افزایش بهره وری خود را یک شبه

[ad_1]

مقدمه:

آنچه I'm نشان دادن شما در اینجا آنقدر ابلهانه در نگاه اول ساده – شما ممکن است به خوبی از آن عبور بدون خیلی فکر کردم. اما من می توانم به شما تضمین بهره وری سازمان و پیشرفت خواهد بود اگر شما فقط آن را امتحان کنید برای یک زن و شوهر از روز. وجود دارد's خیلی بیشتر به این استراتژی ساده از ملاقات چشم.

هدف از این پست:

برای کمک به شما بهتر سازمان یافته و دریافت چیزهای انجام می شود.

واقعی سیستم:

یک تخته سفید و یا هر چیز دیگری که شما می توانید به ارسال و لیست کردن 6 دسته.

مانند خیلی …

شخصی دسته

خواندن دسته

نوشتن دسته

مطالب دسته

ترافیک دسته

آموزش و پرورش

اگر شما فکر می کنم از هر گونه فعالیت و یا کار شما باید برای تکمیل به کسب و کار شما را به سطح بعدی شما'll پیدا کردن آن به راحتی می توانید حافظه را به هر یک از دسته های بالا. آن را برای تلفن های موبایل بسیار ساده – و آن این است که در آن. اما don't دکمه برگشت بدون شنیدن من. حتی در سادگی آن این ثابت شده است که بسیار قدرتمند برای من پس من شروع به پیاده سازی آن.

در اینجا's چگونه شما می ساختار این …

شخصی دسته بندی:

شما هر چیزی را خارج از کسب و کار شما به این دسته است. اگر شما برای رفتن به سالن ملاقات یک دوست, حضور فرزند خود را's بازی (من) رفتن برای یک پیاده روی دیدار با پدر و مادر (دوباره) و یا حتی اگر شما تفکر برای مثال همه آنها به این دسته است. پیشگامانه مسائل سوگند ملایمی?

خواندن دسته:

این که آیا آن's یک پست وبلاگ ترافیک استراتژی تحقیقات و یا فقط یک کتاب مربوط به کسب و کار خود را – آنها را به این دسته است.

نوشتن دسته:

اگر شما انجام بازاریابی ایمیل شما بدیهی است که باید برای نوشتن پیام برای ارسال به لیست خود. اگر شما're وبلاگ نویسی شما نیاز به نوشتن مقالات برای وب سایت شما – و اگر شما نوشتن پست مهمان – آنها را به این دسته است.

مطالب دسته بندی:

هر چیزی از ایجاد یک ویدیو برای یوتیوب برای کار در یک گزارش و یا یک کتاب جدید می رود در اینجا.

ترافیک دسته:

این باید مهم ترین دسته در فهرست خود را. هر چیزی که از رسانه های اجتماعی بازاریابی مستقیم و راست در بالا به تبلیغات پرداخت و امثال فروم ارسال خواهد شد به این دسته است. اگر چه مهمان ارسال برای مثال می توان از فکر به عنوان یک استراتژی نسل ترافیک, نتایج فوری هستند به طوری نگه دارید که وظیفه برای “نوشتن 'دسته بندی.

آموزش و پرورش:

تعلل و اطلاعات بنیادی از استفاده از این دسته بیش از حد. اما در حال حاضر شما تنها استفاده از آن برای انجام وظایف خاص. برای مثال اگر شما یک وبینار به حضور یا بازاریابی تصویری به دیده بان آنها قرار داده شده به این دسته است.

توجه داشته باشید: شما باید حداقل “یک” وظیفه به هر دسته را شب قبل – و شما باید هر یک روز بعد. نظم که در آن شما رویکرد هر یک وظیفه کاملا به خودتان. این است که خیلی قدرتمند تر از فقط نوشتن یک لیست از “همه چیز برای انجام” بر روی تخته سفید (تکه کاغذ – هر چه) از شما ممکن است فکر می کنم. به این ترتیب سازماندهی خود را “به انجام” لیست نیروهای ذهن خود را به روگرفت از یک محدوده وسیع تری از ایده های به کار بر روی.

در اینجا's چگونه من مجموعه ای از معدن تا به امروز:

شخصی دسته بندی:

برای اجرا.

تفکر.

را دندانپزشکان انتصاب

سازماندهی ،

ترافیک دسته:

محل تبلیغات بنر

5 نظرات به bookmark شده وبلاگ ها

10 پست در فروم

جای لینک وب سایت در 5 انتخاب فن صفحات

نوشتن دسته:

نوشتن پست وبلاگ (این یکی)

ارسال پیام پاسخگوی خودکار

خواندن دسته:

جزئیات 3 bookmark شده پست های وبلاگ

جزئیات تبلیغات علمی eBook (1 ساعت)

مطالب دسته بندی:

صرف 1 ساعت در کتاب جدید

ایجاد صفحه فروش

آموزش و پرورش:

سازمان دیده بان تونی رابینز “کسب و کار تسلط دوره”

تأمل در امروز و برنامه ریزی برای فردا

زمان کل = 7 – 8 ساعت

هر بخش از کسب و کار از تولید منجر به ایجاد محتوا برندسازی و آموزش پوشش داده شده است در بالای برنامه. بیش از یک مقدار کوتاه از زمان من کسب و کار آنلاین من رشد در هر منطقه در حالی که قبل از همه چیز من بود یک طرفه و تنها به جنبه های خاصی از کسب و کار که در آن گرفتن توجه.

هر روز وجود خواهد داشت و وظایف مختلف به انجام در هر رده. من معتقدم که اگر شما به دنبال یک رویکرد مشابه مانند یکی در بالا و بهره وری خود را افزایش انبوه در طول زمان با توجه به ترکیب اثر است. حتی اگر شما تصمیم به قرار دادن کارهای کوچک به هر یک از رده بهره وری خود را هنوز هم خواهد بود مرکب در طول زمان و نتایج قطعا نشان می دهد.

من برای پیدا کردن اطلاعات بیش از حد می شود کمتر از یک مشکل با یک سیستم شبیه به این – و شما هرگز غفلت هر بخش از کسب و کار خود را به عنوان یک نتیجه. آن را امتحان کنید.

یک روز بزرگ.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *