اهمیت متفاوت بودن – هویت نام تجاری

[ad_1]

یکی از مفاهیم کلیدی برای هر نام تجاری و هویت طرح کمک به سازمان خود را درک تمایز. آن's یکی از سخت ترین بخش از فرایند اما آن's نیز یکی از مهم ترین. به عنوان Philip Kotler استاد در دانشکده مدیریت کلاگ نوشته است, “هنر بازاریابی هنر ایجاد نام تجاری. اگر شما یک نام تجاری شما یک کالا. پس از آن است که قیمت همه چیز و کم هزینه تولید و تنها برنده است. ”

این دیده نمی شود و بیشتر به وضوح نسبت به در مثال Imax تئاتر. Imax بود بسیار خوب در رکود اقتصادی با توجه به یک مقاله در ژانویه 30 نیویورک تایمز .

چند سال پیش Imax بود عمیقا بر دوش بدهی و به دنبال ناموفق برای سرمایه گذاران است. قطع به سال 2011 است. جهانی گیشه رسید در Imax تئاتر بیش از دو برابر سال گذشته به $ 546 میلیون دلار از 270 میلیون در سال 2009.

فقط به عنوان دیگر شرکت های رسانه ای شده است به مبارزه با اثرات دیجیتال انقلاب و دزدی دریایی Imax است با بهره گیری از این واقعیت است که آن را ارائه می دهد منحصر به فرد را مشاهده و تجربه است که دشوار است به تکرار در دیگر سالن های تئاتر و یا در خانه. آن خمیده صفحه نمایش عظیم حدود 72 فوت 52 پا اگر چه برخی از آنها بسیار بزرگتر است. این فیلم به وضوح صفحه نمایش نیز بالاتر از آنچه نشان داده شده است که در تئاتر سنتی.

متوسط قیمت بلیط برای یک Imax فیلم سال گذشته در ایالات متحده $ 13 حدود 5 دلار بالاتر از متوسط سنتی, تئاتر, قیمت بلیط و این شرکت قادر به کاهش هزینه های خود را شروع و در سال 2007. که در سال Imax روشن به دیجیتال طرح سیستم تعویض آنالوگ چاپ شده است که در مورد هزینه $ 30 ، 000 نفر در تئاتر با نسخه های دیجیتال که هزینه 175 دلار در هر تئاتر است. ساخته شده است که آن را ممکن است برای اضافه کردن صفحه نمایش. در پایان سال 2011 این شرکت را دو برابر تعداد آن از صفحه نمایش در سراسر جهان به 600 مجموع در مقایسه با سال 2005 زمانی که آن را تا به حال حدود 300.

این داستان یکی از تحول بلکه یک داستان بهترین در کلاس تجاری. آن's مورد یک شرکت که می دانستم که آنچه در آن بود که دیدم یک فرصت برای اعمال آن در بازار تمایز برای رسیدن به موفقیت و ادامه داد: برای ساخت و ارتقاء منحصر به فرد خود را مجموعه ای از ویژگی های.

با توجه به ریچارد Gelfond مدیر عامل شرکت “در سراسر جهان مردم در حال حاضر به پرداخت برای محتوای حق بیمه,” او گفت:. “آنها می خواهند چیزی است که آنها می't در صفحه اصلی دریافت کنید.”

آن's کلاسیک مورد مطالعه در تمایز است. Imax دیدم چالش های عصر دیجیتال و به جای رها کردن مدل خود را, آنها آن را تقویت و موفق به پیدا کردن یک راه برای ساخت نام تجاری را با اضافه کردن صفحه نمایش. اساسا آنها بودند بانکی در این ایده است که مصرف کنندگان خواهد پرداخت حق بیمه برای یک کیفیت مشاهده و تجربه است که نمی توان همسان. و آنها حق داشتند.

به جای تعقیب مشکل Imax راه دیگری رفت. آنها را در آغوش خود بزرگ صفحه نمایش با نام تجاری تصویر. این شرکت قادر به دیدن است که قدرت خود را در گزاره ارزش منحصر به فرد آنها ارائه به بینندگان است. دانستن این تمایز روشن در آن بازار ارائه پایه و اساس اعتماد به نفس برای تامین مالی توسعه در یک زمان است که نه تشویق مقدار زیادی از اعتماد به نفس در شرکت آینده.

در حال حاضر این شرکت در حال راه اندازی یک VIP سینما در مسکو در ماه آوریل است. برای کسانی که انتخاب می کنید به استراحت در اندازه بزرگ برش چرم صندلی در حالی که تماشای فیلمهای مورد نظر خود را از انتخاب آن باید کاملا یک تجربه است. هزینه بلیط برای یکی از 80 کرسی: نزدیک به 100 دلار است. اگر این یکی موفق Imax قصد دارد برای بیشتر VIP تئاتر در شهرستانها مانند سنت پترزبورگ.

* * *

آن's ترسناک مفهوم این کسب و کار ایستاده و متفاوت بودن. من از تجربه می دانیم که آن را's مراتب آسان تر به استفاده از همان قرض گرفته شده از زبان در صنعت ما خدمت می کنند. پله خارج از دین از یک هزار سازمان تمام پارس همان چیزی که احساس می کند مانند teetering در لبه یک پرتگاه. می توان آن را ترسناک برای افرادی که در پویایی گروه و آن's متناسب و حتی بیشتر دلهره آور برای یک سازمان.

یک مشاور و یک بار با من به اشتراک گذاشته است که موفق ترین و پایدار برندها آنهایی که ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی برای مشتریان خود. او احساس کرد که به شدت از بهترین برندها آنهایی که طنین انداز با ما برای یک عمر آنهایی که درخواست تجدید نظر به ما عواطف و احساسات به عنوان مخالف به آنهایی که بر اساس یک فکری بهره مند شوند. با استناد به شرکت هایی مانند هارلی دیویدسون, سیب, Polo Ralph Lauren, در میان دیگران او استدلال کرد که یک نام تجاری's تمايز آن قلب و روح است.

من اعتقاد دارم که آن را's نیز آنچه آقای Godin با اشاره به توسط شرکت معروف purple cow قیاس.

مشاور دیگری یک بار گفت: “هیچ شرکت تا کنون از دست داده و با در نظر گرفتن این جاده بالا است.” من می دانم که می تواند به معنای بسیاری از چیزها و شاید این به معنای آن است که's مهم باقی می ماند اصولی. یا شاید به این معنی است که لوکس مارک های بازار همیشه با دوام تر در دراز مدت است.

اما من می خواهم به فکر می کنم که او صحبت کردن در مورد اهمیت بالا گرفتن نزاع ایستاده از بسته و طرح ریزی یک تصویر – و در واقع زندگی یک تصویر و وعده نام تجاری – است که جسورانه و منحصر به فرد و روشن است و هرگز نمی تواند به اشتباه با نام تجاری دیگر. آن نوع از شناخت و تمایز است که مجموعه جدا بالا انجام برندها نوعی است که افزایش این شرکت و بالاتر از همه رقبا – که's یک هدف است که هر شرکت باید برای هدف.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *