بالا تاثیر گذار استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار اجتماعی

[ad_1]

تاثیر گذار در بازاریابی مدرن روش بازاریابی است که در آن غلظت عمدتا قرار داده شده بر روی افراد خاص به جای کل بازار هدف. این افراد نامیده می شوند اثرگذارندههاهستند شناخته شده به عنوان افراد تاثیر عمیقی بر روی فعالیت های بازاریابی از بسیاری دیگر از خریداران بالقوه از یک نام تجاری. انفجار رسانه های اجتماعی بیش از ده سال گذشته قابل ملاحظه ای انقلابی در ارتباطات است و ساخت مشابه تاثیر در دنیای کسب و کار. این به ارمغان آورده است در مورد ظهور بسیاری از پتانسیل اثرگذارندهها اغلب افراد بسیار فعال در رسانه های اجتماعی (داشتن بسیاری از پیروان) با احترام نظرات با توجه به تخصص صنعت.

مفهوم و تاثیر گذار بازاریابی بیشتر در مورد تأثیر مثبت فروش و نه فقط افزایش آگاهی است. بنابراین انتخاب یک تولیدی تاثیر گذار است بسیار نام تجاری و یا نام تجاری مبارزات انتخاباتی حساس است. بیشتر حال و روز مصرف کنندگان را پاسخ نمی دهند به تابلوهای تبلیغاتی, خبرنامه, دیجیتال, تبلیغات, آگهی های بازرگانی و متعارف دیگر طرح های بازاریابی. آنها اغلب ترجیح می دهند با نام تجاری مستقل تحقیق و یا شنیدن در مورد آن از یک فرد مورد اعتماد. به عنوان یک نتیجه از استفاده از تاثیرگذاران در بازاریابی است که تبدیل به یکی از موفق ترین راه برای کشیدن مشتریان و مشتریان برای همه کسب و کار از جمله اجتماعی کسب و کار (شرکت های اجتماعی, اجتماعی, سود, شرکت, طرح های اجتماعی, غیر انتفاعی, غیره).

بازاریابی برای غیر سود و اجتماعی دیگر کسب و کارهای خواسته رفع نیازهای خود اهدا کنندگان و مشتریان آنها خدمت می کنند. هر سازمان اجتماعی بدون در نظر گرفتن منبع مالی نیاز به بازاریابی موثر به آنها را قادر به به طور مداوم نیازهای اهدا کنندگان و مشتریان در حالی که درآمد ارزش مثبت در بازگشت.

در این کسب و کار مدرن دوران جمع آوری کمک های مشاوره ای, غیر انتفاعی, مشاوره و استخدام از سود خدمات مشاوره ای کشف و آشکار برخی در حال تحول کلیدی تکنیک های بازاریابی از جمله تاثیر گذار استراتژی های بازاریابی. راهکارهای تاثیر گذار در بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است. اما هماهنگی با حق گذار باز می شود فروش درب به خود وفادار مخاطبان و کسانی که از شبکه های خود را ارائه فرصتی برای ارتباط با این مخاطبان بدون توقف.

یک عامل اساسی در ایجاد کارآمد و تاثیر گذار بازاریابی سیستم شناسایی و جذاب قادر ترین و بهترین متنی اتصالات اثرگذارندهها برای نام تجاری. کارآفرینان اجتماعی با موفقیت می تواند در بهبود ارزش خود را از اهدا کنندگان و در عین حال جلب رضایت مشتریان آنها خدمت می کنند به طور موثر استفاده از این صفات به صورت ایده آل و تاثیر گذار با هدف قرار دادن;

1. مخاطبان و رسیدن به:

هدف بالقوه اثرگذارندهها با موارد زیر در سایت های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی سودمند است.

2. اتصال مربوطه:

این تاکید بر اهمیت هدف قرار دادن مردم با پست نظرات و پیام هایی که در اختیار برخی از درجه ای از انسجام با نام تجاری اساسی منافع و کلمات کلیدی.

3. کیفیت و اعتماد:

با کیفیت و مورد اعتماد پیروان برای تاثیرگذاران ارائه ظرفیت بیشتر برای مشتریان بالقوه است. این اندازه گیری با در نظر گرفتن توجه از مخاطبان که به طور فعال ارتباط برقرار کردن با تاثیرگذاران در ترویج نام تجاری.

4. فعالیت:

چگونه مکرر یک فرد پست و یا نظرات خود را به طور کلی فعالیت به عنوان یک کل نقش مهمی در تاثیر گذار با هدف قرار دادن آن در خدمت به پیش بینی پتانسیل رسیدن به قبل از مبارزات انتخاباتی آغاز شده است.

اگر چه تاثیر گذار در بازاریابی است که به طور معمول به عنوان یک ابزار برای مارک های مصرف کننده و مشارکت این استراتژی ها و ویژگی های بهترین اعمال به بازاریابی اجتماعی در کسب و کار;

صحت

تاثیر گذار در مبارزات نمی دستیابی به اهداف بازاریابی اگر مخاطب آگاه است که تاثیر گذار است پرداخت می شود. بنابراین آن را بسیار مهم برای کار با افراد با شور و شوق واقعی برای پروژه خود را. این تنها تاکید می کند که کلید موفقیت تاثیر گذار در مبارزات انتخاباتی است که بسیار معتبر است. تاثیر گذار اجتماعی و بازاریابی کسب و کار کامل مناسب با توجه به اصالت زیرا به طور بالقوه هدف قرار اثرگذارندهها اغلب در حال حاضر صریح درباره علل آنها پشتیبانی می کند. این ساده خود را شناسایی تسهیل استقرار نرم و صاف ارتباط و ایجاد یک طبیعی تر مناسب برای پیام خود را.

برنامه ریزی استراتژیک

آن را همیشه بسیار مهم است که یک چشم انداز روشن از آنچه شما برنامه ریزی برای رسیدن به قبل از درگیر شدن با هر گونه تاثیر گذار پروژه – به خصوص برای کسب و کار اجتماعی. همچنین روند دستیابی به این اهداف و مقیاس که در آن موفقیت خواهد شد که مشابه با اهمیت است. انجام استراتژیک تجزیه و تحلیل نتایج در تولیدی تصمیم گیری تاثیر گذار عمل مسائل مانند; رسانه با بیشترین ارتباط را با نام تجاری مخاطبان و آیا های تجاری محتوا به عنوان بسیاری از مردم ممکن است هدف اولیه و یا همکاری برای تولید محتوای جدید عمیقا به ارتباط با مردم است. اوایل نامزدی با تاثیرگذاران بهتر است به دنبال نظرات خود را در مورد بهترین همکاری کار خواهد کرد.

هدف قرار دادن مخاطبان مربوطه

آمار و تجربه ثابت کرده است که درگیر شدن با افراد و شخصیت های با بزرگترین رسانه های اجتماعی زیر و فن پایگاه به عنوان تاثیرگذاران به ارائه تایید برای ماموریت شما لزوما تضمین بهترین نتایج. آمار به جای نشان می دهد که بیشتر مخاطبان تعامل و بالاترین نرخ تبدیل ارائه شده توسط طاقچه اجتماعی اثرگذارندهها با به طور کلی کوچکتر موارد زیر. این افراد اغلب به عنوان میکرو اثرگذارندهها دارای بسیار هدفمند و بیشتر آنلاین تعاملی مخاطبان است. میکرو تاثیر گذار الهام بخش, بازاریابی, برای غیر سود و اجتماعی دیگر کسب و کار تولید بی عیب و نقص نتایج. این میکرو اثرگذارندهها به عنوان پرشور طرفداران خود را برای مارک های بازی های نقش عمده ای در آگاهی و رانندگی از با ارزش عمل است.

اندازه گیری بهره وری

توانایی برای تعیین کمیت موفقیت کمپین های بازاریابی تاثیر گذار بوده است و هنوز یک چالش بزرگ امروز است. آن را هر چیزی اما دشوار است برای هر کسی که به درک دلایل چرا نظر سنجی بازاریابان شهادت به این واقعیت است که اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) برای تاثیر گذار در بازاریابی بزرگترین چالش آنها در سراسر سال 2017. مقابله با این چالش می تواند شروع از شروع یک طیف گسترده ای از معیارهای مانند تعامل مخاطبان احساسات و تبدیل به اطمینان بیشتر است که اندازه گیری از فن اعداد. همچنین اختلاط هشتگهای مانند #socialgood, #socialenterprise, #socialimpact, #socialchange, #نوآوری, #کارآفرین #startup #تاثیر #غیر انتفاعی #بودجه #grantwriting, #خیریه و غیره. به مبارزات انتخاباتی خود را آسان است و مردم را تشویق به پیوستن به این مکالمه را قادر می سازد ردیابی است.

برای کمک به این مهم تلاش برای موفقیت اندازه گیری تاثیر گذار در بازاریابی, کمپین جمع آوری کمک های مشاوره ای, غیر انتفاعی, مشاوره و سود خدمات مشاوره را به صراحت توصیه های اجتماعی کسب و کار برای ایجاد اختصاصی جمع آوری کمک های صفحات برای هر یک از آنها اثرگذارندهها. این فراهم می کند یک پلت فرم منحصر به فرد از طریق آن ارتباطات را می توان با شبکه های خود به تصویر می کشد روشن ارزش دلار از کمک های مالی رانده شده توسط هر تاثیر گذار و قطعی ارائه می دهد وسیله ای برای ارزیابی بهره وری از مشارکت است.

مرزهای قانونی

درک قوانین اطراف موافقت نامه های بین اثرگذارندهها و شرکت طی همکاری مهم است. اگر چه برخی از تاثیرگذاران ترویج بسیاری از کسب و کار اجتماعی باعث می شود بدون پرداخت هزینه ترین و تاثیر گذار تاییدیه مربوط به شدت به دنبال افراد اغلب نیاز به پرداخت برای حفاظت از مشارکت رسمی.

تاثیر گذار در بازاریابی است که انقلابی در دنیای کسب و کار به طور کلی و پتانسیل بهینه سازی بازاریابی برای کسب و کار اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *