انتقال دیجیتال – دیجیتالی: با تکنولوژی بالا و یا انسان ،

[ad_1]

یک واقعیت وجود دارد که کاملا قابل درک و متوجه شدم در میان رهبران در اکثر صنایع اصلی در سراسر جهان این است: چگونه این فن آوری دیجیتال اخلال تمام مدل های ما تا کنون می دانیم.

دیجیتالی اتفاق می افتد به در حال حاضر اصلی ترین منبع فوق العاده ای از تحولات در جنبه های مختلف زندگی ما است. دیجیتالی جدید اتصال برای شهروندان سياستگذاران جوامع و دولت ها است. آن را ارائه نامحدود شانس برای ایجاد ارزش بیشتر برای کسب و کار اگر چه اگر نه انجام شده با دقت آن را نیز نشان دهنده خطر است.

بسیار شده است در مورد بحث و تجزیه و تحلیل بسیار به طور خاص اقتصادی یا اجتماعی پیامدهای تولغœد پدیده سوالات در حال افزایش است و مسابقه گسترش در حالی که سوالات مهم فقط ظاهر می شود در حالی که روند انتقال دیجیتال در حال وقوع است.

اما در طول تمام این مراحل من می خواهم به اشاره به عنوان یک موضوع فوری و مهم ترین عامل در تمام این رونق است که اپراتور پشت یک ماشین ؟ به آنها شرکت هدف خود را تکمیل و یا واقعیت مجازی ابزارهای? که در پشت همه این انتقال دیجیتال نشان می دهد ؟ چیزی است که برخی اقتصاددانان از اتحادیه اروپا مدرسه کسب و کار نام و نام خانوادگی: واحد هزینه تولید, می گویند انسان می گویند من و شما.

برخی از شخصیتهای بزرگ در سراسر جهان از فرهنگ های مختلف, من صحبت کردن در مورد ابر مرد که عهده زمان به مورد مداقه قرار دادن ما درونی و بیرونی طبیعت است. آن دسته از فیلسوفان معتقدند که در حال حاضر انسان تکاملی دولت این است که از صرف عقل هیچ چیز دیگری چیزی بسیار. عقل فعال است که ما به فراتر از غیر منتظره در جهان مادی است. این ما را قادر به پیشرفت در بسیاری از زمینه ها از افکار از مادی نقطه نظر آنچه که حواس ما آزمایش به عنوان یک تحریک است که از خارج می آید: شیء و موضوع. اما متناقض به نظر می رسد ما در حال تداوم وابستگی ما به دستگاه ها و کاهش توانایی های طبیعی ما متولد شده اند با ساخت ما در بسیاری از موارد ذهنی تنبل و اقدام مانند بردگان از آن دستگاه. در غیر این صورت هر کسی می تواند توضیح دهد که اگر آنها می دانند که چگونه افکار شکل گرفته و یا چگونه می تواند ما را در انجام تغییرات عمیق در ما عمیق شخصیت و یکپارچه زندگی ؟ آمار نشان می دهد بسیار بد طرح در این است.

رشد نمایی است که تعریف بسیاری از حالات ما در واقع در زندگی به ما کمک می کند درک تمام این مواد پدیده است. قوانین جهانی از نقطه نظر فیزیکی محدودیت حواس ما و راه های موجود. رشد نمایی رو منتشر امکانات نامحدود در گرافیک, مجازی, واقعیت, هولوگرافی واقعیت یا خیال اندیش واقعیت. هنگامی که یک کامپیوتر با سرعت به طور مداوم افزایش نرخ آن بیشتر از فوق العاده و یا حتی داستان های علمی تخیلی مانند کامپیوتر و یا دستگاه می آید. تراشه پردازنده- “کامپیوتر جزء اصلی است که به نام واحد پردازش مرکزی یا CPU ، CPU یک قطعه بسیار کوچک از سیلیکون است و اغلب به عنوان مراجعه کننده تراشه سیلیکون یا پردازنده تراشه. این کوچک قطعه است که مغز کامپیوتر معادل موتور یک ماشین”-در سرعت هر هجده ماه با توجه به قانون مور این قاعده کلی در صنعت فن آوری. بنابراین کامپیوتر همانطور که می دانیم تا سال 2025 خواهد شد تمایل به بیش از 70 بار سریع تر از آن است که در حال حاضر در سال 2016. فوتونیک (“شاخه ای از فناوری در رابطه با خواص و انتقال فوتون به عنوان مثال در فیبر نوری”) می گوید: اطلاعات بیشتر در بیرون آمدن از فیبر نوری, کابل اتصال سریعتر این افزایش در بیش از دو برابر نرخ هر نه ماه.

در ضمن به عنوان یک ورزش, تحلیل, تغییر انتظارات مشتری فرهنگی تحول منسوخ مقررات و شناسایی و دسترسی به مهارت های مناسب – به نام تنها چند. این چالش ها نیاز به خطاب صنعت و رهبران دولت برای باز کردن قفل مزایای قابل توجهی دیجیتال ارائه می دهد جامعه و صنعت است. ماشین آلات و افزایش بهره وری را فراهم می کند مقدار زیادی از ابزار برای مقابله با بیماریها و مشکلات سلامتی در میان دیگران در سوی دیگر نیز کاهش می یابد ما فکری ضريب اجازه می دهد به استفاده از بصیرت و یا تحلیلی توانایی های آن را نیز متلاشی شخصیت ما ساخت ما گاهی اوقات نفس بیش از حد و یا عکاسی از خود (اینترنت من) رانده ساخت ما را سست چشم انداز جامع زندگی مشاهده.

پس از قرار دادن یک بحث فوق در معنای واقعی انسان بودن پشت دستگاه ما می خواهیم برای همیشه تاکید بسیار واضح است که فن آوری مفید است. فن آوری است. هیچ چیز بیشتر از آن است که: “کلمه تکنولوژی می آید از یونانی کلمات و ترجمه techne و آرم. Techne به معنی هنر, مهارت, هنر و صنعت یا راه و روش و یا وسیله ای است که چیزی به دست آورده است… پس به معنای واقعی کلمه تکنولوژی به معنی کلمات یا گفتمان در مورد راه همه چیز را به دست آورد.”

تحمل این محل در ذهن کاملا توصیه های بسیاری داده می شود اما به عنوان یک مجموعه ای از اطلاعات برای کمک به وقت رهبران صنعت در تلاش خود را برای دستیابی به دیجیتال تغییر و تحول این اعمال می شود نه تنها در شرکت های اما در هر گروه مانند خانواده های دانش آموزان, اجتماعی موجودات زنده و غیره.:

محل عامل انسانی بالاتر از هر چیز و هر چیزی. این شامل یک زمین جامد منابع انسانی فلسفه در این شرکت است.

لحظات سکوت نشریه لحظات آگاهانه سکوت (این بسیار متفاوت از خواب) به دور از همه نوع از دستگاه های تکنولوژیکی است. به نوبه خود همه آنها را خاموش در حالی که شما به این نظام لحظات سکوت. اگر در گروه اگر چه بهتر است که به شدت توصیه می شود برای انجام این فرد به عنوان فردی صلح روانی به ارمغان می آورد جلو جمعی سلام. آن همه شروع می شود با هر یک از ما! نظم توصیه شده است امیدوارم دو بار در روز 30 mns.

شروع به تمرین مدیتیشن دو بار در روز. 30 mns. در صبح روز 30 mns. در بعد از ظهر. مراقبه ایجاد سلول های عصبی جدید, افزایش مغز ماده خاکستری گسترش مغز در ارتباط است. این باعث می شود ما باهوش تر است. هوش معنا نیست که فقط با داشتن IQ بالا. مدیتیشن باعث افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن و کاهش درد. مدیتیشن باعث کاهش التهاب از تلفن همراه جنبه. مراقبه کاهش استرس و اضطراب و افسردگی.

آموزش برای هر یک از اعضا در مورد نحوه نفس به درستی (اکثریت قریب به اتفاق مردم نمی دانند که چگونه برای نفس کشیدن حتی اگر آنها بینی!).

شروع به آموزش در آنچه که می خورید. بله شما آنچه که می خورید. خالص تر از مواد غذایی باهوش تر ذهن ما است. مواد غذایی می رود به خون. خون تغذیه مغز ما و به طور کلی سیستم.

ایجاد یک فرهنگ دیجیتال تشکیل شده است در شامل همه سهامداران, سهامداران, و غیره

شروع به جستجو و شناسایی در حال توسعه و بعدها در راه اندازی جدید دیجیتال مدل های کسب و کار.

راه اندازی شرکت موفق جسارت کسب و کار در داخل شرکت است.

هر جنبه ای از عملیات باید دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

اعمال نفوذ داده و حق دیجیتال کشش معیارهای باید بخشی از فرهنگ جدید. این همچنین شامل سرمایه گذاری در امنیت است.

ساخت بالا-ضریب نیروی کار دیجیتال

این شرکت که می خواهید به رشد به دیجیتال شرکت باید فراتر از صرف اجرای فن آوری های جدید فقط برای خاطر آن. چه می دهد دیجیتال سازمانی که بلند گرامی مزیت رقابتی است که فرهنگ آن استراتژی و راه عامل هرگز فراموش که در دیجیتال جدید خود را به مدل های کسب و کار همیشه اطمینان از این دو چیز است: کارکنان به عنوان هزینه های واحد تولید و مشتریان به عنوان مرکز همه چیز شما را انجام دهد. همه چراغ ها باید نقطه بر روی آنها!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *