باید کسب و کار کوچک شما استخدام یک متخصص SEO?

[ad_1]

اگر شما're صاحب یک کسب و کار کوچک شما've got ده ها تن از وظایف خود را در ذهن: تولید منجر و فروش نام تجاری شخصی, رسانه های اجتماعی, بازاریابی, کارمند حقوق و دستمزد … لیست در می رود و در.

چقدر فکر و تلاش شما قرار داده و به بهینه سازی موتور جستجو?

این است که روند جذب ترافیک آلی (رایگان) از نتایج جستجو در موتورهای جستجو. شما نیاز به کسب و کار خود را به نظر می رسد بالا در نتایج آلی و یا مشتریان بالقوه برنده't حتی می دانم که شما وجود دارد.

آیا این روند درست و شما'll دریافت ترافیک هدفمند فرود بر روی وب سایت خود را برای اطلاعات بیشتر و / یا خرید آنچه شما're فروش. موفق و مشتریان بالقوه خود را پیدا خواهد کرد رقبای خود را حتی بدون دانستن شما وجود داشته باشد.

اغلب صاحبان کسب و کار کوچک در حال تلاش برای ایجاد بودجه بازاریابی کوچک کشش. آنها حتی ممکن است بهینه سازی موتور جستجو را بر خود cobbling با هم تبادل نظر کمپین می کند که't دریافت نتایج و یا در نهایت خسارت آنها.

و یا استخدام یک شرکت است که's ساخت آنها بسیاری از وعده های دروغین مانند “You'll be # 1 در گوگل!” (هیچ کس نمی تواند به شما قول می دهم که توسط راه).

در اینجا سه دلیل قانع کننده برای استخدام یک حرفه ای اگر شما're تعجب “باید پرداخت کنم برای جستجوگرها?”

1. شما سود از یک کارشناس's تجربه و دانش است.

اگر چه هیچ کس اما گوگل می داند که پاسخ آن's تخمین زده است که به طور گسترده ای وجود دارد 200 عوامل مورد استفاده توسط گوگل's الگوریتم جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها و صفحات.

این بخشی از بازاریابی شما یک مقدار زیادی از کار و مسئولیت-آیا شما مایل به انجام آن خودتان و یا اعتماد خود را به موفقیت شرکت به خارج از کشور شرکت است که شما ارائه می دهد سنگ پایین قیمت ؟

اگر شما استخدام شرکت اشتباه, it's نه فقط در مورد نتایج ضعیف. بسیاری از این شرکت ها استخدام غیر قانونی تکنیک های. این سایه شیوه های است که گوگل می خواهد شما را برای, شاید حتی با از بین بردن شما را از نتایج جستجو به طور کامل.

خوب بهینه سازی موتور جستجو استراتژیست است که در بالا از همیشه در حال تغییر قوانین و روند بازی خواهد کرد و توسط گوگل's قوانین. آنها را ارزیابی رقبای خود را و کمک به شما در ایجاد و پیاده سازی یک استراتژی است که نتایج را دریافت کنید.

2. آنها'll کمک به شما در ایجاد یک تجربه کاربری بهتر.

هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید برون سپاری it's مهم به آن نگاه کنید به عنوان یک جامع روند. تلاش های خود را باید تاثیر خود را در تمام سایت نه فقط صفحات با محتوای بهینه سازی شده.

که's why it's ضروری برای پیدا کردن یک معتبر بازاریابی شرکت می کند که't فقط تمرکز بر روی کلمات کلیدی است. در حالی که هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب و با استفاده از آنها مقدار مناسب از زمان در سراسر وب سایت خود را کلیدی است وجود دارد's بیش از آن که از قبیل:

• شما با چه سرعتی بارهای سایت

• اگر خود را ناوبری کاربر پسند است یا نه

• موبایل دوستی

استخدام گرد و بازاریابی شرکت استراتژی خود را است't فقط با تمرکز بر روی کلمات کلیدی است, اما در دیگر عوامل ضروری است که می تواند باعث شکستن و یا موفقیت خود را.

3. آنها'll تجزیه و تحلیل داده ها.

آن's یک چیز برای ایجاد تغییرات و تست کردن چیزهای مختلف اما چگونه شما را اندازه گیری خود را در موفقیت و یا عدم آن? You're تنها رفتن برای دیدن نتایج و بهبود آنچه که't کار اگر شما're غواصی عمیق به آمار خود را و تنظیم شود.

اگر شما استخدام یک متخصص SEO او یا او می تواند شما را با ارائه آمار از قبیل:

• تعداد بازدیدکنندگان

• کلمات کلیدی مردم با استفاده از برای پیدا کردن سایت شما

• نرخ گزاف گویی (که چگونه بسیاری از مردم در حال فرود بر روی یک صفحه, نه در تعامل با آن و خروج)

• چه محتوای در حال تعامل با بازدید کنندگان

• چقدر ترافیک شما're گرفتن از رسانه های اجتماعی

آن's بعید است که شما زمان و یا آموزش به نگاه از نزدیک در خود تجزیه و تحلیل و جلو کردن داده های مربوطه. توسط امید بستن برای پرداخت بهینه سازی جستجو, شما می توانید تمرکز بر روی آنچه شما بهترین در کسب و کار شما.

سوال بپرسید قبل از اینکه شما استخدام یک متخصص SEO

شما نیاز به نگاه در این فرآیند به عنوان یک مصاحبه شغلی. You're استخدام VIP برای شرکت شما کسی است که برای جذب بازدید کننده و نگه داشتن آنها را در سایت خود.

قبل از اینکه شما استخدام شخص دیگری برای تیم خود را در اینجا به شش سوال خود را بپرسید جدید بالقوه کارکنان:

1. می تواند به شما تضمین می کنند که ما سایت را رتبه # 1 برای جستجوی عبارت?

این سوال اول شما باید بپرسید چرا که اگر پاسخ “بله” آنها're نه یک شرکت معتبر. مثل من در بالا ذکر شد هیچ کس نمی تواند تضمین کند این.

2. چگونه شما قصد ما بهبود رتبه بندی موتور جستجو?

اگر شما مشاور یا شرکت خوب است آنها'll باید محاکمه و درست موتور جستجو بهینه سازی استراتژی آنها'll با خوشحالی به اشتراک گذاری با شما. سازمان دیده بان برای پاسخ مبهم اطراف ارتباط یا keyword research-وجود دارد's خیلی بیشتر به آن از آن.

صحبت از لینک ها به عنوان آنها در مورد چگونه آنها برنامه ریزی در ساختمان لینک کلیک کنید. یکی از خوب های backlink است به ارزش بیش از هزاران نفر از با کیفیت پایین بک لینک و برخی از مشاوران سعی خواهد کرد تا شما را با تعدادی و نه کیفیت.

3. چه's خود را گزارش روند ؟

درخواست خود را بالقوه شرکت چه معیارهای آنها پیگیری است. شما نیاز به اطلاع از آنچه's اتفاق می افتد و معمولا شرکت های ارسال گزارش ماهانه (حداقل). با احتیاط از کسانی که don't جامد برنامه به نگه داشتن مشتریان در حلقه-این است که اغلب به دلیل آنها را به't به اندازه کافی خوب نتایج به اشتراک بگذارید.

4. آیا شما برای بهینه سازی جستجوی صوتی?

هنگامی که شما استخدام کسی آنها نیاز به فکر می کنم فراتر از راست-در حال حاضر و تمرکز بر آینده کسب و کار شما. کوتاه اندیش استراتژی است که't رفتن به شما نتایج در دراز مدت و جستجوی صوتی کاملا باید در رادار خود.

به گزارش کام اسکور از 50 درصد از جستجوهای خواهد بود جستجوهای صوتی توسط 2020, بنابراین شما باید بهینه سازی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی در حال حاضر.

5. می تواند به شما ارائه معارفه و یا توصیفات از مشتریان ؟

یک شرکت معتبر باید ارجاع آنلاین که شامل نام ها و سازمان ها از کسانی که توصیه می کنیم آنها را هر دو در خود سایت شرکت و یا در گوگل یا Yelp از.

اگر کسی نمی't هر گونه نمونه از موفقیت های گذشته آنها're نمی خواهید به قادر به کسب و کار شما را به سطح بعدی.

در اینجا's یک ترفند خوب: از آنها بخواهید که مشتری بوده و با آنها طولانی ترین. اگر آن's تحت یک یا دو سال اجرا! که بدان معنی است که آنها احتمالا استخدام کوتاه مدت و تکنیک های که به't آخرین.

6. چرا باید شما را استخدام من?

گوش دادن به پرچم قرمز مانند “ما're ارزان ترین” یا “ما شما بیشترین تعداد لینک کلیک کنید.” شما می خواهید به شنیدن این که طرح خود را شامل دراز مدت استراتژی با تحقیق و پیاده سازی و تست.

اینها برخی از راه های زیادی برای کمک به شما در پیدا کردن یک معتبر و حرفه ای کسب و کار برای مقابله با جستجوگرها خود را نیاز دارد. اگر شما're پرسید “چقدر SEO هزینه دارد ؟” پاسخ من این است: که بستگی دارد. قابل اعتماد شرکت با شما کار خواهد کرد برای پیدا کردن بسته بندی و قیمت گذاری است که's بهترین برای کسب و کار شما.

استخدام متخصص SEO یک تصمیم بزرگ است و وجود دارد's بسیاری در خطر است.

[ad_2]

Source by Susan Friesen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *