انواع محتوای بصری است که واقعا کار کند

[ad_1]

اگر شما به دنبال به پا زدن شروع یک محتوای کمپین بازاریابی برای کسب و کار خود را, شما نیاز به پیدا کردن دقیقا چه چیزی باعث تعامل و آنلاین رشد. بسیاری از مطالب در وب است که مبتنی بر متن اما به ایستادگی کردن در یک رقابت شدید بصری محتوای کاملا کلیدی است.

بازاریابی بصری است که به دست آوردن محبوبیت به این دلیل که مغز انسان می تواند مصرف و حفظ محتوای بصری به راحتی. تکنولوژی است که واقعا کمک به ما در کاوش چگونه تصاویر را می توان به عنوان یک ابزار موثر بازاریابی. ده سال پیش از آن بود آسان نیست برای یک کسب و کار کوچک برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی ویدئو. در حال حاضر حتی یک شرکت کوچک می تواند اجرای یک کمپین بازاریابی ویدئو در بودجه تنگ است. در اینجا برخی از انواع محتوای بصری است که واقعا کار می کند اگر به درستی استفاده می شود:

Infographics

Infographic, باور نکردنی نوع از محتوا است که واقعا کمک می کند تا خوانندگان را جذب اطلاعات پیچیده. برای طراحی موثر, infographics, it's مهم است که چیدمان و طراحی به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. یک ترکیب خوب از رنگ و فونت و اشکال می تواند واقعا شگفت انگیز ایجاد infographics که نه تنها اسیر کاربران اما همچنین بهبود ROI بازاریابی. اگر شما می خواهید را به داده های پیچیده یا آمار به زندگی یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد و استفاده از infographics.

تصاویر

تصاویر نقش حیاتی در ساختمان موثر حضور وب. اما شما باید بدانید که چند چیز را قبل از ساخت تصاویر بخشی از کمپین های بازاریابی خود را. همیشه استفاده از تصاویر با کیفیت بالا است که نشان دهنده نام تجاری خود را به خوبی. این سخت است نه به پیدا کردن تصاویر در وب است. اما بهترین روش این است که خود را به استفاده از تصاویر اصلی.

تصویری

فیلم ها ابزار بزرگ به ارائه راه حل تعدادی از مشکلات شایع است. کاربران آنلاین عشق برای مصرف محتوای ویدئویی به دلیل آن است که آسان به هضم اطلاعات در قالب فیلم. یک کسب و کار باید خوب فکر کردن تصویری استراتژی بازاریابی را بیشتر از فیلم های خود را. شما می توانید با استفاده از فیلم مبین تظاهرات و یا مشتریان خود را بر اساس نیاز و سلیقه مخاطبان خود را.

سخنرانی

سخنرانی در نظر گرفته شد که بسیار رسمی آموزشی نوع از محتوا است. اما ارائه اجازه می دهد تا شما را به ارائه اطلاعات فنی در یک راه بسیار موثر. یک کسب و کار می تواند به اشتراک گذاری آن ارائه بر روی سیستم عامل مانند Linkedin برای دریافت برخی از جستجوگرها آب.

محتوای بصری به دست آورید و حتی بیشتر محبوب در سال های آینده. اگر شما سایت و یا رسانه های اجتماعی پست چیزی جز متن شما نیاز به تغییر رویکرد و محتوای بصری بخشی جدایی ناپذیر از تلاش های بازاریابی خود را. شما می توانید یک حرفه ای استخدام آژانس بازاریابی آنلاین برای مراقبت از مطالب خود را از کمپین های بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *