اماکن گوگل – مزایای برای کسب و کار شما

[ad_1]

آیا می دانید که یکی از هر پنج جستجوها در گوگل مربوط به یک مکان خاص? آن's درست است. و از این بیت از اطلاعات گوگل مکان متولد شد.

معرفی به آنلاین صحنه در اواخر سال گذشته گوگل این است که گوگل از ویژگی های است که به تولید نتایج جستجو برای کسب و کارهای محلی. برخی آن را بسیار مفید ابزار بازاریابی برای کسب و کار خود را; دیگران مطمئن نیستید از هر گونه مزایای کسب و کار خود را می تواند دریافت از این موضعی ابزار جستجو.

به تازگی گوگل, مکان اضافه شده است برخی از عناصر جدید و هیجان انگیز خود را به لیست ویژگی های است که می تواند خبر خوشی برای برخی از کسب و کار اما شاید نه همه. شما را به تماس با این ویژگی ها:

* ساده تجزیه و تحلیل ویژگی های: کشف که در جستجوی شما در گوگل چگونه آنها're پیدا کردن شما و جایی که آنها're آمدن از حق قبل از آنها وارد فروشگاه خود را.

بهره مند شوند: شما می توانید استراتژی های بازاریابی خود را بر اساس آنچه که جستجو از نظر مشتریان با استفاده از به شما کردهاید. برای مثال اگر شما صاحب یک high-end آبگرم در منهتن بالا و شما لیست خدمات خود را در صفحه گوگل مکان است که مشتریان با استفاده از به جستجو برای نزدیک ترین سالن, شما ممکن است در نظر نگه داشتن کسانی که سرویس توصیف در صفحه گوگل مکان خود را. شما همچنین ممکن است در نظر با استفاده از این کلمات کلیدی در بازاریابی آنلاین سیستم عامل مانند کپی در وب سایت خود وبلاگ و پروفایل های رسانه های اجتماعی.

در علاوه بر این به خیاطی خود را کپی بازاریابی شما همچنین می توانید با سنگ تیز کردن در جایی که مشتریان خود را در حال آمدن از اساس خود را در نقشه گوگل جستجو جهت به محل سکونت خود را. این اجازه می دهد تا شما را به در نظر گرفتن گزینه های مانند باز کردن یکی دیگر از فروشگاه در سراسر شهر-جایی نزدیک تر به مشتریان خود را که دورتر.

* اطلاعات کسب و کار از ویژگی های: در علاوه بر این به خود را ارسال محل کسب و کار شما همچنین می توانید با ارسال مجموعهای از اطلاعات کسب و کار از جمله خود ساعات, تماس, اطلاعات, عکس, گزینه های پرداخت محصولات / خدمات ویژگی ها و مزایای قابل چاپ کوپن و بیشتر.

بهره مند شوند: مشتریان می توانند دریافت پاداش برای بازدید از کسب و کار خود را با چاپ سفارشی خود را به شرکت کوپن در گوگل ، این را تشویق می کند پشتیبانی برای شرکت شما و کمک به ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان است.

در علاوه بر این به ایجاد روابط با مشتریان, ارسال دقیق اطلاعات کسب و کار نیز فراهم می کند مشتریان خود را با اطلاعات لازم در یکی از آسان برای به عنوان خوانده شده محل. این ساده ناوبری ویژگی باعث کاهش نا امیدی در شما و مشتریان شما و اجازه می دهد تا شما را به کاهش تعداد بی فایده تلفن تماس و سوالات که در اطراف خود ساعت قبل از عمل, جهت, کسب و کار و بیشتر.

* ویژگی های عکس: کسب و کار می تواند در ارائه اینترنت به کاربران behind-the-scenes (شفاف) نگاه به شیوه های کسب و کار و چهره پشت کسب و کار. شرکت ها می توانند در پست عکس های اعضای تیم که در آن محصولات ساخته شده که در آن خدمات ارائه شده و بیشتر.

بهره مند شوند: نمایشگاه عکس از کسب و کار شما یک راه بسیار موثر برای باز کردن کسب و کار شما به مشتریان خود را و اجازه می دهد آنها را برای ایجاد اعتماد در شرکت خود را. هنگامی که شما خود را نشان می دهد شفاف و شیوه های کسب و کار شما در حال ساخت آن را بسیار آسان تر برای مشتریان به نمایش شرکت خود را به عنوان قابل اعتماد است.

* سفارشی کد از ویژگی های: به عنوان بیشتر و بیشتر کسب و کار شروع به ترویج Facebook صفحات و نام های کاربری توییتر خود به کارت های کسب و کار وب سایت و فروشگاه آنلاین خریداران دیگر محدود به جستجوی اصلی وب سایت شرکت به عنوان منبع خود را برای اطلاعات کسب و کار.

بازی کردن این روند در گوگل ایجاد کرده است یک ویژگی جدید برای گوگل, مکان هایی است که به تولید سفارشی کد برای هر کسب و کار است. این کد را می توان بر روی کارت های کسب و کار در فروشگاه رسید و وب سایت کسب و کار. مشتریان می توانند با اسکن این کد به گوشی های هوشمند خود و به طور خودکار به شرکت's صفحه گوگل مکان.

بهره مند شوند: با توجه به مطالعه انجام شده توسط compete.com گوشی های هوشمند کاربران علاقه مند به دریافت نوعی از پاداش ها بر روی تلفن همراه خود را. 36 درصد از شرکت کنندگان گفت: آنها می خواهم به دریافت کوپن های مواد غذایی و 29 درصد گفت: آنها علاقه مند باشه بارکد.

با توجه به این آمار Google Places' سفارشی کدهای فعال شرکت خود را به تهیه کردن به گوشی های هوشمند بخشی از بازار خود را. این نشان می دهد که کسب و کار خود و احترام به مخاطبان هدف خود را's زمان طول می کشد و هر اندازه گیری ممکن است برای اطمینان از تنظیمات خود را در حال ملاقات و شیوه زندگی خود را است که catered برای.

آیا گوگل اماکن سود کسب و کار آنلاین?

اگر چه همه این مزایا صدا فوق العاده وجود دارد یک سوال که به ذهن می آید. اگر شما're کسب و کار آنلاین با نمای مجازی? می تواند به شما هنوز هم استفاده از Google Places' ویژگی های فوق العاده?

بر اساس Google Places' دستورالعمل وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه مزایای برای کسب و کار آنلاین. در اینجا's یک نگاه اجمالی به برخی از دستورالعمل ها برای کمک به شما در درک بهتر این نتيجهگيری:

  • هر مثال باید یک آدرس پستی.
  • هیچ یک از کسب و کار می توانید بیش از یک لیست در هر مکان فیزیکی است.
  • کسب و کار است که پوشش طیف گسترده ای از شهرها و ایالات متحده باید یکی را انتخاب کنید و محل کسب و کار (it's توصیه شده توسط گوگل است که شما را انتخاب کنید به آدرس دفتر مرکزی شرکت اگر شما بیش از یک آدرس). شما می توانید با مشخص کردن منطقه شما را پوشش می دهد اما شما باید یک آدرس در ارتباط با کسب و کار شما.
  • شما می توانید با استفاده از یک محل که در آن کسب و کار می کند در واقع وجود داشته باشد.
  • PO جعبه don't تعداد به عنوان مکان مناسب.
  • شما نمی توانید بیش از یک لیست برای کسب و کار خود را حتی اگر وجود دارد مکان های مختلف.
  • اگر شما اجاره ملک خود, آن است که به عنوان یک محل کسب و کار. بنابراین شما باید به ایجاد یک لیست برای محل که فرآیندهای این خواص اجاره.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *