انتظارات از خرید آنلاین

[ad_1]

خرید آنلاین رفتن به انفجار است. امروزه خرده فروشان در حال اضافه کردن در فروشگاه, عمومی, سکس با ارائه حمل و نقل رایگان و آزمایش با رسانه های اجتماعی. آن را دشوار است برای گفتن که خالص خرده فروش اینترنتی و که آجر و ملات فروشگاه با پورتال آنلاین. همه آنها reformulating چگونه ما را به فروشگاه آنلاین در آینده: از طریق یک دستگاه تلفن همراه تبلت در فروشگاه کیوسک ،

قانون جدید ممکن است مورد نیاز به منظور حفاظت از مشتریان اما این را نیز تحت تاثیر منفی خرید آنلاین. خرده فروشان اینترنتی را مجبور به جمع آوری مالیات بر فروش. ما خواهد شد بحث در مورد قانون دوم در این مقاله است.

اما بیشتر و بیشتر سنتی و خرده فروشان در حال رفتن برای فروش آنلاین. L L Bean راه اندازی حمل و نقل رایگان در تمام موارد, macy’s ارائه می دهد حمل و نقل رایگان در خرید 99 دلار یا بیشتر خارج خریداری پلت فرم رسانه های اجتماعی Kosmix به منظور ساخت کسب و کار آنلاین خود و اسباب بازی R با ما خریداری یک توزیع جدید مرکز برای حمایت از فروش اینترنتی.

بیشتر و بیشتر خرده فروشان را پیاده سازی در فروشگاه انتخاب کنید تا. خارج شده و در حال حاضر آغاز شده توسط ارائه در فروشگاه انتخاب کنید تا برای سفارشات آنلاین قرار داده شده. سیرز و Kmart در حال آزمایش تحویل خانه. مزرعه فروشگاه در فلوریدا ارائه خریداران خود را به منظور, مواد غذایی آنلاین و انتخاب کنید تا در یک درایو را از طریق. برخی از فروشگاه های کوچک ممکن است حتی باز کردن تعیین شده انتخاب کنید تا مکان برای کالاهای سفارش داده آنلاین (به عنوان مثال Chronodrive).

امروزه افرادی که خود را یک تلفن هوشمند می تواند با استفاده از برنامه های کاربردی است که اجازه می دهد آنها را به انجام مقایسه قیمت و یا استفاده از کوپن برای خرید آنلاین. اما ما فقط شروع کار با این نوع از فن آوری است.

جدید برنامه های کاربردی اجازه می دهد مشتریان آپلود ویدئو کلیپ مدل جدید پارچه و یا با استفاده از جدید خرید. این است یکی از ویژگی های جدید خواهد شد اما قطعا انتخاب کنید تا به سرعت.

آنچه در مورد قدرت شبکه های اجتماعی مانند Facebook و توییتر ؟ به عنوان یک مصرف کننده شما قادر به “مثل” و یا به دنبال یک خرده فروش های مورد علاقه و دریافت تخفیف در معاملات. برای مثال 12 میلیون مصرف کننده “مانند” راز ویکتوریا در Facebook به عنوان از آوریل 2011.

جیم Okamura (شریک مدیریت در Okamura مشاوره) می گوید که خرید اجتماعی است فقط گرفتن آغاز شده است. او اشاره می کند که Facebook خوبی ارائه می دهد بازگشت سرمایه گذاری. با این حال هنوز هم وجود دارد تعداد زیادی از خرده فروشان که گرفته اند این مزیت است.

خرید آنلاین نیز برای کمک به بسیاری از طاقچه کوچک خرده فروشان آنلاین است. از طریق بین المللی و یا عبور از مرز e-commerce, آنها در حال حاضر انجام 10-20 درصد از فروش خود را در خارج از کشور خود را (به عنوان مثال SousVideSupreme زارا فروشگاه بالا و StyleTrek).

وجود دارد امروزه بیشتر و بیشتر سایت های که از طریق برش الدین از بسیاری از سایت ها و مصرف کنندگان را تنها اطلاعات آنها علاقه مند هستند در: Forugh, ConsumerSearch براد در معاملات و خرید و جن. سایت های وجود دارد شما می توانید استفاده کنید برای پیدا کردن کوپن و احتمالا به پول در حالی که خرید آنلاین. نیز وجود دارد انواع وب سایت های شما ممکن است استفاده از به کسب “امتیاز” یا “دیگران”. شما می توانید با افزوده شدن این نقاط و دیگران و “نقد آنها در” برای موضوعات مانند کارت های هدیه, واقعی, پول نقد, لوازم الکترونیک و غیره و غیره (کوله پشتی دلار).

یک مزیت بزرگ برای مصرف کنندگان از خرید آنلاین است که می شود آن را آسان تر برای مقایسه قیمت ها (از طریق خرید من جن به عنوان مثال) فروشگاه ها خواهد بود مجبور به ایجاد بهتر تجربه بهتر با کارکنان فروش و موارد سخت برای پیدا کردن هر نقطه دیگری است.

در یک مقاله از مارس 2011 مشخص شد که چین تعطیل 410 وب سایت های درگیر در نقض کپی رایت و جعل و تقلب در 3 ماه اول سال 2010. این نشانه این است که دولت در حال حاضر در تلاش برای دخالت در legitimating خرید و فروش آنلاین و ساخت آن را امن برای خریداران آنلاین. چین خرید آنلاین پررونق شده است (iResearch تجزیه و تحلیل). چین بیش از 450 میلیون کاربر اینترنت بودن جهان ، چین خرید آنلاین حجم معامله پرید 89.4 ٪ در سال در سال. حدود 148 میلیون مشتریان خریداری کالا یا خدمات آنلاین در سال 2010. چین اقتصاد آنلاین به سرعت در حال رشد در سه ماهه اول سال 2011 به طور عمده محور توسعه تجارت الکترونیکی و اینترنت تلفن همراه. با توجه به این افزایش در خرید آنلاین محلی مقامات چینی در حال قرار دادن تاکید بیشتری بر نظارت بر فروشگاه های آنلاین.

مثال دیگر این است که مالزی. مالزیایی صرف $739millions خرید آنلاین در سال گذشته بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده توسط پی پال. پی پال رشد در مالزی در سال گذشته قوی در منطقه آسیا و هند در 70 ٪ است. بزرگترین درصد از خرده فروشی آنلاین خرید های ساخته شده در وب سایت های محلی. با این حال ایالات متحده آمریکا است که محبوب ترین در کشور مالزی خریداری شده از.

همانطور که ما در بالا ذکر شد دولت در حال حاضر در تلاش برای خرید آنلاین امن تر برای مشتریان است.

در یک مقاله از ABC اخبار از مارس این سال است اظهار داشت که کاخ سفید را توسعه داده است یک برنامه به نام استراتژی ملی برای اعتماد هویت در فضای مجازی (NSTIC) به منظور مبارزه با سرقت هویت. ایده این طرح این است که به تحکیم اینترنت باری نوع “اتصال” برای خرید آنلاین با دولت را به علامت تایید است. علاوه بر این امنیت بهتر را تشویق مصرف کنندگان و شرکت های خدمات مالی را در آغوش پرداخت از طریق گوشی های هوشمند است. طرفداران این سیستم اشاره کرد که این برنامه خواهد بود داوطلبانه است. با این حال وجود جوانب مثبت و منفی در مورد این موضوع. مشتریان ممکن است بهره مندی از این نوع قوانین وجود دارد اما همچنین معایب آن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *