اهمیت موقعیت بیانیه ای برای خود کسب و کار مهدکودک

[ad_1]

موقعیت محل است که شما را اشغال در ذهن مهد کودک خود را به مشتریان. موقعیت بیانیه به عنوان یک قطب نما و یا نقشه کمک به شما منجر به مهد کودک خود را به مشتریان برای رسیدن به این نتیجه گیری از طریق نام تجاری خود و تلاش های بازاریابی.

یک موقعیت خوب بیانیه اجازه می دهد تا مردم در مورد شما کسب و کار مهدکودک آنچه در آن می ایستد و از آن جایی که قصد رفتن است. این اجازه می دهد تا چشم انداز و مشتریان می دانیم:

– شما که

– چه نوع از کسب و کار شما در حال اجرا هستند

– که شما هدف قرار دادن در

– چرا مشتریان هدف خود را به شما نیاز دارید

– رقبای شما چه کسانی هستند

– آنچه در مورد خاص خود را کسب و کار مهدکودک

– چه می توانید مشتریان خود را با قرار دادن فرزندان خود در مهد کودک

– چه مشتریان شما فکر می کنم در مورد شما و خود را در مهد کودک

قبل از اینکه شما شروع به در حال توسعه موقعیت خود را در بیانیه ای شما نیاز به چند سوال از خود بپرسید برای شناسایی مزیت رقابتی خود را:

– چگونه منحصر به فرد است که خود را مهد خدمات ؟

– آیا این مشکل برای رقبای خود به ارائه همان خدمات مهدکودک?

– آن چه مهدکودک مشتریان واقعا می خواهید ؟

است – مهد کودک خود را از خدمات ارائه شده در خط با روند بازار?

– رقبای شما چه کسانی هستند?

– آیا خود را مهد خدمات متفاوت و یا بهتر ؟

– خود را به مهد کودک مشتریان به اعتقاد شما ؟

بعدی شما نیاز به تعیین نقطه تمایز است. آنچه که شما پیشنهاد فروش منحصر به فرد? چه مزیت رقابتی خود را?

بر اساس شناسایی خود را نقطه تمایز شما می توانید موقعیت خود را در بیانیه ای متشکل از موارد زیر است:

[Name of your daycare] یک [Description of your business e.g provider of daycare services] ارائه [Point of distinction] به [target market or description of market description].

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *