بازاریابی شبکه ای کسب و کار بیانیه ماموریت – چه چیزی مال شما است ؟

[ad_1]

خوب حالا که شما یک شرکت چشم انداز رو به جلو خود را با کسب و کار جدید سرمایه گذاری و جامد زیر از مهم ترین حامی آن زمان برای ایجاد یک نقشه راه که در آن شما می خواهید برای رفتن.

من اعتقاد راسخ دارم از یک طرح کسب و کار. بدون یک “نقشه راه” از چه چیزی و چگونه شما در حال رفتن به دریافت کنید که در آن شما می خواهید به از دست خواهد شد اجتناب ناپذیر است.

واقعیت شناخته شده: برنامه کار خود را و سپس کار خود را برنامه ریزی. من می توانم به شما بگویم که در آن من آن را یاد گرفته زیگ زیگلر یا تونی رابینز, اما از آن است که از یک هسته برای موفقیت کسب و کار.

برای اولین بار در بازاریابی شبکه ای شما باید یک بیانیه ماموریت. حتی اگر شما نمی انتشار آن شما باید دولت در این نوشته کلمه چه شرکت خود را در مورد آنچه در آن می خواهد برای به انجام رساندن. شما باید انتقال هدف از شرکت خود را. با این در جایی است که شما همیشه به یاد داشته باشید آنچه در مسیر خود است.

عناصر کلیدی یک بازاریابی خوب بیانیه ماموریت:

نگه داشتن در ذهن است که این است که هر گونه کار آسانی آن را برخی از زمان برای توسعه. آن است که بسیار مهم مفهوم اصلی خود شرکت و نیازهای مناسب با توجه به آن پرداخت. عناصر زیر هستند تنها یک خط راهنمای; درست ماموریت شرکت خود را تنها می تواند از قلب خود را. اصلا کپی دیگر شبکه بازاریاب بیانیه ماموریت آن ممکن است صدای خوب اما این است که نه از شما. نگه داشتن آن کوتاه; فقط یک زن و شوهر از پاراگراف ها باید به اندازه کافی برای شما برای بیان شور و شوق خود را. اگر آن طولانی تر است و سپس آن را به صدا بیشتر شبیه به یک طرح کسب و کار به جای یک “عنصر” این طرح است.

•چه محصول یا خدمات شما را ارائه می کنند و به همین دلیل آن را وجود دارد ؟ اگر شما در حفظ این خاص برای این نوع از خدمات شما در حال رفتن به ارائه و کیفیت محصولات به شما ارائه دهد و نه یک محصول خاص نام و سپس شما می تواند ارائه دهد بسیاری از محصولات و یا تغییر محصولات بدون بازنویسی ماموریت خود را در هر زمان.

•که را بهره مند از خدمات خود را و یا محصول و چگونه. بویژه آنچه شما می خواهید را بر روی مشتریان خود و تامین کنندگان و کارکنان.

•آیا شرکت شما ؟ هنگامی که مشتریان و تامین کنندگان و کارکنان تیم با شما چه خواهد شد آنها انتظار دارند و آنچه ممکن است از آنها انتظار می رود.

باور من این است که شما باید قادر به نویسنده یک کیفیت بیانیه ماموریت از این عناصر اصلی. البته وجود دارد بسیاری از دیگر عناصر است که شما می توانید در نظر بگیرید مانند; چگونه محصول خود را بهتر از دیگران ؟ چه چیزی باعث می شود خدمات خود را به بهترین است ؟ شما چه هست ؟ تمایل دارید چه کاری باید انجام شود بهتر است ؟ چه اقداماتی شما می خواهم به رسمیت شناخته شود ؟

من فکر می کنم این عناصر بیشتر برای مرحله هنگامی که شما به یک سطح که در آن شما می توانید بیانیه های جسورانه. من اعتقاد دارم که شما را قبول دارند که صداقت و یکپارچگی باید منتقل و در تمام زمانها و اگر شما یک مبتدی و یا اواسط مبتدی ساخت اظهارات که شما می توانید ارائه خواهد شد تنها صدمه دیده خود را در اوایل رشد.

به عنوان مثال: من نمی دانم اما من فکر می کنم گوگل بیانیه ماموریت از یک روز ممکن است شامل “سازماندهی اطلاعات جهان” زمانی که آنها احتمالا نمی دانید که از همان ابتدا که آن را در گذشته مرزهای یک کشور است. اما زمانی که آنها تا به حال که “ah-ah” لحظه ای که چشم انداز ممکن بود من شرط آنها گسترش بیانیه خود را.

به عنوان یک بازاریاب شبکه شما در حال حاضر که شما در راه خود را با بیانیه ماموریت خود را گام بعدی این است که خود را به توسعه طرح فروش و بازاریابی و یا تکنیک های بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *