اطلاعات قدرت است

[ad_1]

پژوهش یکی از مهم ترین اجزای یک استراتژی بازاریابی است. از طریق تحقیقات بازار, شما ممکن است پیدا کردن مفید اطلاعات بازار و منابع است.

به عبارت دیگر اطلاعات قدرت است. اما اگر شما می خواهید برای درک بیشتر از آن – یادگیری نحوه ی به تبدیل اطلاعات به دانش مفید.

اگر چه اطلاعات شده است به طور کامل جمع آوری شده و تجزیه و تحلیل توسط پژوهشگران بازار و داد آن چهره مشکل بیشتر زمانی که نتایج در. است که مشتری را اغلب پرس و جو به چه میزان نتایج را در واقع مورد استفاده قرار گیرد ؟

از این رو محققان بازار باید تولید ارزش از داده های آنها در حال حاضر! اولین گام در استفاده از اطلاعات به عنوان یک دارایی است که به درک دقیقا همان چیزی است اطلاعات شما و در نهایت انتقال اطلاعات کلیدی با هم.

بنابراین در مرحله اولیه در فرایند پژوهش بحث و گفتگو با مشتری در مورد کسب و کار و یا اهداف بازاریابی; و چگونه نتایج استفاده می شود بسیار مهم است. این کمک خواهد کرد که به غنی سازی داده ها را به اطلاعات ارزشمند و در نهایت روشنگری دانش برای مشتری است.

اغلب به اندازه کافی مشتریان به سادگی می خواهید نتایج مثبت است. متاسفانه نتايج تحقيقات لازم نیست همیشه نتایج خوبی دریافت کنید! البته این را خراب کردن مشتری به طور کلی برنامه ریزی بازاریابی استراتژی. در عین حال منفی داده است مهم یافته و به خوبی!

در حس واقعی هر دو مثبت و منفی – داده ها را فراهم خواهد کرد آموزنده دستورالعمل برای کمک به شما را به یک تصمیم خوب و انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب برای شرکت شما نیاز دارد.

به این دلیل مهم است که به فکر باز به اطلاعات جدید موجود در یافته های تحقیق. همچنین هر دو مشتری و بازار محققان در نهایت باید درک دقیق اهداف و انتظارات از پروژه های تحقیقاتی.

شما می توانید دستیابی به مزیت رقابتی از روند تحقیقات. اجازه دهید ما می دانیم که شما نیاز به شرکت و ما را در ارائه به طور کامل قابل تنظیم نظرسنجی که تولید اطلاعات و دانش – برای شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *