بازاریابی: اگر وب سایت خود را ندارد و فروش چک که در پایان فروش لوله مشکل دارد

[ad_1]

من اغلب به گوش صاحبان کسب و کار کوچک گفت که وب سایت دارند اما آن را تولید فروش. برای رفع این مشکل شما باید به درک کار فروش لوله می دانید آنچه شما می خواهید و یا نیاز به رسیدن و پیدا کردن جایی که لوله شکسته است. تا زمانی که شما انجام دهید که شما نمی دانید که چه استراتژی برای استفاده به قرار دادن همه چیز راست به عنوان تکنیک های متفاوت در طول چرخه فروش و ممکن است یک بی شمار از مشکلات است.

فروش لوله

به تجسم و فروش لوله تصویر یک قطعه از ناودان پلاستیکی با قیف در بالا. قیف جلب بازدید کنندگان وب سایت (یک.k.یک. مشتریان بالقوه) و سعی می کند به طور مستقیم آنها را لوله (فروش مسیر) که در آن بازدید کنندگان نمایش محصولات باعث می شود انتخاب می افزاید: این محصولات به سبد خرید را انتخاب گزینه تحویل حرکت به یک پرداخت و پس از آن باعث می شود برخی از معامله مالی یا تنظیم برای تکمیل سفارش.

اگر هر قسمت از لوله مسدود شده و سپس به جای آن از یک جریان سفارشات میاد پایین ما فقط آهسته قطره ای و یا شاید هیچ چیز در همه. برای رفع این مشکل شما نیاز به می دانم که دقیقا همان جایی که گسل نهفته است. در سیستم های کوچک وجود دارد معمولا در دو حوزه اصلی نگرانی (a) به اندازه کافی بازدید کننده به سایت یا (ب) به اندازه کافی بازدید کننده اما آنها نمی خرید.

به اندازه کافی بازدید کننده – شما نیاز به پر کردن قیف

برای پیدا کردن اگر کافی بازدید کننده نسبتا آسان است. بسیاری از بسته های تجارت الکترونیک برخی از نرم افزار آماری یا من پیدا کنید که گوگل آنالیز خوب است; شما می توانید با استفاده از هر دو. نکته مهم این است که برای شروع با استفاده از معیارهای شما را به برخی از بازخورد در اثر تغییرات خود را.

شما نمی خواهید فقط هر بازدید کننده باید آنها را هدف قرار دادند

وجود دارد تنها دو نوع از مردم شما می خواهید در وب سایت شما:

الف) کسانی که از شما خرید کند یا

ب) کسانی که به کسی توصیه به خرید از شما.

شما می توانید جذب بازدید کننده با استفاده از پرداخت برای هر کلیک موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی و رشد آلی و بسیاری از روش های دیگر است. هر روش شما با استفاده از, شما باید سازگار در هدف خود را. اگر شما فروش راکت تنیس و سپس شما نیاز به جذب بازیکنان تنیس به طور خاص کسانی که از منطقه جغرافیایی شما می توانید فروش و با استفاده از ارز آنها می خواهند به استفاده از, و غیره. کل فروش طرح باید سازگار باشد.

آیا شما تبلیغات/وبلاگ/توییتهایی در واقع به وضوح توضیح دهید که شما در حال فروش و چرا آنها باید از شما خرید?

به مشتریان بالقوه را به بازدید از سایت خود شما نیاز به ترویج آن و ایجاد برخی از دلیل قانع کننده که چرا آنها باید مراجعه کنید. اگر شما چیزی منحصر به فرد آن را ارزان تر و یا بهتر است در برخی از راه. آنچه که شما پیشنهاد فروش منحصر به فرد? به آنها بگویید!

می توان آن را کار سخت و گران قیمت برای پیدا کردن حق مشتریان بنابراین شروع به ساخت یک لیست از ابتدا.

شما باید به اندازه کافی بازدید کننده اما آنها نمی خرید

من سریع کلمه از اخطار در اینجا در مورد انتظارات. من تا به حال یک مشتری شکایت او می خواهم تا به حال بیش از 100 بازدید کنندگان و هنوز هم فروش ندارد. خوب شما احتمالا نیاز بسیاری از هزاران نفر از بازدید کنندگان در هر ماه به عنوان خط لوله نرخ تبدیل بسیار کوچک است. نرخ متفاوت خواهد بود با نوع و قیمت محصول شما فروش است. کم هزینه اقلام نیاز به حجم بالا فروش و ممکن است این 3 درصد نرخ تبدیل, اما اقلام گران قیمت است که بسیار سود آور خواهد شد که تبدیل کمتر از 0.5 درصد.

شکل خوب است تا زمانی که هزینه دستیابی به مشتریان در کمتر از سود ساخته شده توسط فروش, اما شما احتمالا نیاز به تصمیم می گیرید چه شکل شما نیاز به رسیدن به. اگر نرخ تبدیل خیلی کم است شما را به صورت یک مبارزه برای حفظ فروش به عنوان شما نیاز به یک مفرط تعداد بازدید کننده ثابت. شما نیاز به دانستن نرخ هدف برای سایت خود را به عنوان من شناخته شده شرکت های سینه قبل از اینکه آنها متوجه باشند که آنها هرگز نمی تواند به کسب و کار خود را با انتخاب مشتری کسب استراتژی.

اگر شما فکر می کنم شما به اندازه کافی مشتریان و سفارشات چند سعی کنید برای پیدا کردن چرا. ما گرفتن بازدید کننده ای که هرگز از خرید این محصول شما فروش یا آیا ما حق بازدید کننده است اما محصول ما اشتباه است بیش از حد گران قیمت و یا چه ؟ مجددا خود را در جستجوگرها و اطمینان از آن است که سازگار با محصول خود را و به طور کلی استراتژی فروش.

است نرخ گزاف گویی بالا ؟ چه بازدید کننده انتظار برای دیدن و دیدن نیست زمانی که آنها ضربه وب سایت چیست ؟

ما یک مشکل فنی است که مانع از فروش ؟ آیا شما سعی به خرید یک محصول از وب سایت خود را ؟ شما می توانید ثبت نام OK را انتخاب کنید محصول گزینه و تحویل ؟ آیا کارت اعتباری کار خوب است ؟ من شناخته شده بسیاری از مردم نه تست خود پرداخت. جای خالی جعبه در سایت برای یک پنی و سعی کنید به آن را خرید.

آیا شما کامل دستی که فقط رها ؟ آیا ما باید یک عنصر مسئول و یا مالیاتی وجود دارد ؟ در حال تحویل هزینه بالاتر رود ؟ آیا ما به اندازه کافی جایگزین روش های پرداخت? ما درخواست بیش از حد بسیاری از سوالات فقط ساخت آن بیش از حد دشوار یا وقت گیر برای مشتری به اتمام ؟ می تواند ما را در ساده کردن آن ؟

یک گام به عقب و ببینید اگر چیزی وجود دارد و اساسا ناقص خود را با کل استراتژی کسب و کار. نترس به درخواست دیگران برای نظر انتقادی و یا مشاوره.

طول می کشد زمان برای دریافت آن راست

در آن طول می کشد زمان به ریز لحن یک وب سایت ، آن می تواند ماه ها و حتی سال برای ایجاد یک کسب و کار است. آیا انتظار موفقیت های فوری. بسیاری از وب سایت ها را ندارد و بسیاری از فروش در اولین 3-6 ماه می باشد. اما همیشه چک کنید شما در حال رفتن در مسیر درست استفاده از معیارهای یادداشت تغییرات و یا تاکتیک های جدید و اندازه گیری همه چیز شما فکر می کنید مفید است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *