اسرار در بازاریابی موفق – آیا شما هدف قرار دادن مشتری خود را “نقاط فشار”?

[ad_1]

شماره 1 قانون در رفتار مشتری: خرید تصمیم گیری همیشه 80% عاطفی و 20% فکری. که حکومت باید منعکس در همه بازاریابی خود را کپی کنید. متاسفانه تقریبا همه ما می یابند که آن را بسیار آسان تر به بحث در مورد “آنچه ما” به جای “شما”.

در اینجا یک افسرده واقعیت; اکثر مردم نمی دهد لیسیدن مورد آنچه شما انجام و یا فروش. مهم نیست که چقدر شما می خواهید آن را درست آنها نیست. اما آنها اهمیتی فوق العاده در مورد نتایج از آنچه شما انجام و یا فروش. بنابراین حدس می زنم آنچه شما باید به تمرکز ؟

چند ماه پشت من 3 ساله لپ تاپ در نهایت کمی گرد و غبار (در کامپیوتر سال آن را باید در اثر سن) و من خودم را در یک “جعبه بزرگ” فروشگاه به طور کامل سر در گم توسط گزینه های. مفید مرد جوان به سمت من آمد و شروع به مسابقه من در چه نوع از کامپیوتر من مورد نیاز است. خوب تا کنون ،

او بسیار روشن و آگاه تپش من با سوال در مورد RAM, CPU, گزینه, تصویری sub-پردازنده و غیره. من ایستاده بود و راننده سرشونو تکون دادن که اگر من درک آنچه که او صحبت کردن در مورد بود و در نهایت پاسخ داد: “من همیشه فکر می کردم که آنها پر شده کمی Keebler الف در جایی وجود دارد و من مطمئن شوید که من نم نم خرده کوکی بر روی صفحه کلید به نگه داشتن آنها را تغذیه و خوشحال است.”

من می توانم بگویم که از چشمان او که من می خواهم فقط از دست من عضویت موقت در “حرفهایها-R-Us” باشگاه است و من فقط می خواهم تبدیل به “یکی از آنها”. پس از آن می شود.

این اشتباه است که این شخص ساخته شده است و به فرض که من تا به حال همان علاقه به فن آوری است که او تا به حال و به طور طبیعی به اندازه کافی از من خواست همان سوالات است که او می خواهم برای پاسخ به.

بسیاری از ما همان اشتباه را چهره به چهره و (از همه مهمتر) در بازاریابی ما کپی کردن. راز این است که تمرکز تقریبا به طور انحصاری بر روی مشتریان ما “نقاط فشار”. این احساسی که باعث ایجاد انگیزه فوق العاده ای به عمل آورند.

و خوشبختانه به اندازه کافی وجود دارد اما دو اصلی “نقاط فشار”. تمایل برای به دست آوردن و اجتناب از درد… و یا بیشتر قرار داده است “حرص و آز و ترس”.

بیشتر, بهترین, بازاریابی ترکیبی از این دو ایجاد یک درک شکاف که چشم انداز با قدرت و انگیزه به پل. برای اثبات این, دفعه بعد شما گیر در grocery check-out خط انگشت شست از طریق National Enquirer و نگاهی به تبلیغات.

شما ممکن است فکر می کنم که ارائه خود را بسیار پیچیده تر از هر چیز موجود در Enquirer اما اگر شما یک آگهی وجود دارد بیش از دو برابر است; مطمئن پول ساز. که به دلیل National Enquirer دستورات برخی از گران ترین تبلیغات املاک و مستغلات در دسترس است. به سادگی قرار دادن احساسات هستند نه پیچیده اما آنها فوق العاده قدرتمند است.

با بهره برداری از این “نقاط فشار” شما جذب افرادی که انگیزه برای اقدام (حل و فصل تنش های عاطفی که ایجاد شده است) به جای مردم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر (کنجکاوی فکری).

فراموش نکنید که هدف از هر نوع تبلیغ است (یا باید) برای ایجاد انگیزه در مشتری به خرید تصمیم گیری و اقدام در حال حاضر. احتمال بیشتری نسبت به نه که عمل را شامل بیرون کشیدن یک کارت اعتباری است که نهایی اندازه گیری از موفقیت برای شما بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *