین چند ماه از استفاده از تکنیک های جدید. آن است مؤثر برای ایجاد و حفظ برتری عملیاتی. آن را یافت که شرکت با یک رویکرد متعادل می تواند کمک در بهبود روش های. این بیشتر ایجاد مدیریت فرآیندها و مدل حکومت به گواهی است که عملیاتی بهبود می شود مناسب تمرکز در کسب و کار قالب.

این است که چگونه یک سازمان با برتری عملیاتی به رسمیت می شناسد مشتریان با مناسب دید به طبیعت و وضعیت همه بهبود کار. اگر شما متعهد به دستیابی به برتری عملیاتی اما در حال به چالش کشیده برای ساخت و حفظ یک معنی مزیت رقابتی در نظر بگیرید برای ساختن تاکتیک های است که مناسب برای شرکت شما.

ایجاد یک محصول یا یک سرویس قابل اعتماد است که به هر کس کمک می کند تا شما درایو راه حل ها و پشتیبانی از سیستم های کسب و کار. اگر شما در مورد اولویت های استراتژیک خود را, سپس شما در حال راهپیمایی به سوی اهداف کسب و کار خود در یک پیروزی در راه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *