بازاریابی دیجیتال و بازاریابی آنلاین

بازاریابی دیجیتال ترویج محصولات و یا علامت های تجاری از طریق یک یا چند فرم های الکترونیکی, رسانه های متفاوت از بازاریابی سنتی به عنوان آن را با استفاده از کانال ها و روش ها را قادر می سازد که یک سازمان برای تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی و درک چه کار می کند و چه چیزی نیست – به طور معمول در زمان واقعی است.

کامپیوتری تبلیغ صفحه نمایش چیزهایی مانند آنچه که دیده می شود, چگونه اغلب و به چه میزان معاملات تحولات محتوا چه کار می کند و کار نمی کند ، در حالی که اینترنت شاید ایستگاه بسیاری مشتاقانه در ارتباط با پیشرفته تبلیغات دیگران ترکیب از راه دور محتوای اطلاع رسانی همه کاره, پیام کوتاه قابل حمل برنامه های کاربردی پادکست های الکترونیکی, بولتن, کامپیوتری, کانال های رادیو و تلویزیون و غیره.

در واقع افراد سرمایه گذاری دو برابر انرژی آنلاین به عنوان آنها استفاده می شود به 12 سال قبل است. و نگه داشتن در ذهن است که ما آن را می گویند یک معامله بزرگ راه افراد فروشگاه و خرید واقعا تغییر کرده است, که به معنی قطع ترویج نیست به عنوان فوتی و فوری از آن استفاده می شود.

ترویج اتحاد دقیق را با ارتباط خود را با تجمع مردم در محل درست و در زمان مناسب. امروز که به معنی است که شما باید برای دیدار با آنها را به جایی که آنها هستند که از هم اکنون سرمایه گذاری انرژی: در وب.

بازاریابی دیجیتال نیز می تواند تعریف شده به عنوان “هر شکل از بازاریابی است که آنلاین وجود دارد”.

استفاده از اینترنت و دیگر رسانه های پیشرفته و نوآوری برای کمک به ‘در حال حاضر در بعد تبلیغاتی” ارائه کرده است صعود به یک stupefying دامنه علائم و زبان ساخته شده توسط دو scholastics و کارشناسان. از آن شده است به نام های دیجیتال, بازاریابی, بازاریابی اینترنتی, بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی وب سایت و این گزینه شرایط باید متفاوت از طریق زمان.

در زمان رویارویی کلامی در مورد استفاده از اصطلاح “کامپیوتری ترویج’ ما نمیفهمد آن است که مفید به اتصال دقیقا چه پیشرفته به معنی از طریق یک تعریف. آیا تعاریف تفاوت دارد ؟ ما شکل آنها را از آنجا به خصوص در داخل یک انجمن و یا بین یک کسب و کار و مشتریان آن ما نیاز به وضوح برای کمک به اهداف و تمرینات است که برای کمک به دیجیتال تغییر و تحول است.

معنای بازاریابی دیجیتال را می توان توسعه یافته برای روشن است که پیشرفته ترویج شامل نظارت بر انواع متنوع آنلاین سازمان قرب و وجودهای برای مثال سازمان سایت های قابل حمل برنامه های کاربردی و وب سایت های مبتنی بر شبکه های اجتماعی, سازمان, صفحات. این است که در رابطه با آنلاین مبادلات روشها از جمله هر صورت ظاهر از اینترنت جستجوگر ترویج; مبتنی بر وب و شبکه های اجتماعی نمایش وب سایت بر اساس انتشار ایمیل های تبلیغاتی و ارتباط دروس با سایت های مختلف. این سیستم مورد استفاده برای کمک به مقصد گرفتن مشتریان جدید و دادن دولت برای مشتریان موجود است که کمک به ایجاد ارتباط با مشتری از طریق E-CRM و نمایش robotization. در هر صورت برای کامپیوتری نمایشگاه به بارور وجود دارد که هنوز نیاز به ترکیبی از این استراتژی با مرسوم رسانه ها, برای مثال, چاپ, تلویزیون و دفتر پست های مبتنی بر پست الکترونیکی به عنوان یک جنبه مهم از چند ترویج مکاتبات.

بخشی از دیجیتال مراحل در حمایت از هماهنگ چند نمایشگاه مهم بخش برخی از بخشی از تبلیغات پیشرفته و در عین حال اغلب نادیده گرفته. از دیدگاه های مختلف این ویژگی است که آن را بسیار ضروری برای جدا کردن مبلمان در میان ‘دیجیتال’ و ‘سنتی’ ترویج بخش. کانال های آنلاین می توانید به همین ترتیب بود که چگونه برای کمک به کل فرایند خرید از قبل از معامله به معامله به پست-مقابله و بیشتر پیشرفت اتصالات مشتری.

چرا بازاریابی دیجیتال ضروری است

رسانه های دیجیتال فراگیر است به نقطه ای که مشتریان با رویکرد داده ها در هر زمان و در هر کجا که به آن نیاز دارید. رفته اند روز هنگامی که پیام های افراد رو در مورد آیتم های خود را و یا دولت نشات گرفته از شما و متشکل از فقط آنچه شما نیاز دارید آنها را بدانید. رسانه های دیجیتال است که به طور منظم در حال توسعه سرچشمه انحراف, خبری, خرید, و, اجتماعی, ارتباطات و مشتریان در حال حاضر ارائه شده به سادگی به آنچه که خود را سازمان می گوید در رابطه با تصویر خود را و در عین حال آنچه در رسانه ها و اصحاب و بستگان و همسالان و غیره. بیان کرد همچنین. آنها احتمالا اعتماد آنها نسبت به شما. افراد نیاز به مارک آنها می توانند اعتماد سازمان هایی که آنها را می دانیم مکاتبات که سفارشی هستند و مربوط و ارائه می دهد سفارشی برای نیازهای خود را و تمایلات.

این 5Ds از بازاریابی دیجیتال

برای درک اهمیت بازاریابی دیجیتال به سرنوشت نهایی از تبلیغات در هر کسب و کار آن را مفید به نظر چه گروهی از تماشاچیان اتصالات ما به درک و نظارت. بازاریابی دیجیتال امروز است در مورد متعدد تعداد بیشتری از انواع جمعیت اتصال از سایت و یا ایمیل… آن شامل نظارت و بئب این 5Ds دیجیتال’ شده اند که مشخص می شود در مقدمه به تازه ترین تازه برای من بازاریابی دیجیتال: استراتژی برنامه ریزی و اجرای کتاب. این 5Ds که ما باید به بررسی مشتری دریافت از وقتی که و چگونه ما می تواند کسب و کار خود را سازماندهی استفاده هستند:

1. دستگاه های دیجیتال – مخاطبان ما در تعامل با کسب و کار با استفاده از گوشی های هوشمند و قرص و کامپیوترهای رومیزی تلویزیون ها و دستگاه های بازی

2. سیستم عامل های دیجیتال – اکثر فعل و انفعالات در این دستگاه ها از طریق یک مرورگر و یا برنامه های از سیستم عامل و یا خدمات است که Facebook (و Instagram) گوگل (و یوتیوب) توییتر و LinkedIn

3. رسانه های دیجیتال – های مختلف پرداخت می شود متعلق به دست آورده و کانال های ارتباطی برای رسیدن به و تعامل با مخاطبان از جمله تبلیغات ایمیل و پیام موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی

4. داده های دیجیتال – بینش کسب و کار جمع آوری در مورد مخاطبان خود پروفایل و تعاملات خود را با کسب و کار که در حال حاضر نیاز به حفاظت شده توسط قانون در بسیاری از کشورها

5. فناوری دیجیتال – بازاریابی فن آوری و یا martech پشته که کسب و کار استفاده کنید برای ایجاد تجربه های تعاملی از وب سایت ها و نرم افزار های موبایل را در فروشگاه کیوسک و کمپین های ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *