اهمیت استراتژی برند

[ad_1]

یک نام تجاری چیست ؟ به سادگی آن را تعریف هویت یک سازمان محصول و یا خدمات است. آن's بیشتر از فقط نام و آرم. هویت باید بر اساس یک ایده منحصر به فرد و گفت: از طریق یک داستان فوتی و فوری. از آن نیاز به اتصال با مشتریان بالقوه و فرم مثبت عاطفی اوراق قرضه. این ایده نیاز به متمایز از رقابت و مربوط به بازارهای هدف جهان بینی. آن را نیز نیاز به معتبر به این معنی است که آن را's به اندازه کافی به سادگی را خالی می کند. این سازمان نیاز به در واقع زندگی خود را با نام تجاری.

مارک های افزایش ارزش محصولات و خدمات توسط افتراق آنها از رقابت ذهنی مثبت ایجاد انجمن ها و شکل گیری روابط عاطفی با مشتری است. Philip Kotler از دانشکده مدیریت کلاگ معروف گفت که “اگر شما یک نام تجاری شما یک کالا. پس از آن قیمت همه چیز است و هزینه پایین تولید و تنها برنده است.”

رقابت در قیمت ممکن است افزایش در کوتاه مدت فروش اما خطرناک است, استراتژی برای هر کسی که جدی در مورد ساختمان سودآور کسب و کار پایدار. مارک های ارائه کسب و کار با معنی خود را آزاد از قیمت ثابت رقابت افزایش ارزش خدمات خود را کاهش هزینه های بازاریابی و توسعه دراز مدت وفاداری مشتری است.

ساختمان یک موفقیت پایدار با نام تجاری نیاز به برنامه ریزی دقیق و با ثبات است. آن نیاز به یک استراتژی است. استراتژی نام تجاری طرح است که تعریف تعریف ایده ها و داستان های پشت مارک ساختار و ارتباط از مارک های درون سازمان و هسته شناسایی عناصر. این می تواند شامل عناصر مانند شرکت و نام محصول تن صدا, آرم,'s, طرح های رنگی و غیره. آن را نیز فراهم می کند چارچوب برای اجرای این برندها در سراسر سازمان عملیات و برای استفاده از آنها به نحو احسن کار به سمت اهداف کسب و کار. آن's نه تنها لوازم آرایشی و بهداشتی ورزش; آن's یک عنصر کلیدی از استراتژی کسب و کار.

با یک استراتژی روشن در جای مدیران می تواند مناسب هماهنگ آگاهانه تصمیم گیری نه تنها در بازاریابی, اما در تمام ادارات از توسعه محصول از طریق به مشتری خدمات و استخدام. این فرایند تجسم ایده تجاری در سراسر سازمان است آنچه ما تماس بگیرید نام تجاری است.

زیبایی از نام تجاری است که توسط گفتن شما مشتریان معتبر و قانع کننده داستان شما نه تنها محصولات خود را جذاب تر و با ارزش را در اختیار مشتریان خود چیزی به بحث در مورد. انسان به طور طبیعی دوست دارم برای گفتن و داستان های به اشتراک گذاری. به آنها خوب داستان را بگویید و شما به دست آوردن دسترسی به آنچه که تا کنون ارزان ترین و موثر ترین شکل توسعه – کلمه از دهان.

چند سازمان مدیریت برای دستیابی به مزایای کامل از کلمه از دهان و بدتر هنوز هم برای بسیاری از سازمان ها آن را گسترش بیشتر داستان های منفی نسبت به مثبت است. برای جبران کمبود مثبت کلمه از دهان و سازمانها صرف مبالغ زیادی از پول در بازاریابی بی اثر تمرینات. بدون نام تجاری موثر استراتژی این تمرینات اغلب unfocussed متناقض و غیر صحیح. در نتیجه آنها به ندرت خود را برای پرداخت اجازه دهید به تنهایی سود.

پس چه نقش بازاریابی است ؟ تا حد زیادی نام تجاری نقطه مقابل بازاریابی است. نام تجاری موثر ترین راه برای ایجاد مثبت دهان به دهان آن را هم ارزان تر و موثر تر از تکنیک های بازاریابی سنتی.

بازاریابی بدون روشن نام تجاری استراتژی هرج و مرج ورزش پر هزینه است که در اصل این است که کمی بیشتر از فریاد و نشان دادن در مورد محصولات و خدمات خود را. مردم don't مانند و یا اعتماد نشان می دهد آف. اگر شما می خواهید برای ایجاد یک تاثیر شما نیاز به صحبت کردن با آنها مانند رشد یو پی اس. با قرار گرفتن در معرض هزاران نفر از پیام های بازاریابی هر روز مصرف کنندگان تبدیل شده اند تا حد زیادی سیستم ایمنی بدن به معنی پیام های تبلیغاتی فیلتر کردن آنها و پر کردن آنها را در روان خود را از سطل بازیافت.

هنوز هم وجود دارد یک محل برای بازاریابی و در بسیاری از موارد بازاریابی بخشی از روند نام تجاری را فراهم می کند وسیله ای است که برای گسترش نام تجاری داستان. این توضیح می دهد که چرا بسیاری وجود دارد و سردرگمی در مورد تفاوت بین آنها. بازاریابی استفاده می شود در مورد توسعه محصولات و خدمات. بازاریابی موفق در حال حاضر با تمرکز بر ارتقاء علامت های تجاری.

اگر یک سازمان توسعه یک نام تجاری مناسب ایده بود اما هیچ چیز به ترویج و پس از آن هیچ کس تا کنون شنیده ام در مورد آن. داستان هرگز گسترش و استراتژی ناموفق خواهد بود. آن's بنابراین مهم است که به ترکیب نقاط قوت هر دو نام تجاری و بازاریابی به منظور رسیدن به بازار هدف خود را.

موفق ترین سازمان ها در ترکیب با اعتماد به نفس و تفکر رو به جلو با ایده قوی و ساختار استراتژی است. آنها سپس با استفاده از دقت و بازاریابی هدفمند برای کمک به داستان خود را. موفقیت نام تجاری خود را بدان معنی است که با گذشت زمان نیاز به صورت رسمی بازاریابی را کاهش می دهد و اثربخشی هر موجود بازاریابی را افزایش می دهد در نتیجه هموار کردن راه برای افزایش سود و سازمانی رشد.

در نتیجه برندها هستند یک عنصر کلیدی از ساختمان کسب و کار سودآور با پایداری طولانی مدت. هنگامی که به خوبی اجرا شده, آنها, افزایش فروش, افزودن ارزش به محصولات و خدمات و کاهش هزینه های بازاریابی. آنها همچنین به تمرکز به یک کسب و کار و افزایش روحیه کارکنان و افزایش سهم ارزش.

ساخت نام های تجاری موفق است که نه تنها لوازم آرایشی و بهداشتی ورزش. آنها نیاز به سازگار و درست به این سازمان و مندرج در طول فعالیت های خود را. این تنها زمانی ممکن است که روشن استراتژی نام تجاری در محل به عمل به عنوان یک چارچوب برای اجرای آنها و به اطمینان حاصل شود که آنها همیشه کار به سمت اهداف کسب و کار. بازاریابی جایگاه خود را به عنوان یک ابزار برای ترویج برندهای اما هنگامی که آنها را ساخته اند یک ارتباط با هسته اصلی بازار هدف خود را موفقیت برندها می توانید فروش خود را از طریق کلمه از دهان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *