بازاریابی ویروسی

[ad_1]

اگر شما're نه با استفاده از قدرت بازاریابی ویروسی شما ممکن است از دست رفته بسیار موثر ابزار جدید. این فرم مبتنی بر اینترنت بازاریابی متکی بر استفاده از وبلاگ ها به ظاهر آماتور وب سایت های مانند یوتیوب و مردمی کمپین های رسانه های به تولید گسترده کلمه از دهان علاقه و “وزوز” برای یک محصول جدید و یا خدمات است. نمونه کمپین بازاریابی ویروسی با هدف تولید پوشش رسانه ای از طریق غیر معمول و داستان های خنده دار تصویری کلیپ تبلیغات تعاملی بازی ها, تصاویر و متن. این سپس از کاربر به کاربر در یک بسیار سریع نمایی (“ویروسی”) سرعت اغلب رسیدن به صدها هزار یا میلیون ها نفر از مردم برای هزینه بسیار کمتر از امکان پذیر خواهد بود با استفاده از بازاریابی سنتی ابزار.

با توجه به توانایی خود را برای تولید بسیار بالا و پاسخ سریع نرخ نسبتا کم هزینه در مقایسه با روش های سنتی بازاریابی مانند پست مستقیم بازاریابی ویروسی بسیار محبوب و قدرتمند متوسط. زیر راهنمای سریع کمک خواهد کرد که شما ایجاد خود را به شرکت در کمپین بازاریابی ویروسی است.

هدیه دادن محصولات و یا خدمات

در جهان از بازاریابی ویروسی, it's معمولا یک ایده خوب برای هدیه دادن و چیزی برای هیچ چیز. موفق ترین مبارزات بازاریابی ویروسی ارائه یک محصول یا خدمات برای جلب توجه. آموزش سیستم عامل ها می تواند شامل تعریف بروشور و یا برنامه نرم افزاری با قابلیت های محدود و یا رایگان را فشار دهید و یا پین. تخفیف در خدمات و یا محصول ممکن است ایجاد علاقه اما “آزاد” به طور معمول انجام این کار سریع تر و تساوی بیشتر مردم است.

آن را آسان به تصویب همراه پیام خود را

مانند ویروس واقعی یک پیام بازاریابی ویروسی سریع گسترش می یابد که آن را's آسان برای انتقال.

متوسط است که حامل پیام های بازاریابی خود را باید آسان برای انتقال و تکرار.

استفاده از e-mail ویژه لینک وب سایت یا گرافیک و یا ارائه یک نرم افزار رایگان دانلود. بازاریابی ویروسی با این نسخهها کار به دلیل آن's بسیار ساده و ارزان است بنابراین استفاده از یک فرمت دیجیتال به کپی کردن آسان است. همچنین بازاریابی ویروسی موثر است که پیام کوتاه و مستقیم است.

مطمئن شوید که سرویس دهنده پست الکترونیکی آماده

اگر شما're با استفاده از e-mail به عنوان هسته اصلی بازاریابی ویروسی خود را استراتژی شما باید اطمینان حاصل شود که سرور پست الکترونیکی خود را به اندازه کافی ظرفیت برای رسیدگی نمایی مقادیر بزرگتر از ترافیک است.

پس از آن's یک ایده خوب برای برنامه ریزی برای آسان و سریع علاوه بر این از سرویس دهنده پست الکترونیکی. این شما را در یک موقعیت خوب برای مدیریت مبارزات انتخاباتی. شما باید ساخت مقیاس پذیری به خود ویروسی مدل.

استفاده از شبکه های ارتباطی موجود

اکثر مردم اجتماعی و توسعه یک دایره از دوستان نزدیک و خانواده و همکاران. یک فرد's شبکه گسترده تر ممکن است شامل صدها یا هزاران نفر از مردم بسته به خود و یا شغل و یا موقعیت اجتماعی. مردم در اینترنت توسعه شبکه روابط متشکل از محافل مردم با آنها به طور منظم در ارتباط است. پس از آن's مهم به اهرم چنین چیزهایی به عنوان وب سایت های محبوب که در قرعه کشی حجم زیادی از ترافیک و یا بر اساس اجازه e-mail لیست است که به طور بالقوه می تواند به میلیون ها نفر از مردم به طور همزمان.

نتیجه گیری افکار

من امیدوارم که شما لذت می برد این مقاله است که آن را کمک خواهد کرد که شما لبریز تلاش های بازاریابی خود منجر به افزایش فروش. با تشکر برای خواندن!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *