افزایش فروش خود را با توضیحات محصول نوشتن

[ad_1]

نگاهی به جذاب محصول گرا وب سایت تجاری – طرح دوستانه, گرافیک چشم نواز هستند. این عکس ها از محصولات با کیفیت حرفه ای – روشن و تیز. همه چیز بسیار کسب و کار مانند.

در حال حاضر این کلمات در سایت و تغییر تمام حروف آن را gibberish:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed دیم nonummy nibh euismod tincidunt ut lacreet dolore magna…

می تواند شما فروش محصولات خود را بدون استفاده از کلمات در وب سایت خود را ؟

هیچ! نه شانس! از آن زمان به تمرکز بر روی چه چیزی کار می کند. محتوا! محتوای ساخته شده است تا از کلمات – کلمات است که جلب توجه کلماتی که به فروش برساند.

از آن زمان به تمرکز بر روی آنچه شما ترافیک بیشتر و فروش بهتر اعداد.شما نیاز به تمرکز بر ایجاد مقاومت توصیف محصول.

در حرفه من به عنوان خوانده شده یک محصول توضیحات پس از دیگری و بیشتر مرا به سرخ شدن با خجالت. نویسندگان این توضیحات ناشنوا و گنگ و نابينا به آنچه به عنوان یک محصول چگونه است و چگونه آن را واقعا کار می کند. و متاسفانه این صاحبان وب سایت هیچ ایده آسیب است که ضعیف محتوای وب سایت به فروش خود را. این کسب و کار مردم در حال از دست رفته در بحرانی ترافیک و افزایش فروش.

اول مطالب شامل مراتب بیشتر از به سادگی توصیف محصولات. نویسندگان باید بدانید آجیل و پیچ و مهره از فرآیند فروش بهترین محصول توضیحات copywriting استراتژی چه درایوهای ترافیک و فروش و یک هزار و جزئیات دیگر. در طول سال من بی شماری کتاب و تا به حال بیش از سهم من از آموزش اما من یاد گرفتم که بیشتر از این از زمین تا – کار با مشتریان و مردم به دنبال فروش بیشتر است. من کار با مشتریان به صورت روزانه من دیدن دست اول چه استراتژی و چه استراتژی در حال اتلاف وقت و پول خود را.

نوشتن توصیف بسیار تخصصی بخشی از فرآیند فروش با مجموعه ای از مهارت های بسیار تخصصی. وجود دارد وب سایت های تجاری و تجارت الکترونیک کارشناسان که ممکن است تجربه در بسیاری از مراحل فرآیند ایجاد.

چون توضیحات محصول نوشتن بسیار بسیار تخصصی بسیاری از این افراد را کم و یا هیچ تجربه یا تخصص در نوشتن توصیف. آنها اغلب ادعا می دانید چیزی در مورد نوشتن مطالب و مشاوره بدهد. اما این واقعیت باقی می ماند که آنها هرگز نوشته شده در سطح حرفه ای توصیف کرده اند که با موفقیت رانده فروش. آیا شما می خواهید این فرد برای نوشتن شرح خود یا از کسی که در واقع می نویسد: شرح محصول برای یک زندگی ؟ کسی که در واقع نوشته شده است هزاران نفر از توصیف است که به کمک افزایش فروش ؟ آن را می سازد همه تفاوت در جهان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *